Hop til indhold

Mål 2016


Camilse
 Share

Recommended Posts

Uha, 2016 bli'r forhåbentlig et år hvor der sker en hel del nyt her. Ikke så meget for Iso - hun skal bare fortsætte med at løbe agility og ha' det sjovt! Jeg har ikke nogle deciderede mål for os, vi skal bare bli' bedre. Jeg vil helst ikke rykke i klasse 3 med hende, men det ville da være fedt hvis diskprocenten kom ned! :5up:

 

Det nye kommer jo med Terkel. 2016 bli'r jo året hvor han så småt skal i gang med agilitytræningen. Jeg håber også at vi kan komme til at hyrde lidt. Hvis det rent praktisk kan lade sig gøre (tidsmæssigt), kunne jeg også godt tænke mig at komme på et LP-hold.

 

Så meget nyt her - men ikke nogle deciderede mål endnu...

 

Jeg kom lige til at tænke på denne tråd, da vores træningssæson er ved at gå mod slutningen. Vi holder stort set træningsfri i december, så det er kun november tilbage, og der sker jo nok ikke det store. Og hvordan har året så matchet mine mål?

 

Det må jo siges at jeg er lykkedes til 100% med at ikke rykke i klasse 3 med Iso! :mrgreen: Og vi løber stadig agility og har det sjovt! Så tjek dér. Diskprocenten ned - not so much... :oops: Men vi får flottere og flottere disk'er! :lol: Den obligatoriske lagkage kommer her - lagt op med lettere røde kinder... :lol:

 

lagkage.jpg

 

 

Terkel er faktisk kommet ret meget mere i gang med agilitytræningen, end jeg havde regnet med den gang. Han har også hyrdet lidt, men ikke så meget som jeg kunne ønske mig... LP-hold: been there, done that, ikke en hit... :lol: Men vi gjorde det! Så de mål jeg havde for Terkel er vist nået, selv om hyrdningen har haltet en del.

 

 

Andre i tråden som er ved at nærme sig sæsonslut, og vil fortælle hvordan det er gået?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 85
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

2016 bliver et roligt år her i huset.

 

Bella er rykket i A-klassen, og jeg tænker at vi bare skal træne det sådan nogenlunde fokuseret, og måske tage en enkelt konkurrence efter sommerferien.

 

Dorit er startet til rally, og det synes hun er super sjovt. Så mon ikke jeg forvilder mig afsted til en konkurrence eller to i løbet af sæsonen. Hun mangler stadig en masse grundøvelser, men jeg tror nu godt at hun kan snige sig op på en bestået i begynder:-)

 

Ud over det, er 2016 året hvor jeg skal lægge mig rimelig fast på en opdrætter af ny hund og komme lidt nærmere hvornår hun skal komme her. Det er jo egentlig en ret hyggelig opgave:lun:

 

Skønt med et år, hvor jeg kan hakke alle målene af - det var helt sikkert også meget nemme mål:mrgreen:

 

Bella har trænet hårdt i år, og er ved at forstå eftersøgningen. Der er stadig et stykke vej, men heldigvis et halvt år at træne i.

 

Hun er startet i en enkelt konkurrence, og det gik ok. Hun blev klubmester, så det var ren bonus.

 

Dorit har startet en enkelt konkurrence i rally, og fik 94 point og en 2. plads. Der bliver nok ikke så meget tid til at konkurrere med hende næste år, da Bella skal i konkurrencer igen, men en enkelt eller to burde der blive plads til.

 

Jeg tror at jeg har lagt mig fast på en opdrætter. Der har været to i spil, og den der nok bliver "vinderen" gør det, fordi de dels mener at jeg er den perfekte ejer (er meget ærlig om hvad jeg kan tilbyde), dels fordi de gør så meget for deres hvalpe og hvalpekøbere.

 

Mht. tidspunktet for hvalp, hedder det stadig "om et par år". Bella skal have lov at have min fulde opmærksomhed i træning et par år endnu, og det er muligt at den nye hund først kommer, når Bella engang om 20 år ikke er her længere. Hvis vi flytter til et lidt større sted, kan det være hvalpen kommer før Bella skal herfra.

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha... Det har været et langt år, og pr. Mangler vi stadig årets sidste to dogdancing og rallykonkurrencer.

 

Resultatmæssigt har vi hele året manglet det sidste for at kunne bestå med vores program. Vi så gerne have at det lykkes en enkelt gang. Men vores beståede program tilbage fra november sidste år gjorde at vi kom med til OEC(hvor vi blev udtaget som de sidste). Det var en helt igennem fantastisk tur, noget jeg gerne vil opleve igen.

Cassi begynder så småt at lære nye tricks og her om tre uger skal jeg på kursus med Heather Smith, ud, det glæder jeg mig til.

 

Rally har også været præget af lige ved og næsten, men vi mangler stadig de sidste par point for at kunne få det cert. Pt. Er hun virkelig i hopla, og generelt virker det sommer at hun inden en konkurrence gerne skal have en uges pause. Det gør hende bare super tændt. Hun er for tiden så glad, så håber det kan tages med til konkurrencerne.

 

Desværre tror jeg at Cassis liv som agilityhund er et overstået kapitel. Hendes knæ brokker sig gevaldigt, når hun får lov og hun bliver så pokkers stiv. Det er så ærgerligt for hun er gået hen og er blevet snusfornuftig at arbejde med. Nu må jeg høre hvad der bliver sagt når vi skal til kiropraktor.

 

vi er i pr startet op på Nose Work og tror det nok mest bliver ved hyggen. Cassi er så godt til at arbejde med søg i højden, men beholdersøg siger hende altså ikke særlig meget.

 

Calle er måske blevet en lillebitte my mere voksen. I foråret tog jeg chancen og tog ham med til agilitykonkurrencer. Var så bange for at han ville smutte fra banen, men nej, han arbejder og er for det meste fokuseret omkring det han laver. Han er Cassis modsætning og så alligevel ikke. Faktisk er han ret meget som Cassi var i den alder. Forskellen er så bare at han skælder ud når ting ikke helt spiller. Cassi går helt i frys ind til hun ved hvad hun skal.

 

Calle har kun været i ringen til dogdancingkonkurrence tre gange i år og i foråret lykkedes det lige akkurat at bestået en færdighedsprøve 3. Overvejede på et tidspunkt om vi kunne tage titelprøven til december, men han er ikke i nærheden af at være klar.

 

Vi bevæger os langsomt frem mod at kunne være på en rallybane sammen. Han kan stort set alle ting, men hans indstilling om at alt skal ske så hurtigt så han ikke selv kan følge med har det med at spænde ben. Men i dag til træning kunne han da bevæge sig ind på banen og arbejde nogenlunde fornuftigt. Af og til har jeg ham lidt mistænkt for at være særligt følsom for sine omgivelser. Han bliver i hvert fald meget let forstyrret. Jeg har dog et lille håb om at han måske kan komme med til konkurrence til næste år.

 

Og så sådan helt for mig og lidt ud af det blå, så er jeg startet på Dommeruddannelsen til HTM-dommer, så det bliver vist et spændende 2017.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal starte til træning i DCH, så der skal nok komme en masse gode mål derigennem at arbejde på. Lige pt. er vi dog sat lidt ud af spillet da Tessa døjer med sår på øre der springer op lige så snart hun er aktiv, og det bløder temmelig meget.

Var til dyrlægen for at få hjælp til at læge dem, og pludselig var vi ude i medicin kur og dødt væv og risiko for at skulle fjerne stykker af ørene, efterfølgende snakker jeg med andre pinscher ejere som alle kender til dilemmaet med sår på ørerne og får at vide de bare skal tapes ind og holdes lune mm. så det har været lidt af en rutsje tur.

 

Men ellers glæder jeg mig til at komme i gang med træningen, og finde ud af hvor langt vi kan komme, her tænker jeg nok mest på førerens evner. Regner også med at starte til agility til foråret, det tror jeg nok skal blive sjovt.

 

Det har været et spændende, hårdt, sjovt og udfordrende år. Jeg har været rigtig glad for vores DCH træning, synes det er et super fedt program, og så er vi havnet i en skøn klub.

Vi har haft nogle udfordringer med især apport/afleveringer og lineføring, som jeg har arbejdet hårdt med og pludselig begynder der at ske noget.

Vi har også startet vores første konkurrence, det gik ikke så godt, men nu er der taget hul på det, og jeg ved vi kan øvelserne, så der skal arbejdes lidt med stabiliteten og nerverne.

Link til indlæg
Del på andre sites

2016 bliver et stille og roligt år for mig.

Har ikke planer om at gå efter noget specielt, det ligger først i 2017.

 

Yoda - Blive stabil sammen med mig i LP3 og gøre klar til Eliten året efter.

 

Bamse - Være frisk og glad

 

Kaia - Være frisk og glad og måske få en FS1 debut

 

2016 må viiiirkelig gerne være året hvor jeg bare har sunde og raske hunde og dyrlægeregningerne kun består af vaccinationer og alm. sundhedstjek.

Det er absolut det primære!!

 

 

Hmm... Sjovt som alting kan ændre sig :mrgreen:

Har ikke startet LP i 2016, meldte endda fra til DM i LP2. For tjaa.... Vi passer nok ikke så godt til programmet, vi er lidt for flyvske :lol:

Tilgengæld så blev Yoda rally Champion, udtaget til DM og nr. 3 i ekspertklassen og skal starte årets hund næste weekend.

Bliver nok også det sidste rally vi kommer til at lave et stykke tid, vi keder os lidt.

 

Han fik også startet sin første hyrdeprøve og gjorde det rigtig fint :5up:

Og skal have FS debut i december - Det bliver virkelig sjovt! Håber det er noget vi kan blive bidt af.

 

Kaia fik ikke sin FS debut. Tilgengæld var hun også med til DM i øvet klasse - Og skal starte til Årets hund! Det havde jeg ikke regnet med ville ske. :lun:

Men hun er ved så småt ved at være helt tilbage i form igen. Fysisk har hun været ok i længe, men mentalt har hun taget lang tid om at kunne kapere forstyrrelser og kunne koncentere sig, efter at have levet så isoleret så længe. Men det er ved at være der nu.

Alt tyder på hun ikke kommer til at mærke mere til hendes diskusprolaps, hun er i hvertfald helt frisk nu.

 

Bamse er tjaa.... Fysisk rimelig ok, stadig i fin form og kan holdes 100% smertedækket.

Tilgengæld så går det lidt ned af bakke mentalt og han kræver nogle særlige hensyn - Men er stadig glad og skøn. Og var i øvrigt også udtaget til DM (blev nr 5) og blev inviteret til Årets hund, men har valgt at trække ham, for han magter ikke postyret inde i messecentret.

Nu er han så blevet fuldtidspensionist :lun: Men det har været et fantastisk år med ham, som jeg er meget, meget taknemmelig for at have fået med.

 

Har faktisk ikke haft nogle specielle dyrlægeregninger...... Ikke sådan noget vildt, hvad jeg lige kan huske i hvertfald.

Lidt småting, men intet alvorligt. Det må gerne fortsætte sådan de sidste par måneder af året :mrgreen:

 

 

Og.... Så skete der jo pludselig det, at jeg fik en hund mere. :lun:

Total skæbnebestemt at hun lige skulle komme dumpende - Fantastiske Chut.

Med hende fulgte også nye venner og veninder, nye får og et udvidet liv med hyrdning og endnu mere hyrdning - Så hun har vendt op og ned på en del prioriteringer.

Og vi har startet hyrdekonkurrencer, som er gået ret fantastisk.

Efter jeg havde haft hende 1½ måned og hun knap kunne hendes kommandoer, startede vi den første konkurrence og det fik fint.

Til den næste blev vi nr. 2, den 3 blev en disk og så vandt vi dag 1 til landskonkurrencen og blev nr 3 dagen efter og fik en samlet 2 plads.

Slut november skal vi allerede starte vores første kl. 2 konkurrence. :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Livas mål er nøjagtig det samme med de sidste par år - deltagelse i DCH DM.

Hun skal også ud og gå et par B-klasser. Her har jeg dog ingen mål omkring point og oprykninger.

 

Maggie skal ud og starte DCH's B-klasse.

Jeg gad rigtig godt komme i nærheden af oprykning, men kender min hund godt nok til, at det nok ikke bliver i år, at hun rykker op.

 

God idé.

De siddende kommer jo allerede i B.

 

Maggie er lidt sjov, når hun møder siddende eller liggende figuranter. Hun er nemlig så høflig, at hun lægger sig ned og giver hals

 

Vi arbejder hårdt på at blive klar til vores første officielle B-konkurrence den 6. marts i Tønder.

Jeg har ikke mål om hverken oprykning eller pokal.

 

Vi træner jo selvfølgelig alle øvelser, men har haft rigtig meget fokus på sporet og fvf.

Så målet til konkurrencen er at vi kommer hele vejen rundt i begge øvelser og ikke får et "ja-tak" før tid.

 

Liva deltog for 5. år i træk til DCH DM, men var hæmmet af kløe + en fører, som ikke kan finde ud af at gå finaler :genert:

Men vi har haft en fantastik sæson alligevel. Vi blev både Sydjyske mestre og kredsmestre i kreds 4 og kvalifikation til DM blev klaret med en 6. plads på landsplan.

 

Hun har også været ude i B-klassen 3 gange og nåede et resultat over oprykning. Men hun er ikke stabil nok i sit spor, men hej hun er en 8½ år hund, som først begyndte at gå spor for 1½ år siden.

 

Maggiehar været ude i B-klassen i år. Resultaterne startede meget lavt og vi har arbejdet os tættere og tættere på de 160 point. Men jeg har fokuseret på forbedring i de enkelte øvelser. Sporet er blevet mere og mere sikkert. I fri ved fod startede vi året med 0,1 - og sluttede af med 9,2 til klubkonkurrencen sidste weekend. Den forbedring er jeg p.... stolt af :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg vil bare gerne have et dejligt og hyggeligt 2016 med familie, venner og en masse søde hundefolk.

 

Buster skal ud og gå lidt ekspert rally og så må vi se hvordan det går med den æresplads. Gårdhunde er ikke gode til dæk i vådt græs.....

 

Regner med at han rykker i klasse 3 i dch agility hurtigt og så må vi se hvor meget fart der kommer til at mangle. Det kniber jo lidt engang imellem.

Håber måske lidt på dch agility DM

og vil rigtig gerne med til Fionia i år. jeg tror jeg vil dele dagene imellem hundene så de får fridage imellem løbene.

 

 

Archie er også i ekspert i rally og den klasse passer vist fint til ham. Så der agter vi at blive lidt.

vil ikke satse på DKK DM da muligheden for at rejse til Bornholm ikke er til stede.

 

Vi skal ud og løbe noget agility og træne en hel del. Fart og motivation er der i overflod. Så jeg skal bare lære at styre. ;-)

 

Jeg vil rigtig gerne på nogle flere gode kurser med ham. Elsker at tage på kursus :-)

 

Det har i hvert tilfælde været et kanont hyggeligt hundeår.

Både Archie og Buster blev Rallychamp i dkk og udtaget til dkk rally DM i ekspert men meldte afbud.

vi var med til fionia cup og det var bare sjovt! Og vi fik mange fine placeringer.

Buster blev klasse 3 hund i både dch og dkk.

Han blev nr 2 til dkk agility DM for hold.

og så kvalificerede han sig til dch DM i både agility og rally. Jeg valgte agilityen og vi fik en flot 4 plads til DM.

 

Så er vi startet på nose work. Og jeg er ved at tage instruktøruddannelsen i dkk.

Igår blev Archie klubmester i rally og Buster klubmester i agility.

Så nu holder vi vinterpause :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ayo skal måske afsted på noget dogpackour, det tror jeg lige kunne være hende.

Og det kom hun - og for pokker hun elsker det! Det er som forventet den helt perfekte form for træning for hende - Ayo er nemlig en lille fis med en frygtelig masse energi i sin lille krop og hun gider hverken mange gentagelser af kedelige kommandoer eller sidde stille for længe. Der skal SKE noget!! Og dét gør der i parkour. Hun er totalt frygtløs, fuld af gåpåmod og helt igennem vild med det :hjerte: og så træner hun sammen med en masse Beagler og hun æææælsker særligt to hanbeagler på holdet. Parkour er på alle måder bare en kæmpe succes for Ayo.

 

13317052_10209144906681906_2826427991378084728_o.jpg

 

 

 

Mit absolut største håb for 2016 er dog at vi kun skal besøge dyrlægen til planlagte ting. Synes ikke der har været ét eneste år med ro på ift. sygdom eller operation. Så det må gerne blive 2016, der bliver dét år - hvor ingen er syge eller skal opereres. :pray:

Ja det lykkedes så heller ikke i år.... CT scanning af Zazu... Øjenoperation af Liva.... diskusprolaps hos Camy.. :rolleyes:

 

Mit andet store mål, eller i hvert fald fokus, i 2016 bliver også fortsat Zazu. Vi skal sørge for at holde hende smertelindret, så vi derved også kan holde hendes stress nede og hun bliver bedre til at håndtere fx andre hunde på gåtur. Det har længe gået fremad, men vi har ligesom været sat lidt tilbage, uden at have vidst hvorfor - det tror vi dog vi har fundet nu, hvor hun ser ud til at have ondt pga. spondylosen i ryggen. Så vi håber der kommer helt styr på dén del, og vi dermed kan fortsætte med at se fremskridt. :kys:

Og det lykkedes så slet ikke og det blev det altoverskyggende for år 2016 - at vi mistede vores elskede Zazu :megaked::megaked: for fanden jeg savner hende! Virkelig, virkelig meget.

 

Og ellers skal jeg bare nyde mine fire fantastiske hunde, NYDE at gå herhjemme mens jeg studerer og derved have ekstra meget tid med dem. Det er simpelthen så dejligt! :hjerte:

Heldigvis vidste jeg ikke, da jeg sagde mit job op i september 2015, at vi skulle sige farvel til Zazu i juli 2016 - men hvor er jeg dog lykkelig for at jeg sagde mit job op. Jeg er SÅ glad for at jeg fik lov til at være sammen med Zazu nærmest nonstop 24 timer i døgnet-agtigt fra september 2015 og til juli 2016. Jeg er SÅ glad for at jeg fik al den tid med hende :hjerte:

 

Personlige mål må være at få afsluttet de første 6 fag på min HF til sommer, uden at gå i baglås over at skulle til eksamen. Og så forsætte med den sidste halvdel, så jeg er færdig i 2017.

Det lykkedes næsten - jeg dumpede religion, fordi det var min første eksamen og jeg var mega nervøs (men jeg skal op i religion igen her til december). Men resten bestod jeg med et enkelt 7-tal i geografi og så ellers 10 og 12 i resten af fagene. Så det var faktisk helt ok! :blink:

 

Det altoverskyggende personlige mål er dog at få styr på min angst. Eller i hvert fald bare lidt mere kontrol over den!

Og det lykkedes også-agtigt. Jeg har ikke selv fået kontrol over den, men jeg har fundet medicin som jeg ikke tager på af og som holder den mere nede end nogensinde før. Jeg føler mig endelig fri og at det er MIG som har kontrollen over mit liv nu og ikke min angst. Det er intet mindre end fantastisk! Og så er vi startet i fitnesscenter, både Michael & jeg, så måske ryger der lidt af de kilo, som jeg tog på af den første slags medicin :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Nye mål for 2016 må være at vi skal have det lige så sjovt og dejligt, som vi har haft i hele 2015. Og udover det, så...

 

Rigmor - Agility:

- Jeg gad rigtig godt at Rigmor kunne få lidt mere udholdenhed når det kommer til træne og stævner. Men nu må vi se, det vigtigste er bare at hun synes det er sjovt.

- Rigmor skal blive mere tryg og glad for vippe og balance, og så skal vi ha’ bygget noget mere værdi i slalom.. Rigmor synes den er keeedelig :-D

- At vi bliver mere stabile i vores løb ude til stævner. Jeg regner dog med at det også vil bliver bedre jo ældre Rigmor bliver. Hun er jo kun 2 1/2, så der er stadig fuld gang i hende. Men nogle gange er hun også bare pisse fræk :mrgreen:

- Nu hvor vi har fået vores 1. pind, så er der altså for alvor kommet blod på tanden. Så vi håber at der kommer lidt flere til samlingen i løbet af 2016... Måske endnu så vi kan komme op i klassen 2 :-D

Mig:

- Jeg skal starte som træner hos DAF. Hvornår det helt præcist bliver ved jeg dog ikke. Ved ikke om det bliver nu her fra forårssæsonen eller om jeg hellere vil vente til efterårssæsonen. Men indtil da skal jeg bare fortsætte som føl, hvilket virkelig har sjovt :-D

- Og så vil jeg gerne tage på. Gerne 4-5 kg, hvilket jeg allerede arbejde på pt. Måske det allerede kan nåes her i dec? :x:

 

Jeg tror bare at jeg skal indse at jeg har en selskabhund som bliver hurtig træt :mrgreen::lol: Og så tage de hensyn der nu skal tages.

 

Hun er blevet mere tryg ved vippen og balance, så der er kommet rigtig fin fart på der. Og heldigvis så er der kommet noget mere værdi i slalom, så hun ikke snegler sig igennem den mere :klap:

 

Vi nåede lige præcis 2 stævner i foråret, og så har jeg ikke måtte løbe agility siden :lol: Så på den front er der ikke sket meget, eller noget overhovedet faktisk. Så stævnemæssigt skal den have gas i det nye år!

 

Startede som træner i DAF i august - Det hygger jeg mig virkelig med -, og så skal jeg på DGI’s grunduddannelse som begynder her i slut november, så det skal nok blive spændende.

 

Men ja, jeg ser virkelig frem til 2017 - 2016 har mildt sagt bare været øv :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
Eneste rigtige mål er, at Lemon skal debutere i FS3 - og bestå - på et eller andet tidspunkt i løbet af året. Jeg synes ikke, at hun er helt klar til at skulle konkurrere i klasse 3 endnu (og under alle omstændigheder når vi næppe at træne et FS3-program færdigt til årets første konkurrencer), så jeg regner med, at vi starter med nogle træningsklasser, og så må jeg vurdere henad vejen, hvornår vi skal stille officielt.

 

Jeg overvejer en lillebitte smule at lave et HTM1-program til Lemon for at få muligheden for at konkurrencetræne hende noget mere med et program af klasse 1-længde og -sværhedsgrad, men jeg er ikke sikker på, at jeg får det prioriteret, så det er ikke som sådan et mål.

 

Derudover skal vi fortsætte med den ugentlige agilitytræning, som hun elsker, og hyrde ind imellem, hvilket hun også elsker.

 

Jeg har ikke nogle mål for Tyson, udover at vi skal hyggetræne, og han måske skal lære lidt flere nye tricks.

 

SÅ er konkurrenceåret slut for os. :-) Og vi har nået målene, kan jeg se.

 

Lemon og jeg brugte en stor del af året på træningsrunder, men har her i slutningen af året bestået FS3 to gange, vundet klassen begge gange og fået cert. Vi har også debuteret i HTM1 og vundet klassen begge gange.

 

Vi har fortsat med agilitytræningen, selvom det har været noget sporadisk her i andet halvår (og stadig er temmelig meget på hyggeplan, idet jeg ikke har taget mig sammen til at lære hende slalom, og hun stadig ikke springer på fuld højde). Vi har også hyrdet lidt, dog ikke så meget. Kombinationen af en lige lovlig hård Lemon på fårene kombineret med min totale uerfarenhed på det område giver ikke noget fabelagtigt resultat.

 

Lemon snuppede desuden en færdighedsprøve 1 i starten af året, som hun bestod med flotte point.

 

Og Tyson har hyggetrænet og lært nye tricks, tjek. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores mål for 2016:

 

Leah: hun er nu i Master AG så målet er bare at få nogle pinde og Mach points. Jeg har ingen ide om hvor lang tid det vil tage at få en Mach titel men det kan umuligt blive i år. I SP er hun i Excellent, så at rykke op i Master er vores mål der.

 

Scoop: Han er i sin spæde start på agility, så hvis vi kunne komme til at starte en novice klasse ville det være super. Han er allerede godkendt terapihund, næste skridt er at få ham godkendt som READ hund, dvs at vi kan deltage i at hjælpe børn med at læse.

 

Jeg vil også gerne have at både Leah og Scoop får en CGC titel. (Canine Good Citizen)

 

Greta: hun er gammel og har nyresvigt så håbet er bare at hun har det godt og er smertefri så længe som muligt. Hun lækker en del, men bortset fra det er hun fyr og flamme, og så længe hun har det sådan nyder vi bare hendes gejst og tørrer op!

 

Leah har nået sine mål. Hun er i Master i både SP og AG og har haft en god del fejlfrie løb i AG. I SP er der stadig langt imellem fejlfrie løb, men et par stykker har vi da skrabet sammen. Men indtil videre kun en enkelt QQ (fejlfri i både AG og SP samme dag i Master).

 

Scoop er vild med agility og kan alle øvelser. Desværre har han vist halthed et par gange efter træning så vi tager den med ro og har ikke om ambitioner om konkurrencer. Han er terapihund først og fremmest, så agility bliver vist kun en hobby for ham. Til gengæld er han eminent som terapihund. Vores organisation havde ikke tilbud om certificering som READ hund, men det satser vi på i det nye år.

 

Greta levede op til sine mål til fulde. Hun har haft et fantastisk år, men vi ved at det kan gå ned ad bakke hurtigt, så vi nyder bare hver dag med hende. Men tænk at den gamle dame nakkede et egern. Det har ingen af de andre præsteret!

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...