Hop til indhold

Hej


WinWiz
 Share

Recommended Posts

Nu må det vist være på tide med en introduktion her på HF. Har snuset rundt på forummet et par dage nu, og kan jo ikke lade være med blande mig i alt mellem himmel og jord...

Jeg er ikke så spændende men jeg har en helt fantastisk Rottweiler ved navn Tyson aka Theis. Kært var har mange navne og for det meste bliver han bare kaldt for Mysse, han er nemlig et stort mysse dyr :cool:

Mysse bliver 8 år næste måned og vejer nu 38½ kg, så han er en lille og lidt spinkel rotte. Mysse var 3 år da jeg fik ham. Han har været på internat og haft 4-5 ejere, hvoraf mindst een var misbruger. Så det er lidt utroligt at han alligevel er så dejlig en hund :hjerte:

Da jeg fik ham var han meget tynd og jeg kan se i hans papir at han vejede 34½ kg da han var 1½ år. Da jeg fik ham vejede han kun 33,8 så jeg tror han er blevet sultet.

Mysse er lidt mad aggressiv, hvilket vi har arbejdet en del med og det er heldigvis blevet meget bedre.

Han er meget kærlig og lidt kontaktsyg (ligger altid på mine fødder) og vil helst være tæt på mig 24/7. Han er god til børn, katte og andre dyr, men kan være lidt provokerende overfor andre hanhunde i hans egen størrelse. Det er dog ikke sådan at han ligefrem starter slagsmål, og små hunde er han altid sød ved.

Desværre havde Mysse allerede lidt dårlige hofter da jeg fik ham. Hvis han f.eks kravler under et lavt bord eller hegn så giver han ofte et lille piv fra sig.

Han har helt sikkert haft nogle dårlige oplevelser tidligere i sit liv men jeg tror ikke han direkte er blevet slået for han er ikke håndræd.

Da jeg overtog Mysse var han ikke intresseret i mad, --men det er han blevet!

Han er ELSKER hundeskove og at grave. Generelt han en meget lydig hund.

Selvom han er lidt skadet så kunne jeg faktisk ikke ønske mig en bedre hund :-D

[ATTACH=CONFIG]125035[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...