Hop til indhold

Helt ny


Putte
 Share

Recommended Posts

:vinken:Hej så må det prøves, har hørt så meget godt om dette forum, så nu har vi meldt os ind.

Er spændt på og være en del af siden og læse alle gode tips, triks, de glade og knap så glade opdateringer og så kan man jo sikkeret få en masse gode råd og inspiration her os jer alle.

Jeg hedder ( Putte ) og har en dejlig schæffer tæve, gift og har 2 dejlige børn og selvfølig en kat.

Har ikke været medlem før af nogen side eller andet, men har en kollega, som har sankket meget varmt om jer, så nu prøver jeg.

Har tidligere haft en fantastisk schæffer tæve, som blev 10år, desværre måtte vi aflive hende dagen før hun fyldte 11 pga. alvorlig sygdom:(,

Nu har vi en dejlig schæfer pige på 2 ½ år, med en masse kærlighed og krudt i rumpen.

Glæder mig til at følge med i jeres oplevelser og tvivl og råd, og håber jeg kan bidrage med noget fornuftigt herinde, eller få nogen gode råd fra alle jer skønne hunde elsker.

Håber i har en dejlig aften.

MVH

Putte

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...