Hop til indhold

Der må være flere der lige er kommet fra HG!


Barley&Ayden
 Share

Recommended Posts

  • Svar 382
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Velkommen til alle nye. Østrogenbalancen ser ud til at holde sig intakt på trods af indvandringen. Migranterne søger nye græsmarker og det er ok, jeg skulle måske gøre det samme, men kæmper videre herinde på trods af at jeg vist ofte står ret alene med mine synspunkter.

 

Det gode ved at blive og debattere er, at det jo dybest set er ved at blive udfordret af erfarne hundefolk med andre meninger end en selv har, at man kan udvikle sig. At debattere med nogen man dybest set er enige med flytter ikke meget - det får blot en til at blive endnu sikker på at man har fundet den endelige sandhed - ikke godt, hvis man vil udvikle sig og vide mere. Jeg ved at der er nogen som herinde opfatter mig som lidt forstokket, men i virkeligheden er det jo netop udtryk for det modsatte, at debattere på et forum, hvor man er i mindretal mens mange andre mener - nogenlunde det samme - har nogenlunde samme tilgang til omgang med hunde. De forstokkede er jo de der søger hen, hvor de kun bliver bekræftet, sjovt nok. :engel:

 

På FB "alle os der træner jagthunde" bliver jeg oftest bekræftet, men jeg her ofte bliver rodet ind i ret "konfliktramte" tråde og debatter. Det er godt nok, så længe tonen stadig er respektfuld, hvilket jeg selv kan have svært ved somme tider, men det er jeg heller ikke alene om.

 

Ser frem til at møde nogen af migranterne i konstruktive debatter.

 

Du kan lige vove på at løbe nogen steder PBC. Løber du væk bliver du sporet og apporteret og jeg kan ikke garantere for vildthåndteringen

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vi måtte diskutere med "Jeg er ikke ham, bare en fan" -men har samme arrogance og manglende evne til at sammensætte en grammatisk korrekt og/eller forståelig sætning (fremmedord er forbeholdt dem der kan bruge dem) -IGEN...

 

Men nu er den IP frosset...så må vi jo se om der er flere vrøvlere der dukker op... :)

 

Han har tilsyneladende mange alter ego'er, så mon ikke..

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kunne godt tænke mig at "de nye" præsentere sig lidt mere - hvis de har lyst. Altid rart at vide lidt om folk man debatterer med.

 

Måske en ny tråd til hver der præsenterer sig i stedet for blot at skrive her - "At man også er med"

 

Det kunne være blevet til ret mange tråde med præsentationer :skraek: men jeg er sikker på vi nok skal komme efter det med tiden :-)

 

Jeg kan lige tilføje at jeg har haft hund stort set hele mit liv, og lige nu er der to store bøfler på matriklen ( der ligger billeder af dem begge). Er ikke bleg for en god debat, og kan sagtens have respekt for folk med andre holdninger.

 

Og så kan jeg, i lighed med en lang række andre hundefolk, rigtig godt lide KAGE! :klap: ( En af de få emojies der mangler..... )

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kunne være blevet til ret mange tråde med præsentationer :skraek: men jeg er sikker på vi nok skal komme efter det med tiden :-)

 

Jeg kan lige tilføje at jeg har haft hund stort set hele mit liv, og lige nu er der to store bøfler på matriklen ( der ligger billeder af dem begge). Er ikke bleg for en god debat, og kan sagtens have respekt for folk med andre holdninger.

 

Og så kan jeg, i lighed med en lang række andre hundefolk, rigtig godt lide KAGE! :klap: ( En af de få emojies der mangler..... )

Det er sådan set lige præcis hvad denne her kategori (præsentér dig selv) er til for! :blink: Den er fyldt med præsentationstråde, og det kan være lidt fikst hvis man ikke liiiige kan huske hvem vedkommende nu er, hvilke(n) hund(e) de har, eller hvad de evt. træner. Så kan man altid gå tilbage og kigge. (Hvilket straks fik mig til at undre hvad pokker jeg egentlig skrev i min... :hmm: :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sådan set lige præcis hvad denne her kategori (præsentér dig selv) er til for! :blink: Den er fyldt med præsentationstråde, og det kan være lidt fikst hvis man ikke liiiige kan huske hvem vedkommende nu er, hvilke(n) hund(e) de har, eller hvad de evt. træner. Så kan man altid gå tilbage og kigge. (Hvilket straks fik mig til at undre hvad pokker jeg egentlig skrev i min... :hmm: :lol: )

 

Jeg fandt først fornylig ud af den var der, men nu kender de fleste mig jo efterhånden, på godt, ondt og drillerier - så tænker det er lidt sent, at skrive der. Der står iøvrigt lidt (meget lidt), i "om mig" på min profil..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
Og vi måtte diskutere med "Jeg er ikke ham, bare en fan" -men har samme arrogance og manglende evne til at sammensætte en grammatisk korrekt og/eller forståelig sætning (fremmedord er forbeholdt dem der kan bruge dem) -IGEN...

 

Men nu er den IP frosset...så må vi jo se om der er flere vrøvlere der dukker op... :)

 

VED du at han er IP frosset og ikke bare brugeren, der er frosset?

HG plejer ikke at være så skide skarpe på teknikfronten, så det skulle da være nye takter.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Isabellaz
Han er sikkert "kun" frosset i første omgang, for hans beskeder står der stadigt, men jeg håber sandeligt at de gør alvor af at blokere IP-adressen.

 

Det er jeg ganske sikker på, at de ikke tør, for så truer han dem bare igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og vi måtte diskutere med "Jeg er ikke ham, bare en fan" -men har samme arrogance og manglende evne til at sammensætte en grammatisk korrekt og/eller forståelig sætning (fremmedord er forbeholdt dem der kan bruge dem) -IGEN...

 

Men nu er den IP frosset...så må vi jo se om der er flere vrøvlere der dukker op... :)

 

Har lige været ovre og lure på HG igen. Han er da en fornøjelig fætter ham wrufo! :vuf: Og ikke for, at nedgøre eller hænge nogen ud, men hans stavning og grammatik er da lige så elendig som hans hundetræning! :vuf: Ejere og hunde burde skynde sig væk fra Faxe.. :hundifart:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det ikke en anelse dårlig stil der er gang i nu? Tale ned om en person som ikke er til stede. Bruge nedsættende øgenavne osv. Håne folks evner til skriftlig kommunikation.

 

Det ville være rigtig rart at være fri for på HF.

 

Jeg bøjer mig i støvet og undskylder det med skriftlig kommunikation. Wrufo er ikke et øgenavn, men hans brugernavn på HG. Som jeg skrev var det ikke for, at nedgøre eller hænge ud, blot min opfattelse af personen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg bøjer mig i støvet og undskylder det med skriftlig kommunikation. Wrufo er ikke et øgenavn, men hans brugernavn på HG. Som jeg skrev var det ikke for, at nedgøre eller hænge ud, blot min opfattelse af personen.

 

undskyld at min kommentar kom lige der. Det var helt generelt ment.

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det tosset at tænke at det der sker på HG bliver på HG og slæbes ikke med herind.

Fint at folk er utilfredse med noget, men den dårlige stemning kan lynhurtigt sprede sig hvis den slæbes med rundt.

 

Nej absolut ikke tosset. Jeg blev bare nysgerrig, læste hvad det var og var for hurtig på tasterne... Sorry!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...