Hop til indhold

Skrækkelige unghunde.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Når jeg læser denne tråd fryder jeg mig over jeg valgte en voksen hund som er hende jeg har nu :lol: haha. nogle sjove historier om umulige lømler

 

Min gamle pekingeser var ganske enkelt frygtelig umulig som hvalp. Tog toiletpapir fra rullen, tog min mors garnnøgler og mine make-up pensler :megaked:

Det værste han gjorde engang var: vi havde i julen sådan to nisser i stof til at stå på gulvet. Nissemanden med skæg af vat fik hevet skæg af og vi måtte bruge en masse penge på scanninger ved dyrlægen. Vi frygtede jo at nissemandens skæg lå i den lille hvalpemave, det gjorde det heldigvis ikke :)

 

Ha ha ja når Oliver engang om mange mange år ikke er her længere, ja så er det så sandelig også SLUT med hvalpe/unghunde for mig. Jeg har hverken kræfterne, lysten eller tålmodigheden til nogensinde at udsætte mig for det her igen :-) Der er så mange vokse FÆRDIGE hunde derude så for første gang nogensinde vil jeg prøve bare at have det nemt :-D Og så vil jeg, som dig, sidde og skrige af grin over alle de stakler der kæmper med deres unghunde :-D :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 397
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Terkel unghund var faktisk rigtig dygtig i går! Han var med mig til agilitystævne (kun som tilskuer, selvfølgelig!), hvor han fik hilst på masser af mennesker og også flere søde hunde. Bl.a. var 3 af hans kuldsøskende der, de to af dem møder han rimelig jævnligt, men den 3. har vi ikke set siden de stadig var hos opdrætter, så det var spændende! Et par gang blev Terkel lidt bange, først for en lagotto med dækken på (den så da også meget farlig ud... :lol:), og så var der én det meget pludselig og ret voldsomt børstede en stor hundemadras af bag ryggen på Terkel. Den var også stor og sort, så da manden bar af sted med den så den viiiirkelig farlig ud, så den fik en del gøen med på vejen! Men ellers var Terkel bare glad og havde en fest! Masser af guffer fik han også, og vi fik "trænet" lidt på de få ting han kan, og det gjorde han superfint selv om der var virkelig store forstyrrelser! :5up: Men det Terkel syntes var aller bedst var nok at lege med sin elskede bror... :lun: De er bare så gode sammen, det er virkelig dejligt!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fan af KÆMPE unghunde og deres sjove hjerner ha ha ha havde fint besøg i dag og skønne Oliver er jo fantastisk og i dag nåede øgle barnet at hilse på den blide kæmpe.

Men hey, en cykelhjelm VOV VOV VOV menneske noget har angrebet dit hoved og det ser FARLIGT ud. Jamen for pokker et grin vi fik og da øglen så tog hjelmen af pruste den store kæmpe efter hjelmen og hilste lykkeligt på øglen. For pokker hvor så det skægt ud.

Det er en fornøjelse at få lov at få lov at blive opdraget af sådan en gæst - alle husets firbenede gæster dresserer mig til UG ;)

Link til indlæg
Del på andre sites

Aldrig en dag uden et billigt grin. Aslan er ret glad for sokker, stjæler dem hvor han nu kan komme til det. Idag hev han simpelthen datterens en sok af foden på hende.. Frækheden kender ingen grænser! :sjov:

 

Ha ha, det gjorde Sheila også som ung. Især hvis man havde sovet i sokker og de stak ud under dynen. Så sagde det haps:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er fan af KÆMPE unghunde og deres sjove hjerner ha ha ha havde fint besøg i dag og skønne Oliver er jo fantastisk og i dag nåede øgle barnet at hilse på den blide kæmpe.

Men hey, en cykelhjelm VOV VOV VOV menneske noget har angrebet dit hoved og det ser FARLIGT ud. Jamen for pokker et grin vi fik og da øglen så tog hjelmen af pruste den store kæmpe efter hjelmen og hilste lykkeligt på øglen. For pokker hvor så det skægt ud.

Det er en fornøjelse at få lov at få lov at blive opdraget af sådan en gæst - alle husets firbenede gæster dresserer mig til UG ;)

 

Ha ha ha ha. Jamen altså den var sgu da farlig den der cykelhjelm. Og så kan man altså godt skælde den ud, bare på afstand og især når moar er lige ved en, øglen skal være glad for han havde Oliver der :-D :-D Og jah, han har fået trænet godbidsdamen rigtig godt ha ha. Man skal bare dutte til hende eller gø, så kommer der lækre ting :-)

Men er da glad for du igår så grunden til vi træner, selvom det lige gik ud over min stakkels krop :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

ja stakkels din krop. håber du er rimelig ok.

bare rolig, kæmpen skal nok falde til ro, det tror jeg på.

øglen var skudt i ham og yderst taknemmelig for at blive redet fra cykelhjelmen ha ha shit det lød skægt.

godbidsdamen lover at have tasken fyldt igen ?

 

Ja det siger du jo.... ;-) Jeg gør i hvert fald hvad jeg kan.

Jamen den knægt er jo altså bare en du kan være stolt af :-) Jeg har set kæmpe mænd blive enormt bange for Oliver, men øglen rystede bare grinende på hovedet og forholdt sig fuldstændig rolig. Er sikker på at Oliver er klar på mere nus næste gang han ser ham :-)

 

Jah tror vist næste gang jeg skal i maxizoo, så kører jeg lige forbi og tager dig med, så du kan vise mig hvilke godbidder du gerne vil have, så du lige kan få fyldt lidt op i de reserver Oliver har tømt :-D Eller vi tager Luna og sassy med og så kan de vælge :-D Kan Fiat'en rumme en Bernhard, så kan den også have to labradors :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det siger du jo.... ;-) Jeg gør i hvert fald hvad jeg kan.

Jamen den knægt er jo altså bare en du kan være stolt af :-) Jeg har set kæmpe mænd blive enormt bange for Oliver, men øglen rystede bare grinende på hovedet og forholdt sig fuldstændig rolig. Er sikker på at Oliver er klar på mere nus næste gang han ser ham :-)

 

Jah tror vist næste gang jeg skal i maxizoo, så kører jeg lige forbi og tager dig med, så du kan vise mig hvilke godbidder du gerne vil have, så du lige kan få fyldt lidt op i de reserver Oliver har tømt :-D Eller vi tager Luna og sassy med og så kan de vælge :-D Kan Fiat'en rumme en Bernhard, så kan den også have to labradors :-D

Neeeej oliver skylder ingen godbidder. Jeg er jo mester i at købe på bud og helt ærligt, han har jo ikke spist en spand endnu og jeg fortalte jo hvor billigt jeg havde fået dem ;) Så det skal du ikke tænke på.

 

Ja øglen han tager det i stiv arm. Der skal mere til at skræmme ham.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gu' ved om det er højsæson for løbske tæver i øjeblikket?????? For jeg har en hund der læner sig op ad en tur op i flagstangen. Rastløs, småpivende, ikke til at komme i kontakt med når vi går tur, mere på, ja bare træls. Han spiser, drikker, hømmer, tisser normalt og er glad som han plejer, så mistænker ikke noget alvorligt. Tror mere der er løbetid igang og det er første gang hvor han faktisk får en reaktion over de nye dufte. Suk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gu' ved om det er højsæson for løbske tæver i øjeblikket?????? For jeg har en hund der læner sig op ad en tur op i flagstangen. Rastløs, småpivende, ikke til at komme i kontakt med når vi går tur, mere på, ja bare træls. Han spiser, drikker, hømmer, tisser normalt og er glad som han plejer, så mistænker ikke noget alvorligt. Tror mere der er løbetid igang og det er første gang hvor han faktisk får en reaktion over de nye dufte. Suk.

åååhhh nej, de hormoner er slet ikke sjove

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit lille unghundeyngel bli'r 8 måneder i dag! Og selv om jeg ikke gør ret meget andet end at sige til ham at gå ned, holde bøtte, lægge sig, og skælde lidt ud indimellem - så bli'r jeg altså bare mere og mere smaskforelsket i ham... :lun: Hans opdrætter tog så fine billeder af ham i forgårs, jeg vil ikke lægge dem op her - men det ligger på min hjemmeside: http://korvis.dk/about/terkel.html Det er det hvor han ligger på en hvid baggrund. Så fiiiin Terkel! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit lille unghundeyngel bli'r 8 måneder i dag! Og selv om jeg ikke gør ret meget andet end at sige til ham at gå ned, holde bøtte, lægge sig, og skælde lidt ud indimellem - så bli'r jeg altså bare mere og mere smaskforelsket i ham... :lun: Hans opdrætter tog så fine billeder af ham i forgårs, jeg vil ikke lægge dem op her - men det ligger på min hjemmeside: http://korvis.dk/about/terkel.html Det er det hvor han ligger på en hvid baggrund. Så fiiiin Terkel! :hjerte:

 

Ja, nuttet det er han helt sikkert, og fornemmer man en hvis frækhed i hans blik? :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du ville savne hans piveri, savl og skarnsstreger i løbet af 10 min. :blink:

 

Narhej jeg ville ej..... Der ville gå mindst 15 minutter ;-)

 

Du prøvede også at slippe af med ham i sidste uge og mit svar er stadig NEJ:drille::sjov:

 

Jamen, jeg forstår ikke hvorfor du ikke vil... Han er såååå nem.... I hvert fald når han sover ;-)

 

Mit lille unghundeyngel bli'r 8 måneder i dag! Og selv om jeg ikke gør ret meget andet end at sige til ham at gå ned, holde bøtte, lægge sig, og skælde lidt ud indimellem - så bli'r jeg altså bare mere og mere smaskforelsket i ham... :lun: Hans opdrætter tog så fine billeder af ham i forgårs, jeg vil ikke lægge dem op her - men det ligger på min hjemmeside: http://korvis.dk/about/terkel.html Det er det hvor han ligger på en hvid baggrund. Så fiiiin Terkel! :hjerte:

 

Ej altså, han er sgu en smuksak. Han ser så mild ud at jeg slet ikke tror på han kan være en bandit :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mit lille unghundeyngel bli'r 8 måneder i dag! Og selv om jeg ikke gør ret meget andet end at sige til ham at gå ned, holde bøtte, lægge sig, og skælde lidt ud indimellem - så bli'r jeg altså bare mere og mere smaskforelsket i ham... :lun: Hans opdrætter tog så fine billeder af ham i forgårs, jeg vil ikke lægge dem op her - men det ligger på min hjemmeside: http://korvis.dk/about/terkel.html Det er det hvor han ligger på en hvid baggrund. Så fiiiin Terkel! :hjerte:

 

Hvor er han bare lækker:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...