Hop til indhold

slut med at være uden hund på Hf


evigglad
 Share

Recommended Posts

jeg har nu været medlem i over 4 år og har læst med hver dag (kender jeres hundes navne , jobs op og nedture, ungers navn osv) Meen nu har jeg så endelig fået hund igen. Min egen lille Betty, hun er min hund nr 9 så jeg er langt over gennemsnits alderen på Hf (ala Kovis:drille:) Min Betty er lavet af mor fb og far shih tzu. Jeg har haft hende i 4 uger og hold op jeg er forelsket:lun: hun er åbenbart født renlig, sover 6-7 om natten som min private pels krave. Jeg har tidligere haft hunde med fine stamtavler Amerikansk bulldogs (men det satte en idiotisk lov jo en stopper for) så blev det schæfer men det var svært at klemme sådan en basse ind i min nye lejlighed. Det er faktisk ret dejligt ikke at skulle tænke over om min dejlige hvalp lever op til standarden for racen:blink: Hun er skøn og det er det der betyder noget for mig nu. Det er samtidig en stor fornøjelse at kunne deltage i hf debatten uden at føle at man ikke rigtig hører til.

Hvis nogen gerne vil se hende kræver det lige en GRUNDIG info om hvordan jeg lægger billeder ind.:stupid::???:

Link til indlæg
Del på andre sites

1000 tak for velkomsten til en blandingshund (IKKE en designerhvalp:shock: ) skal jeg først oprette et foto album for at sætte billeder ind ? der sker nemlig nul når jeg trykker på Annes fine og præcise anvisning.. det er kun "lidt" vigtigt eller nej jeg vil jo gerne prale :oops:

 

Hov hov, blandingshunde er skøøøøøøøønne:hjerte:

 

Du skal trykke på billed-ikonet inden du skriver i tekstfeltet (den er sådan lidt sær). Prøv lige at trykke F5 inden du trykker besvar. Og undskyld min utekniske gennemgang:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...