Hop til indhold

Pais hundehvalpetråd


Siri
 Share

Recommended Posts

  • Svar 107
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ja altså ærgerligt der kun var to, men det gode er jo at det gik fra at være en kompliceret fødsel, der endte i kejsersnit til at være en komplet ukompliceret fødsel på rekordtid!

 

 

Ja det er jo drømme fødslen :lun: Det ville have været rigtig øv at kun få to hvalpe, og så kejsersnit med alt den risiko det indebærer, plus at man så ikke ville få flere hvalpe senere hen! Så det er jo fantastisk at det hele faktisk bare var en helt perfekt fødsel :lun:

 

Hvordan har Pai og hvalpene det i dag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er jo drømme fødslen :lun: Det ville have været rigtig øv at kun få to hvalpe, og så kejsersnit med alt den risiko det indebærer, plus at man så ikke ville få flere hvalpe senere hen! Så det er jo fantastisk at det hele faktisk bare var en helt perfekt fødsel :lun:

 

Hvordan har Pai og hvalpene det i dag?

De har det så fint! De er små begge to, men har taget på allerede og er aktive og livlige. Pai er så god en mor, meget omsorgsfuld! Det er ikke en selvfølge i racen. Jeg synes faktisk de har tendens til at være lidt dårlige mødre.

Link til indlæg
Del på andre sites

De har det så fint! De er små begge to, men har taget på allerede og er aktive og livlige. Pai er så god en mor, meget omsorgsfuld! Det er ikke en selvfølge i racen. Jeg synes faktisk de har tendens til at være lidt dårlige mødre.

 

 

Årh hvor dejligt :lun: Det er måske også godt at første gang er et lille kuld :lun: Og sikke en lettelse at hun er en god mor, det har jo også en god indflydelse på hvalpenes opvækst :lun:

 

Flere billeder! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit et forløb :shock: Sådan helt fra starten, røntgen der ikke viser noget, scanning der så alligevel viser 4 pups men senere forventet fødsel, fødsel på stort set oprindeligt tidspunkt uden forvarsler og så kun to pups....

Jøsses da!

 

Men godt det endte med to raske pups! :lun:

 

Vildt som Pai's meget hvide slår igennem hos hanhunden alligevel - Nu bliver han jo en del mørkere, men alligevel, at der er stå stor forskel på de to.

Hvad vejer de?

 

Og ja... Flere billeder tak :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Shit et forløb :shock: Sådan helt fra starten, røntgen der ikke viser noget, scanning der så alligevel viser 4 pups men senere forventet fødsel, fødsel på stort set oprindeligt tidspunkt uden forvarsler og så kun to pups....

Jøsses da!

 

Men godt det endte med to raske pups! :lun:

 

Vildt som Pai's meget hvide slår igennem hos hanhunden alligevel - Nu bliver han jo en del mørkere, men alligevel, at der er stå stor forskel på de to.

Hvad vejer de?

 

Og ja... Flere billeder tak :mrgreen:

 

Ja, så har jeg sguda fået min ilddåb som opdrætter :roll:

 

Jeg synes faktisk at Pais hvide slår meget mindre igennem end forventet. Jeg havde ikke troet der kom så mørke hvalpe.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, så har jeg sguda fået min ilddåb som opdrætter :roll:

 

Jeg synes faktisk at Pais hvide slår meget mindre igennem end forventet. Jeg havde ikke troet der kom så mørke hvalpe.

 

Ja, så er du ligesom i gang :mrgreen:

 

Synes tit man ser stor forskel på hvalpene efter en så hvid mor/far.

Hvis der var kommet flere kunne der jo nemt være kommet en meget mere hvid.

Men en del af Garys børnebørn er ret mørke fordi der er tænkt over White factor i parringerne.

Så vældig sjovt at se hvordan de falder ud :-D

 

Bliver spændende at følge dem...

Og igen... Billeder!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Stort tillykke med familieforøgelsen! Det bliver spændende at følge dem. Men sikke da en omgang det hele, hvor er det godt at Pai og hvalpebasserne har det godt. :lun: Har du fundet på navne?

De hedder Spotting Merry og så det navn nye ejer vælger :-D Det er måske ret fjollet, men helt ærligt så betyder det faktisk en del for mig, at mine hunde har det rigtige navn på stamtavlen. Så det vil jeg give køberne mulighed for også! Tæven skal måske hedde Prima og hanhunden måske Obi!

Link til indlæg
Del på andre sites

De må stortrives! De var ikke ret store da de blev født, men de tager godt på hver dag. De er mega aktive og løber nærmest kassen rundt! Pai er bare verdens sødeste hundemor :hjerte: Hun elsker sine hvalpe og passer helt vildt godt på dem. De bliver nusset, pusset og passet til den store guldmedalje. Alle må godt komme ind og se hvalpene, men jeg prøver at holde så meget ro som muligt omkring kassen. Og så kan jeg allerede nu sige at jeg ELSKER at være opdrætter! Elsker det 100 gange mere end jeg nogensinde havde troet! Det er en helt vildt fantastisk oplevelse!

 

12804108_10156735502800657_432688067_n.jpg?oh=f3b106ff1543b243b70ea2bb88698bc1&oe=56D5920B

 

12787309_10156735458480657_1487346966_o.jpg?oh=93692a8f310b72e9068c097e6c5e21b2&oe=56D5916C

 

12788759_10156735458340657_191235989_o.jpg?oh=0c83b8ba1f9605dd9b91187208081442&oe=56D687BF

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er bare mega sødt! Var lige ved at begynde at græde, så sødt var det - tror jeg er ramt af hundehvalpehormoner :blink:

 

Jeg blokerer dig snart. Kan ikke holde til alt det hvalpe snak og så være nød til at vente på de er gamle nok til besøg :fornaermet: Hvordan når du at arbejde og spise, sidder du ikke lige ved siden af hvalpekassen konstant ;):lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg blokerer dig snart. Kan ikke holde til alt det hvalpe snak og så være nød til at vente på de er gamle nok til besøg :fornaermet: Hvordan når du at arbejde og spise, sidder du ikke lige ved siden af hvalpekassen konstant ;):lun:

 

Det er næsten ulideligt at være væk fra dem! Men altså der er jo ikke så meget at gøre. Glæder mig allerede til at sidde i hvalpekassen om få timer igen :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhh :lun:

 

Dejligt de trives, det ser ud til det er ren idyl!

Har du noget ferie så du kan bo i hvalpekassen... Eller, i hvertfald sammen med hvalpene når de bliver lidt større? :mrgreen:

 

Du bliver altså nød til at lægge vægtdiagram ud. Samler lidt på dem og synes det er rart at have fra forskellige størrelser kuld, til når engang det bliver min tur :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Åhhhh :lun:

 

Dejligt de trives, det ser ud til det er ren idyl!

Har du noget ferie så du kan bo i hvalpekassen... Eller, i hvertfald sammen med hvalpene når de bliver lidt større? :mrgreen:

 

Du bliver altså nød til at lægge vægtdiagram ud. Samler lidt på dem og synes det er rart at have fra forskellige størrelser kuld, til når engang det bliver min tur :engel:

Skal du også lave hvalpe? :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal du også lave hvalpe? :banan:

 

Jeps, det var en del af pakken med Chut. Opdrætter får lov at bestemme hanhund (han er valgt) og får en hvalp eller to.

Og så får jeg ellers lov at stå for resten :mrgreen:

 

Så kan lige så godt lære alt det jeg kan af Siris kuld, inden det er min tur - Så lapper alt det jeg kan i mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps, det var en del af pakken med Chut. Opdrætter får lov at bestemme hanhund (han er valgt) og får en hvalp eller to.

Og så får jeg ellers lov at stå for resten :mrgreen:

 

Så kan lige så godt lære alt det jeg kan af Siris kuld, inden det er min tur - Så lapper alt det jeg kan i mig :blink:

Hvor spændende :-D Er det snart hun skal parres? Og hvem er hanhunden?
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...