Hop til indhold

Krampeanfald


Louisen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lige nu har jeg det sådan, at jeg aldrig nogensinde skal have hund igen. For det her gør absurd ondt. Men det er nok bare en fase. Jeg har dog bedt folk om at droppe "Få en ny hund!" klicheer, for det gør mig bare vred.

 

Det her fortalte man mig ikke, da jeg fik hund.

Jeg kan godt forstå dig! Man ér aldrig forberedt på hvor ondt det gør at miste en hund - og folk der ikke har prøvet dette selv, med en hund som de var uendelig tæt knyttet til, vil heller ikke kunne forstå det. Jeg sagde farvel til Sitto for 5,5 år siden, i dag presser tårene sig stadig på hvis nogen snakker om hende eller hvis jeg finder billeder af hende. Jeg savner hende uendelig meget!

 

Jeg kunne også have klappet folk én når de sagde "Få dig en ny hund, så kommer du videre" - hey! Det er min sorg, mit tab og mig der bestemmer hvordan og hvornår jeg skal komme videre! Sådan havde jeg det også. De skulle bare tie stille! Jeg havde brug for at have lov til at sørge over tabet af Sitto - også uden at have en ny hund at skulle tage mig af. Jeg ville med garanti også sammenligne en evt ny hund alt for meget med Sitto og det ville den på daværende tidspunkt aldrig kunne leve op til, så det ville på ingen måde være fair at få en ny hund.

 

Kun DU ved hvornår/om du er klar til at få en ny hund, alle andre skal blande sig udenom. Men kan sagtens genkende følelsen med at man i hvert fald aldrig skal have en hund igen - jeg havde det præcis lige sådan dengang :bighug:

 

Og endnu engang - det gør mig så fandens ondt på dine vegne at du har mistet Taiki! :megaked: Alt det I to har kæmpet sammen. Verden er fandme ikke fair!! :evil:

 

Når det er sagt, og uden at du skal føle det som et pres, så vil jeg blot sige at jeg virkelig håber at du engang finder lysten til en hund igen: så god en ejer som du har været for Taiki, tænk sig om en anden hund skulle være lige så heldig at ende hos dig! :kys: :hjerte:

 

Kæmpe kram herfra :bighug: håber du har en masse gode mennesker til at være der for dig for tiden :bighug:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige nu har jeg det sådan, at jeg aldrig nogensinde skal have hund igen. For det her gør absurd ondt. Men det er nok bare en fase. Jeg har dog bedt folk om at droppe "Få en ny hund!" klicheer, for det gør mig bare vred.

 

Det her fortalte man mig ikke, da jeg fik hund.

 

 

:bighug:

 

Der er ikke noget som at miste en hund. En hund er ren og ubetinget kærlighed. Der er ingen ondskab eller sure miner med hunde, kun den fineste kærlighed:hjerte:

 

Hvad der virker for nogen, virker ikke for andre, og du skal ikke have en ny hund før du er klar til det. Jeg købte Bella af alle de forkerte årsager - hun skulle lappe et hul i mit hjerte efter tabet af min gamle dreng. Da jeg fik hende hjem tænkte jeg "mon jeg nogensinde kommer til at elske hende lige så højt som den gamle". Dét er der vist ingen der er i tvivl om at jeg gør! Jeg fik min soulmate, min elskehund. Ikke at man kan måle kærligheden på dén måde, men hende her er noget helt specielt for mig.

 

Og det er lidt det der er med hunde. Man elsker dem jo. Uanset hvis plads de er valgt til at udfylde og uanset hvordan de er havnet i vores liv. Og man skal unde sig selv at elske den næste hund. Og den der kommer bagefter.

 

Jeg håber du en dag finder plads i dit herte til en ny bedste ven. Men først når du er klar til det.

 

Tanker til dig:ae:

 

Sov sødt, Taiki. Hils min dreng deroppe:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...