Hop til indhold

Til minde om Mille


Ebenhardt
 Share

Recommended Posts

:megaked::megaked::megaked::megaked::megaked:

 

Jeg sidder her med tårerne rendende og et hjerte der bløder, for i går var jeg nødt til at sige farvel til min elskede Mille. Vel at mærke et alt for tidligt farvel, men jeg ved at hun har det meget bedre der hvor er nu.

 

 

Kære Mille,

 

Jeg husker stadig dagen hvor du kom til vores familie. En sød lille sort tøs der tog vores hjerter med storm.

 

Jeg ved at nogle mener du kun er en hund, men du er så meget mere og ikke blot et "kun".

 

Du har altid været sød, god, lærenem og til at stole på. En ven som dig får man ikke tit og du har været den allerbedste ven jeg har kunne få.

 

Du kender alle min sorger, hemmeligheder og glæder, og dem har vi delt i mange år. Du har altid kunne fornemme når jeg var trist, og som den ven du er så har du altid været klar til trøst.

 

Du var altid klar til at kæle, du satte dig lige så stille ved min side og lagde hovedet under min hånd, som ville du sige: kom så, mor, du skal ikke bare sidde der, men nusse mig.

 

Du har givet liv til 7 dejlige unger, hvoraf den ene, Carlos, blev hos os. Og du har altid taget dig rigtig godt af ham. Carlos har det svært lige nu, men han skal nok klare den. Og du kan være sikker på at vi nok skal passe godt på ham for dig.

 

Vi har haft mange gode år sammen, men nu er vore tid sammen desværre slut, og du har taget turen hen over regnbuebroen.

 

Jeg ved at det er det bedste for dig, og at du har det rigtig godt hvor du er nu.

 

Men puha, hvor jeg dog savner dig. Det var jo meningen du skulle være hos mig mange år endnu.

 

Desværre skulle det ikke være sådan, men du skal vide at jeg elsker dig og savner dig.

 

Og jeg ved at du vil vente på mig for enden af regnbuebroen når det bliver tid til at vi skal mødes igen.

 

Men indtil da, kære Mille, pas rigtig godt på dig selv.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...