Hop til indhold

CM når nye højder!!


AnneMangetal
 Share

Recommended Posts

Det står der jo,... for at få den til at skrige. Jeg troede bare at folk blev fortørnede over at den blev holdt i benet.

 

 

Hvor læser du at jeg ikke accepterer at andre opfatter det anderledes end mig?. Du kan godt droppe den tone, jeg forsøger bare at forklare hvordan jeg har opfattet videoen.

 

Der står skrevet at grisen holdes fast for at dens skrig skal tiltrække hundens opmærksomhed. Det klip hvor hunden angriber 1. gang ser man så. Så bliver man gjort opmærksom på manden bag potteplanten og klippet vises igen i slow motion og hastigheden bliver sat op lige inden 2. angreb hvor grisen faktisk bliver skadet. Hmm, jeg er bare vant til at det der lægges vægt på, er det der vises i slow motion og derfor opfattede jeg at det var mandens reaktion vi skulle være opmærksomme på. Vi var jo tidligere gjort opmærksomme på at grisen var fastholdt og jeg gik ud fra at nu ville de vise os noget andet også. Men det er da muligt at jeg tager fejl,..

 

Noget jeg heller ikke helt forstår er hvorfor de ikke viser Cecars forklaring på hvad det er der skal foregå. Det ville virke mere overbevisende hvis manden var blevet fanget i at sige at det var med vilje at grisen blev misbrugt og ender med at blive bidt.

 

 

Men hvis man slipper,.. så løber den den jo. Og så har man ikke en chance for at kunne hjælpe den (der står trods alt en person tæt på, der kan tage sig af hunden). Men det er da muligt at det er dét vi skal lægge mærke til, jeg blev bare ikke fanget i den tankegang, måske fordi jeg heller ikke havde sluppet grisen i den situation.

 

Man kunne jo så have holdt hunden væk, uden for eller i line og beroliget den når man fik grisen til, at skrige, hvad de jo fandt nødvendigt. Det de præsterede var mishandling og totalt ubrugbart omkring træning af hunden! Bare min mening.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 73
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Ja, dét skal da helt sikkert nok få Simon til at elske grise - at binde ham fast til en af slagsen, og lade den trække rundt med ham :damn:

http://www.nbclosangeles.com/news/local/Dog-Whisperer-Cesar-Millan-Under-Investigation-For-Possible-Animal-Cruelty-371755152.html

 

OMG, hvor DUM har man lige lov at være? :damn: Det er da godt nok en fuldstændigt unødvendig farlig situation at sætte både Simon og grisen i! Og så står Cesar helt nede i den anden ende af indhegningen, mens Simon og grisen går rundt på egen hånd uden mulighed for at komme væk fra hinanden - hvad i alverden ville han have gjort, hvis Simon havde angribet grisen igen? :shock: Øv, en dum situation altså!

Link til indlæg
Del på andre sites

Det står der jo,... for at få den til at skrige. Jeg troede bare at folk blev fortørnede over at den blev holdt i benet.

 

 

Hvor læser du at jeg ikke accepterer at andre opfatter det anderledes end mig?. Du kan godt droppe den tone, jeg forsøger bare at forklare hvordan jeg har opfattet videoen.

 

:sjov: Den tone:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu på jeg også den første video

 

Synd for grisen og synd for Simon at skulle jagter af sådan en voldelig tåbe. Men godt kæmpet af Simon at slippe fra ham igen og igen. Så kan man se hvor meget , eller lidt, Milan har kontrol, når han ikke har mulighed for at kvæle hunden undervejs. .

 

Men jeg er enig med ascha i at videoen er træls lavet. Og de overdriver deres tolkninger en del.

 

Og så tænker jeg lidt. . Er det ikke Milan der altid siger at en hund er et rovdyr? Men når det så opfører sig som et rovdyr og jagter et bytte der skriger, så er den pludselig unormal.

Simon er en helt normal hund og ejerne skulle have lært at håndtere både hunde og grise så ingen kom til skade

 

 

Bliver det næste så at han vil til at lære en Jack russel ikke at nakke datterens kanin, så denne også kan løbe frit i stuen?

Link til indlæg
Del på andre sites

Simon er jo bange for grise :( Puha det er grimt at se flooding så massivt.

 

Ja nu er han i hvert fald. Grise betyder at manden bliver upålidelig. = hold dig langt væk fra grise og uberegnelig mand.

 

Og hvad træning har Simon gennemgået udenfor kameraet mellem første og anden video. Det er tydeligvis en meget mere trykket hund. Han holder meget lav profil.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvad med ejer af hunden? På den første video ser man hun er rigtig frustreret og ikke ved hvad der foregår? Eller kan gribe ind - man ser hun går rundt og ikke ved hvad hun skal gøre - altså havde det været min hund så havde jeg godt nok reageret - og var sprunget ind og fået det stoppet, kamera eller ej.

Jeg forstår så ikke at det er forsat - med video nr. 2 - at hun har givet tilladelse til at han - CM - kunne ødelægge hendes hund endnu mere

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
Trækker lige denne tråd frem igen :D

 

Cesar Milan går fri i sagen om grisen - det har en måned lag undersøgelse besluttet. http://www.latimes.com/local/lanow/la-me-ln-cesar-millan-animal-cruelty-probe-20160411-story.html

 

Godt nok ikke læst...

men han går fri!!!!! Føj

 

Har nu skimmet

muligt det ikke var med dårlig hensigt... at han tror han hjælper ... men han udsatte altså gris og hund for unødig fare.. men muligvis ikke muligt at straffe folk for ubetænksomhed... eller dumhed... håber aligevel at de dog pointerer det uhensigtsmæssigt i den form for behandling af dyr.....

 

Normalt kan jeg godt lide natgeowild programmer... men at de har cm i stald gør at de mister meget af min respekt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt nok ikke læst...

men han går fri!!!!! Føj

 

Har nu skimmet

muligt det ikke var med dårlig hensigt... at han tror han hjælper ... men han udsatte altså gris og hund for unødig fare.. men muligvis ikke muligt at straffe folk for ubetænksomhed... eller dumhed... håber aligevel at de dog pointerer det uhensigtsmæssigt i den form for behandling af dyr.....

 

Normalt kan jeg godt lide natgeowild programmer... men at de har cm i stald gør at de mister meget af min respekt.

 

Mener de har opsagt kontrakten med ham efter episoden.

Link til indlæg
Del på andre sites

I følge CM's hjemmeside er alle tiltaler mod ham fra faldet. Sagen er lukket. Det er jo muligt at nogen stadig forsøger at få ham op at dingle - men hvis politiet har lukket sagen er der jo ikke længere noget at komme efter.

Nu cm ikke den jeg stoler mest på

det jo også muligt han har vundet, men at det er anket.. hvis man kan det i sådan sager.

men jo kan også være private der prøver at holde ham til ansvar.... det nok det sansynlige. Kan vel stadig være noget at komme efter ved privat sag.... på en eller anden måde... det er USA. .. :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...