Hop til indhold

Februar måneds billedtråd


Doberfan
 Share

Recommended Posts

  • Svar 74
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Min smukke dreng :lun:

 

[ATTACH=CONFIG]130661[/ATTACH]

 

Ja tak :hjerte:

 

Skidt kvalitet, men masser af hundesjov:vuf:! Og en kedelig Charles, som ikke gider løbe med hunde der er hurtigere end ham selv :fornaermet:

 

(fra venstre er det Sally, Alfie, Rosey, Dylan, Dex og Charles)

 

[ATTACH=CONFIG]130662[/ATTACH]

 

:klap: Og jeg elsker, at Charles står med hovedet nede og snuser, mens de andre fjoller

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor mærkeligt, PP, dit billede var stort, men da jeg klikkede like blev det lille. :hmm:

 

Ser ellers ud til de har det sjovt - og lækkert område!

Det ligger desværre lidt langt væk.. og jeg betaler når jeg bruger det til andre end mine egne hunde, men ja, det er godt at have adgang til. En del af de hunde vi passer er ikke nogle jeg slipper løs alle steder, (Rosey er en af dem!) og så er det jo fedt at have en stor indhegnet paddock til rådighed.

 

:klap: Og jeg elsker, at Charles står med hovedet nede og snuser, mens de andre fjoller

Engang imellem tager fanden ved ham og han løber og løber, og så passer man altså på ikke at stå i vejen! :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi er rigtig meget på stranden for tiden, Inca er virkelig ved at have fået bygget hendes muskler op igen efter hendes korsbåndsskade, og hun nyder at være afsted.. Jeg er så lykkelig for at hendes genoptræning er gået så godt! I dag havde jeg fået en gratis aflagt håndbold, og det var lige sagen :mrgreen: Hun er en sej gulle-pige :lun:

 

DSC_0894.jpg

 

DSC_0893.jpg

 

DSC_0892.jpg

 

Havde aldrig troet at hun ville komme til at løbe, hoppe og lege på den måde igen :hjerte:

 

 

Og her fra den anden dag hvor det blæste voldsomt meget her i Rødvig :blink:DSC_0859.jpg

 

DSC_0857.jpg

 

DSC_0856.jpg

 

DSC_0853.jpg

DSC_0861.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...