Hop til indhold

Agilitykonkurrencer 2015


PinPoynter
 Share

Recommended Posts

Snart afsted til årets næstsidste agilitykonkurrence...

 

havde egentlig besluttet at hun skulle med til agilitykonkurrencer i Sorø, men ved ikke helt om jeg tør når det kun er to uger før NM... Tænk hvis hun kom til skade så tæt på...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 700
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vi brillerede heller ikke ligefrem sidste weekend, dog vandt Leah hendes allerførste Excellent AG klasse, men kun fordi skriveren overså at dommeren markerede en refusering! :oops:

 

I hendes tre andre klasser fik vi diverse fejl - forkert tunnelindgang, løb udenom et spring osv. Men jeg vil stadig kalde det fremgang. Denne hal er virkelig larmende og uhyggelig synes Leah, men hun gennemførte alle banerne i stedet for at gemme sig i en tunnel, som hun havde gjort for et år siden. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cassi har så igen besluttet sig for at man ikke kan tage en slalom uden at lave fejl de første tre gange, og i agility kunne hun bare INGEN TING. Så endte med at gå ud af banen med hende, for hun var virkelig irriterende. I springklassen, dejlig styrbar, men skod med den slalom...

 

Carla har været rigtig fin. Fik filmet hendes springløb, og bortset fra hendes snuseri, så synes jeg hun vare så fin:hjerte:

 

[video=youtube_share;YfGP3tWW_Rw]

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre herinde som har købt livestreaming fra VM? Jeg under mig lidt over at der ikke står nogen kode i den mail jeg modtog, der står bare "Kode: % code%". Da jeg købte adgang kom koden op i et popupvindue, og den kopierede jeg heldigvis, så jeg har den. Men synes det er underligt den ikke vises i mailen? :vedikke: Funderer også lidt på hvordan de mener, når de skriver at koden kun kan bruges på én computer. Forhåbentlig mener de bare at man kun kan være logget ind på én maskine ad gangen, så man kan veksle mellem at se på f.eks. computer og padde? Elles er det godt nok træls...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der andre herinde som har købt livestreaming fra VM? Jeg under mig lidt over at der ikke står nogen kode i den mail jeg modtog, der står bare "Kode: % code%". Da jeg købte adgang kom koden op i et popupvindue, og den kopierede jeg heldigvis, så jeg har den. Men synes det er underligt den ikke vises i mailen? :vedikke: Funderer også lidt på hvordan de mener, når de skriver at koden kun kan bruges på én computer. Forhåbentlig mener de bare at man kun kan være logget ind på én maskine ad gangen, så man kan veksle mellem at se på f.eks. computer og padde? Elles er det godt nok træls...

Nu ved jeg ikke med agilityen, men flere streamingstjenester knytter koden til én enhed - altså enten ipad eller computer - og så kan du kun brug den der. Det er nok for at undgå at folk deler koder. Andre steder kan de så bruges på ubegrænset enheder, men kun én kan være logget på. Men visse tjenester låser dem altså til enheden, så det kun er dén der dur. Så det kan desværre ske at være sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu ved jeg ikke med agilityen, men flere streamingstjenester knytter koden til én enhed - altså enten ipad eller computer - og så kan du kun brug den der. Det er nok for at undgå at folk deler koder. Andre steder kan de så bruges på ubegrænset enheder, men kun én kan være logget på. Men visse tjenester låser dem altså til enheden, så det kun er dén der dur. Så det kan desværre ske at være sådan.

 

Jo, det ved jeg. Men de har bare formuleret det så underligt, og forskelligt på hjemmesiden og den mail man får når man har købt, så det er ikke til at forstå om det er det ene eller det andet...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke andre end mig som streamer?

 

Jeg er ikke imponeret over "de nye", working-dog-eu, som har overtaget efter Eric Larson... Det er f.eks ikke muligt at se videoerne senere, man er nødt til at se dem når de rent faktisk bli'r løbet. Det betyder jo f.eks. at dem der selv løber ikke kan se sine egne løb bagefter?! Og at vi andre er nødt til at ha' fri på det rigtige tidspunkt, for at kunne se det vi vil se. Der er rigtig mange klager over det rundt omkring, så man kan jo håbe at de alligevel lægger videos op til VOD. Det rygtes også at der ikke er flere adgangskoder, så man kan ikke købe adgang mere. Selve streamingen er fin nok, den går i stå indimellem, men det er ikke slemt. I går havde de både tid og fejl/vægringer/disk med i billedet - men lige pludselig var fejl/vægringer/disk ikke med mere, lidt irriterende da man jo ikke ret tit ser dommeren i billedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke andre end mig som streamer?

 

Jeg er ikke imponeret over "de nye", working-dog-eu, som har overtaget efter Eric Larson... Det er f.eks ikke muligt at se videoerne senere, man er nødt til at se dem når de rent faktisk bli'r løbet. Det betyder jo f.eks. at dem der selv løber ikke kan se sine egne løb bagefter?! Og at vi andre er nødt til at ha' fri på det rigtige tidspunkt, for at kunne se det vi vil se. Der er rigtig mange klager over det rundt omkring, så man kan jo håbe at de alligevel lægger videos op til VOD. Det rygtes også at der ikke er flere adgangskoder, så man kan ikke købe adgang mere. Selve streamingen er fin nok, den går i stå indimellem, men det er ikke slemt. I går havde de både tid og fejl/vægringer/disk med i billedet - men lige pludselig var fejl/vægringer/disk ikke med mere, lidt irriterende da man jo ikke ret tit ser dommeren i billedet.

 

Nej desværre, har nogle lange dage så det var ikke pengene værd når jeg kun kunne se lidt. Men øv at man kun kan se løbene når de er der, især når man har betalt penge for at se dem. Og at man ikke kan følge med i bedømmelserne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Streamingen er også begyndt at køre rigtig dårligt nu... De lukkede jo for flere køb, men det kunne virke som om de alligevel har solgt mere end de kan klare at streame. Flere på streamingchatten skriver nu om at reklamere deres køb, og working-dogs.eu får ikke ret pæne ord med på vejen, fra tidligere arrangementer. Øv!

Link til indlæg
Del på andre sites

Streamingen er også begyndt at køre rigtig dårligt nu... De lukkede jo for flere køb, men det kunne virke som om de alligevel har solgt mere end de kan klare at streame. Flere på streamingchatten skriver nu om at reklamere deres køb, og working-dogs.eu får ikke ret pæne ord med på vejen, fra tidligere arrangementer. Øv!

 

Øv :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Streamingen er også begyndt at køre rigtig dårligt nu... De lukkede jo for flere køb, men det kunne virke som om de alligevel har solgt mere end de kan klare at streame. Flere på streamingchatten skriver nu om at reklamere deres køb, og working-dogs.eu får ikke ret pæne ord med på vejen, fra tidligere arrangementer. Øv!

 

Der er eddermame mange der klager inde på facebook også. Dårlig kvali, fejl i streaming, ingen adgang osv. Og andre der siger: "Hvad havde I forventet, det er working-dogs.eu"

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er eddermame mange der klager inde på facebook også. Dårlig kvali, fejl i streaming, ingen adgang osv. Og andre der siger: "Hvad havde I forventet, det er working-dogs.eu"

Lige præcis! Min kører ok men i halvdårlig opløsning det meste af tiden. Enkelte freeze, må bare håbe det ikke sker når danskerne løber!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, det var så fire dage med VM-streaming! Det har været skide sjovt at kunne følge med i - det er første gang jeg har haft fri til at kunne gøre det. Synes vi har set masser af god agility, gode og spændende baner (selv om mellemhundenes i dag var liiiiige i overkanten!!!), og de danske har sgu gjort det godt! Det ville være SÅ fedt at se det live en gang. Har kun set NM live da det blev afholdt i DK for snart mange år siden, og det var ikke helt så stort.

Link til indlæg
Del på andre sites

Woop woop :banan: Sørme om Cassi ikke strammede sig an og blev nr. 4 ved klubmesterskaber og var forøvrigt eneste hund der formåede at gennemføre alle fire løb :hjerte: Hun var yderst velopdragen og havde de vildste felter på balancen og A'et. Styringsmæssigt var hun så sød, så nu skal vi bare have styr på de nedrivninger og slalommen(som lige nu føles problematisk når jeg ikke er ved hende). Hun skal tjekkes af Charlotte Frigast i næste uge, så skal lige have helt udelukket at der ikke sidder noget trykker hende.

 

Carla havde KÆMPE fest. Var lidt bekymret over starten på agilitybanen, for vi skulle over en balance med en tunnel under og det stod hun fuldstændig af over for sidst. Og da jeg gav hende sit cue til at løbe sagde det WROOOOM og afsted fløj Carla. Hun ikke så meget som tøvede på den balance. Og så skulle hun ellers strække benene, tog et spring og så en kæmpe tur rundt, tror hun kom over A'et en seks gange, for det var bare fedt! I anden runde var der noget mere styring på hende, og i springløbet var hun super fornuftig(nåede dog lige at tage et forkert spring). Jeg må indrømme at det var første gang jeg lige blev lidt stram i betrækket med hende for hun var godt nok uartig.

 

Jeg trak Carla fra det sidste løb, og løb i stedet en tur med Calle :lun: Han er altså så super sød, men har godt nok MEGET fart i sig... Jeg håber virkelig på at han snart kan træne med på et rigtigt hold... Og tænk engang... Han tog hele sin slalom... Det var sjovt at se på, for han har altså en ret sjov tilgang til den forhindring. Først går han pænt, så hopper han lidt og jo længere han kommer og jo mere ivrig han bliver jo større og mere ukoordinerede bliver hans hop, og så.. Ja, kønt er det ikke...

Link til indlæg
Del på andre sites

Er så stolt af Dexter! Første gang vi er indendøre, i en giga kæmpe hal, med stande, udstillende hunde, tre ringe fordelt over hallen med alt mulig aktivitet, tusindvis af mennesker, rigtig meget larm.. og så går han da lige ind og leverer to fejlfri runder!!! Jeg var så heldig at min træner arbejdede i ringen, det er hende der tager vores snor, og hendes forlovede der er back up timer. Hun fik vidst lige noget i øjet, efter begge gennemløb, hun var så stolt af os :hjerte:

 

spring (ja, han redder min røv et par gange her i starten :lol: )

https://www.facebook.com/janice.clark.944/videos/p.869720763081851/869720763081851/?type=2&theater&notif_t=like_tagged

 

agility, meget bedre. Nu havde han jo set det hele før

https://www.facebook.com/janice.clark.944/videos/p.869723449748249/869723449748249/?type=2&theater&notif_t=like_tagged

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...