Hop til indhold

Angribende hund nedlagt af politiet


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Jamen det er jo netop din hunds ve og vel, det handler om. Hvis du begynder at rende rundt og tæske, sparke og flå i en hund, der har bidt sig fast og ikke vil slippe, hvad tror du så, der sker med din hund? Jo mere uro, der er, og jo mere den angribende hund drives rundt, jo længere og dybere bliver flængerne i din hund.

 

Så enten skal du sørge for at slå så hunden ligger stille med det samme - og det er rigtig svært! Eller også skal du have fat i den, så den ikke kan bevæge sig. Og så er det altså bare et faktum at de ikke slipper før de er faldet til ro, og man får ikke en hund til at falde til ro ved at pine den.

 

Og hvis det var Oluf den hund havde bidt sig fast i, så stod i der vel stadig.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 151
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg gad godt se jer der sidder bekvemt derhjemme, og åbenbart er til klikker og godbidder den dag i selv står i situationen at en uledsaget stærk hund har bidt sig fast i jeres hund.

Jeg må indrømme at jeg er egoist på mine egne hundes vegne i den situation. For mig er den angribende hunds ve og vel i situationen og fremover komplet ligegyldigt.

 

Enig jeg tror jeg ville blive meget upædagogisk hvis nogen overfaldte mine hunde på den måde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Enig jeg tror jeg ville blive meget upædagogisk hvis nogen overfaldte mine hunde på den måde.

 

Det har da intet med pædagoiske evner at gøre eller mangel på samme at man mener eller har erfaret at rolig fastholdelse hurtigst får hunden til at slippe?

 

Bare læs hvad inkognito skriver:)

 

Jeg har endnu ikke oplevet om jeg har ROEN til at fastholde en fremmed eller egen hund til den slipper. Jeg har kun prøvet at råb, klask over snuden og løft har virket. Men det har jo også været på hunde der ikke for alvor hold fast.

 

Jeg fastholdt dog en amstaf der ville have fat i sheila. Mellem benene og i nakkeskindet. Indtil sheila var kommet væk og jeg kunne mærke hunden slappede af. Amstaf havde dog ikke til hensigt at skade alvorligt, blot skræmme væk. Så hende kunne jeg sagtens holde. Adrenalin gør også at jeg kan løfte 30 kg labrador væk i nakkeskindet i en arm...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du nogensinde set en betjents bælte? Og hvorfor sukker du over det? Det kræver jo at man er i stand til at komme tæt nok på hunden og lægge noget om halsen på den.

 

Nej det var jo en generel bemærkning! Jeg sukker over dine svar og ikke betjentene. De var dog desuden tæt nok på eftersom de lå ovenpå hunden og inden til at de kunne slå med knipler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis det var Oluf den hund havde bidt sig fast i, så stod i der vel stadig.

 

Det er underligt at det skal blive personligt bare fordi Umulia selv har en muskelhund.

 

Sjovt nok så ved politiet godt at en forbryder skal forholde sig i ro for at deres politihund vil slippe ofret...Det er en indbygget refleks hos hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sikker på at politiet handlede efter bedste overbevisning og evne, for at redde den lille hund og sørge for at den angribende hund ikke skadede andre heller.

 

Det er altid nemt at være klog når man ikke står i siuationen - og der er sikkert nogle ting der kunne være gjort bedre. Det jeg bryder mig mindst om er klart at de valgte at kvæle hunden til den døde. Det har jeg det lidt svært med, må jeg indrømme. Men jeg stod heller ikke i situationen - og havde de ikke mulighed for at holde hunden nede, til der kunne komme en dyrlæge, ja så var det da bedre at kvæle den, fremfor at den angreb enten mennesker eller hund igen. For aflives det skulle den, uden tvivl! Jeg vælger at stole på at de handlede efter de muligheder de havde - og missionen lykkedes. Den lille hund blev reddet og den anden blev aflivet, uden andre kom til skade. Nej det er ikke behageligt at tænke på at den blev kvalt ihjel, det indrømmer jeg gerne, men den havde jo formentlig selv fortsat til den lille hund døde - og så var det her trods alt bedre.

 

Dengang Zazu blev forsøgt overfaldet af en Schæfer, der var jeg også villig til hvad som helst. Den strejfede hende i nakken flere gange, men fik heldigvis ikke bidt sig fast - til gengæld jagtede den hende rundt i flere minutter, mens hun skreg. Vi kunne ikke få fat på hverken Zazu eller Schæferen, men samtlige gange Schæferen kom forbi mig forsøgte jeg at sparke den, i håbet om at få losset så hårdt til den at den røg ned - det lykkedes ikke, jeg ramte den ikke. Men til sidst fik jeg fat i nakkeskindet på den og kylet den ned i jorden og efterfølgende blev den også fulgt tilbage til sin ejer i nakkeskindet og med hele gebisset blottet - og jeg kunne virkelig ikke være mere ligeglad med den hunds ve og vel. Det eneste jeg tænkte på var Zazu! Så havde jeg stået i den siuation at den tilmed havde haft Zazu i gabet, så havde jeg også gjort hvad som helst for at få hende fri derfra, uanset hvor meget den anden ville blive skadet ved det!

 

Det er altid nemmere at sidde derhjemme og sige hvad man vil gøre - noget andet er når man står i situationen. Jeg har også altid svoret at jeg aldrig ville kunne håndtere et påkørt dyr - men den dag en hund blev kørt ned for øjnene af mig og slynget 100m hen af asfalten og blev liggende, med blødning ud af øret, brækket ryg og brækket forben - der tog instinktet fuldstændig over (altså jeg aflivede den ikke, men forholdt mig fuldstændig rolig i siuationen og sørgede for få fat i både ejer, dyrlæge mm og berolige hunden). Det er i en anden grøft ja, men blot for at pointere, uanset hvad man forestiller sig hjemme i sofaen, så tror jeg instinktet tager over i sådanne situationer - med nogle mere eller mindre heldige reaktioner måske, men man vil altid forsøge det bedste man kan i den situation man står i, det er jeg ret sikker på.

 

Jeg bebrejder ikke de betjente noget som helst. Det var fantastisk at de reagerede så hurtigt, og fik reddet den lille hund! :5up:

Redigeret af Sitto
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har heldigvis ikke prøvet det og det jeg mener er at jeg ikke ved hvad jeg ville gøre i sådan en situation, men ja man får nok nogle ekstra kræfter i sådan en situation ?

 

Ok. Ja, man får uanede kræfter. Jeg ved for eksempel at jeg ikke, uanset hvor gerne jeg ville, kan finde ud af at sparke. Jeg griber simpelthen fat i dyret hvor jeg kan få fat og holder den væk fra egen hund. op i luften om nødvendigt. Jep højre hånd har inkaseret to små bid på den konto. En labrador knaldede jeg sådan en over snuden med hånden at den slap sit tag i halsen på sheila. men det var jo heller ikke en hund der havde til hensigt at holde fast.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok. Ja, man får uanede kræfter. Jeg ved for eksempel at jeg ikke, uanset hvor gerne jeg ville, kan finde ud af at sparke. Jeg griber simpelthen fat i dyret hvor jeg kan få fat og holder den væk fra egen hund. op i luften om nødvendigt. Jep højre hånd har inkaseret to små bid på den konto. En labrador knaldede jeg sådan en over snuden med hånden at den slap sit tag i halsen på sheila. men det var jo heller ikke en hund der havde til hensigt at holde fast.

 

Ja svært at vide hvad man ville gøre, jeg synes du handlede ret fornuftigt. Jeg tror ikke jeg kunne gøre andet end sparke :oops: men ville hellere gribe fat.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej det var jo en generel bemærkning! Jeg sukker over dine svar og ikke betjentene. De var dog desuden tæt nok på eftersom de lå ovenpå hunden og inden til at de kunne slå med knipler.

 

De slog den med knipler og BAGEFTER lagde de sig på den:vedikke: Hvorfor i alverden skulle de slå den bagefter?

 

Og jeg spørger igen, hvad hvis de ikke er bekendt med metoden med at kvæle? Eller de ikke havde redskaberne til det? Du forholder dig kun til det du vil.

 

Og trods din harme har du selv slået en hund....?!

 

Det er nemt at sidde og være bagklog, men i situationen synes jeg stadig ikke at de kan bebrejdes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja svært at vide hvad man ville gøre, jeg synes du handlede ret fornuftigt. Jeg tror ikke jeg kunne gøre andet end sparke :oops: men ville hellere gribe fat.

 

Det er nok mere sikkert for en selv at sparke. Jeg tror det er en abe ting det med at gribe fat og holde fast. Jeg ønsker ikke for nogen at de skal komme i den situation!

Link til indlæg
Del på andre sites

De slog den med knipler og BAGEFTER lagde de sig på den:vedikke: Hvorfor i alverden skulle de slå den bagefter?

 

Og jeg spørger igen, hvad hvis de ikke er bekendt med metoden med at kvæle? Eller de ikke havde redskaberne til det? Du forholder dig kun til det du vil.

 

Og trods din harme har du selv slået en hund....?!

 

Det er nemt at sidde og være bagklog, men i situationen synes jeg stadig ikke at de kan bebrejdes.

 

Haha, kan du ikke huske mit første indlæg? Så læs det igen.

 

Ja, jeg har slået en hund og jeg er ikke spor harm over at politiet slog den med knipler.

Link til indlæg
Del på andre sites

Deres reaktion er en helt almindelig reaktion fra mennesker, der overvære et hundeslagsmål eller overfald.

Selv erfarne hundeejere (overraskende mange) kan finde på at reagere på den måde de første gange de oplever slagsmål eller overfald.

 

Jeg har svært ved at bebrejde politiets deres reaktion selvom jeg selv ville have reageret anderledes og det virker meget voldsomt med fire voksne mænd ovenpå en enkelt hund.

 

Jeg har aldrig stået overfor en muskelhund (eller en anden stor hund for den sags skyld), der var i slåskamp med en anden eller overfaldte en anden, men jeg har desværre stået alt for mange gange og skulle skille to engelske springer-tæver ad.

 

De første gange forsøgte vi råb og slag - det virkede stik modsat og hundene blev hevet fra hianden med vold=meget grimme skader på hundene.

De næste gange prøvede vi med vand og løfte dem op i bagbenene - det hjælper overhovedet ikke, når hundene er det røde felt og slås for at slå hinanden ihjel. De blev derfor hevet fra hinanden igen med samme grimme skader som resultat.

 

Derefter gik vi over til Umulias beskrevne løsning med fastholdelse og stille og rolig opførsel. Dette fik dem til slappe nok af til at vi kunne få dem fra hinanden. Der var stadig skader, da Rosie var en rusker, men skaderne opstod inden vi fik fat i dem.

Vi har en gang måtte ty til kvælning for at få dem til at slippe, men det kan gøres uden at slå ihjel.

Vores metode var egentligt ret enkel: vi havde hver vores hunds krop mellem benene og fat i nakkeskindet på hver hund (de gik ikke med halsbånd derhjemme) og den frie hånd blev brugt til at stryge hunden på undersiden af halsen eller støtte den anden hånd (man lærer hurtigt at holde den frie hånd væk fra gebisserne - Martin lærte det uden bidskader... Jeg har føleskader i to finger og grimme ar på den ene hånd og den anden underarm efter to forskellige episoder).

Lå den ene hund ned, fik den hjælp til at komme på benene, da vi ellers ikke kunne kontrollere dem.

Selv med vores metode krævede det en hel del fysisk styrke at holde dem.

 

Selvom man har lært/læst teorien bag at stoppe et slagsmål eller overfald, så er der lang vej fra teorien til praksis, når man står i det og man kender først sin reaktion, når man har prøvet det.

Jeg håber da også, at jeg ville blive på stedet, hvis jeg kom til at køre en person ned, men jeg tør ikke sige det skråsikkert og jeg håber jeg aldrig kommer til at finde ud af det.

 

Enig - jeg har haft fjernet en BoerBoel fra min hund, mens den forsøgte at bide ham i stykker. Jeg gik direkte ind og vred til, og da den store besvimede slap jeg, hvorefter ejeren fik sin hund. Jeg stoppede, da den tissede og slap min hund. Urinen var tegn på at den mistede bevistheden. Den vågnede med det samme igen, omtumlet men rolig nok til at vi kunne få situationen under kontrol. Jeg sad på den store hund indtil myndighederne kom.

 

Når jeg ene kvinde kan fastholde en boerboel, mener jeg også fire betjente kan fastholde en sølle amstaffmix eller hvad hunden her er. Og at begynde at slå eller rive gør kun tingene værre.

 

Det er ikke ret sjovt at gøre, for at sige det mildt. Jeg skal nærmest have psykologhjælp bagefter, men når det handler om liv eller død for ens egen hund, så må man gøre det, som skal til. Jeg taler derfor ikke om at ae eller give hunden her en kiks. Jeg taler af bitter erfaring, som jeg ville ønske jeg aldrig havde gjort mig :(

 

Senere var jeg nede og snakke med Boerbolen. Jeg havde det virkelig skidt, for det var ejeren der skulle have haft den omgang. Hunden bar heldigvis ikke nag, men for mig er det en grim oplevelse af at have kvalt en hund, som jeg skal bære rundt på altid. Når jeg skriver om det her, får jeg det fysisk skidt.

 

Jeg har i øvrigt fjernet en schæfer, en rottweiler og to amstafmix uden halsbånd fra min hund gennem årene. De to amstafmix gik gennem en skide egetræsdør, som de rev ud af karmen, da vi gik forbi i snor på fortovet foran deres hus. De kastede min hund rundt i luften i benene, mens hans skreg, da jeg kastede mig frem og stoppede det ved at fastholde dem. Den ene lukkede jeg for bevidstheden på med min hundesnor. Den anden stak af, da den fik øjenkontakt med mig, mens jeg sad på den anden :(

 

Så lad venligst være med at sætte mig i den gruppe med kiks og aen. Jeg har mine erfaringer, og det smerter mig inderligt. Men når ene kvinde kan gøre det her, så kan fire fem voksne kamptrænede betjente også. Længere er den ikke i min verden. At tæve og kvæle et dyr på åben gaden så dyret dør, er over stregen.

 

Så når jeg ser det indlæg med kiks og aen og dikkedikke så bliver jeg faktisk lidt stødt, for jeg ser ingen steder nogle sige, at det var det politiet skulle have gjort.

 

Ang uddannelse - nej de ved ikke nok om dyr generelt. Derfor skal vi have et politi, der ved mere - et dyrepoliti!

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis det var Oluf den hund havde bidt sig fast i, så stod i der vel stadig.

 

Vi stod der indtil hunden havde sluppet, og det tager faktisk under 5 minutter, hvis man gør det rigtigt.

Når folk kommer i den slags situationer, beskriver de det altid som om der går enormt lang tid. I virkeligheden sker der en masse på meget kort tid, og det får et hundeslagsmål til at føles som en gladiatorkamp.

 

For mig vil det altid gælde om at minimere skaderne på min egen hund. Hvorfor få lange flænger hvis man kan "nøjes med" almindelige bidhuller?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg gad godt se jer der sidder bekvemt derhjemme, og åbenbart er til klikker og godbidder den dag i selv står i situationen at en uledsaget stærk hund har bidt sig fast i jeres hund.

Jeg må indrømme at jeg er egoist på mine egne hundes vegne i den situation. For mig er den angribende hunds ve og vel i situationen og fremover komplet ligegyldigt.

 

Hold op hvor er det et groft indlæg - og helt unødvendigt. Jeg er rystet over tonen i denne tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er ikke hunderacist, men hader derimod ejere som ikke kan styre deres hunde - også muskelhunde. Og der er en uheldig tendens blandt ejere af den type hund....

 

Men du ville, uden tøven, gå hen og fastholde en fremmed, sindssyg, stor hund der var ifærd med at dræbe en anden? Der skulle 4 (!!!!) voksne mænd til at holde hunden nede. 4!!! Med mindre du er erfaren sumobryder, tror jeg du ville tabe den kamp.

 

Sludder - der skal kun en kvinde til :banan: Men skal bare vide noget om hunde, så kan man let gøre det - noget dansk politi tydeligvis ikke gør. Hele deres reaktion bærer tydelig præg af deres mangelfulde træning og mentale overskud i en spidssituation. Men det er jo ikke første gang. I sager med mennesker, herunder den skrækkelige sag ved Krudttønden, var det jo også udenlandsk politi, som havde overblikket... Så når de ikke kan styre en sølle hund....

Link til indlæg
Del på andre sites

Lige præcis den situation med en løs uledsaget eller ledsaget hund der har fået lyst til at bruge en af mine hunde som tyggeting er ubestridt min største frygt og grunden til at jeg har fået ryet for at være lettere hysterisk.

 

Jeg ved, at jeg ikke ville have en chance mod en angribende uledsaget hund og selv hvis den var ledsaget ville mine odds være ringe.

 

Jeg går stort set altid med to hunde og stort set altid alene uden et ekstra par hænder.

 

Og jeg er helt sikker på, at var det Emma, der sad fast i munden på en anden, så ville Jessie angribe den angribende hund for at forsvare Emma.

Hvad Emma ville gøre, hvis det var Jessie, der sad fast, ved jeg ikke med samme sikkerhed, men jeg tror hun ville gå ind i kampen.

 

Jeg håber bare jeg kan kyse den angribende hund væk, inden den får fat og i det tilfælde ville jeg helt sikkert angribe den med råb (og spark hvis jeg kunne nå det).

Hvis den alligevel fik fat, så ville jeg stadig forsøge at fastholde den og her ville jeg forsøge at kvæle den til enten bevistløshed eller til den slap.... Og her kommer problemet.... Emma ville højst sandsynligt stikke af, hvis hun havde været offeret - Jessie ville højst sandsynligt angribe den nu passificerede angrebshund og så ville jeg (og hundene) være lige vidt, hvis den anden altså var afgået ved døden af min kvælning... Og et andet problem i den situation er: ville jeg kunne stoppe min anden hund i at gå ind i kampen?

 

Jeg gør mig overhovedet ingen forhåbninger om at kunne skåne en angribende hund i den situation, men den ville stadig blive holdt fast for at stoppe skaderne på min egen hund og den ville, hvis jeg har den nødvendige styrke, blive kvalt. Jeg tror ikke jeg ville kunne stoppe kvælningen i tide i sådan en situation og jeg ville være meget ligeglad med den angribende hunds ve og vel

 

Derfor bliver jeg hysterisk ved mødet med løse hunde eller hunde i en lang line og ejeren bliver altid råbt an og de har endnu ikke været i tvivl om, at jeg mener det. Jeg arbejder dog med min hysteri og er blevet væsentlig bedre til at læse situationen/hundene, inden jeg går i forsvarsmode/bliver hysterisk.

 

Det er den skade jeg har taget af min erfaring med hundeslåskampe - jeg ved hvor ringe mine odds er for at kunne skille dem ad og jeg bilder mig ikke ind, at siutationen ville ende kønt for nogen af de involverede, hvis parterne først er i det røde felt.

 

Du er ikke i tvivl. I det hundens krop slappes og den ofte tisser, slipper du af dig selv. Tro mig.

 

Herefter lever du med den oplevelse for livet, hvis du elsker hunde :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har da intet med pædagoiske evner at gøre eller mangel på samme at man mener eller har erfaret at rolig fastholdelse hurtigst får hunden til at slippe?

 

Bare læs hvad inkognito skriver:)

 

Jeg har endnu ikke oplevet om jeg har ROEN til at fastholde en fremmed eller egen hund til den slipper. Jeg har kun prøvet at råb, klask over snuden og løft har virket. Men det har jo også været på hunde der ikke for alvor hold fast.

 

Jeg fastholdt dog en amstaf der ville have fat i sheila. Mellem benene og i nakkeskindet. Indtil sheila var kommet væk og jeg kunne mærke hunden slappede af. Amstaf havde dog ikke til hensigt at skade alvorligt, blot skræmme væk. Så hende kunne jeg sagtens holde. Adrenalin gør også at jeg kan løfte 30 kg labrador væk i nakkeskindet i en arm...

 

Jeps jeg gav også ejeren af boerbolen hans hund retur i slap tilstand hen over mig selv og min liggende hund - jeg ved ikke, hvad den vejer, men politiet var slemt imponeret over, at jeg kunne løfte den - men det kan man altså, når man tvinges derud

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi stod der indtil hunden havde sluppet, og det tager faktisk under 5 minutter, hvis man gør det rigtigt.

Når folk kommer i den slags situationer, beskriver de det altid som om der går enormt lang tid. I virkeligheden sker der en masse på meget kort tid, og det får et hundeslagsmål til at føles som en gladiatorkamp.

 

For mig vil det altid gælde om at minimere skaderne på min egen hund. Hvorfor få lange flænger hvis man kan "nøjes med" almindelige bidhuller?

 

Ja, det er som at vente på et tog. Køreplanen siger at det vil være der om 5 minutter. Tør du satse din hunds liv på det?

 

Hold op hvor er det et groft indlæg - og helt unødvendigt. Jeg er rystet over tonen i denne tråd.

 

Nej, det er ikke et unødvendigt indlæg. Det bør advare ejere af angrebslystne hunde om at de risikerer at møde en offerhund med en hundeejer der ikke er til klikker og dikkedik, eller venter tålmodigt for at se om kræet måske skulle være til sinds at slippe af sig selv på et eller andet tidspunkt.

 

Men der foregår da hundekampe med den slags racer i visse miljøer. De vil sikkert gerne have hunde at træne på, og der sker jo ikke noget - ja ikke noget videre da, med offerhunden, for de slipper jo af sig selv efter 5 minutter, ik?

 

Skovflåter og burrer slipper forøvrigt også af sig selv efter et stykke tid. Men alligevel piller mange uforstående hundeejere dem af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej, det er ikke et unødvendigt indlæg. Det bør advare ejere af angrebslystne hunde om at de risikerer at møde en offerhund med en hundeejer der ikke er til klikker og dikkedik, eller venter tålmodigt for at se om kræet måske skulle være til sinds at slippe af sig selv på et eller andet tidspunkt.

 

Men der foregår da hundekampe med den slags racer i visse miljøer. De vil sikkert gerne have hunde at træne på, og der sker jo ikke noget - ja ikke noget videre da, med offerhunden, for de slipper jo af sig selv efter 5 minutter, ik?

 

Skovflåter og burrer slipper forøvrigt også af sig selv efter et stykke tid. Men alligevel piller mange uforstående hundeejere dem af.

 

Jeg forstår ikke at du går sådan i hulemandstilstand når dette emne kommer op til diskussion, men det skal jeg selvfølgelig ikke blande mig i ;-)

Vil bare lige pointere at du har taget fejl mht. den beskrevne fastholdelsesmetode. Det handler ikke om at vente til hunden slipper "af sig selv". Det handler om aktivt at bringe hunden i en tilstand hvor den er i stand til at slippe.

 

Og sammenligningen med hundekamp er i øvrigt dybt usmagelig, og langt under dit sædvanlige niveau. Men vi er jo flere, der har været under niveau i denne tråd...

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange mennesker fryser - også erfarne folk - og gør intet. Mange erfarne hundefolk ved ikke, at det er bedre at fixere. Jeg ved, at jeg pr instinkt delvist gør det, men at jeg også slår mm. Jeg kastede mig ovenpå den hund, der havde fat i min hvalp. Men jeg slog og bankede den også i ribbenene af ren afmagt og i håb om at den vendte sig fra min hvalp. Samtlige omkringstående frøs og gjorde intet.

 

Mht den omtalte sag, så forstår jeg godt, hvad betjentene gjorde - men selve kvælningen er det eneste jeg har et problem med. Der kunne være fundet en anden aflivningsmetode.

 

j

Link til indlæg
Del på andre sites

Det handler om aktivt at bringe hunden i en tilstand hvor den er i stand til at slippe.

 

Og sammenligningen med hundekamp er i øvrigt dybt usmagelig, og langt under dit sædvanlige niveau. Men vi er jo flere, der har været under niveau i denne tråd...

 

Hvorfor det? Jeg forholder mig til virkeligheden, også der hvor virkeligheden ikke er politisk korrekt. Den slags racer der her er tale om trænes i visse mijøer til hundekampe. Jeg tvivler på at en trænet kamphund bare lige sådan lader sig dikkedikke i en tilstand hvor den slipper af sig selv.

 

Det er i hvert fald ikke noget jeg gider vente på .....

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...