Hop til indhold

april måneds billedtråd


pivpiv
 Share

Recommended Posts

- Og i anledning af min Kelas 8 års fødselsdag i morgen, tog jeg lige nogle billeder. Nedenstående er jeg RET vild med. To tanter (mor og mormor) der rynker på næsen af DEN LILLE VILDE (yf irriterende type) :D

 

[ATTACH=CONFIG]132289[/ATTACH]

 

Jaaa, har endelig fundet en anden eurasier-ejer herinde! :blink:

Så også billederne på facebook gruppen. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Og han ved det :lol:

 

Manden er også faldet pladask, idag sagde han at han havde besluttet vi skulle være terrier mennesker for altid :lol::lun:

 

Ville ønske jeg kunne sige han gerne ville hilse på Liva, men tror det ville medføre en mindre høreskade for alle :lol:

De kan noget der der yorkier ift mænd. Man skulle ellers tro det var lidt af en 'tøsehund' men Michael er jo også fuldstændig forgabt i Liva! Det eneste tidspunkt han siger at hun er min på, det har været som fx de her tre nætter hvor hun skulle ud med diarre hver 2. time :sjov: men derudover er hun hans hund hvis man spørger. Og når jeg siger hun er for tyk så bliver han meget fornærmet :klap::lol: Michael mener også vi altid skal have i hvert fald en Yorkshire terrier.

 

He he nej så er et møde nok bedst at lade vær med, Liva er nemlig ikke typen der lader det gå ubemærket hen hvis nogen gør af hende :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den stolte jæger.

 

[ATTACH=CONFIG]132330[/ATTACH]

 

Er lidt overrasket over at hun stadig er hurtig nok til at fange dem.

 

Det tog dog kun et par godbidder for at lokke hende væk fra egernet, så jeg kunne samle det op og skaffe det væk. :lol:

 

:klap: Hvad man i ungdom nemmer, man ej i alderdom glemmer.. The squirrel queen!

Link til indlæg
Del på andre sites

Den stolte jæger.

 

[ATTACH=CONFIG]132330[/ATTACH]

 

Er lidt overrasket over at hun stadig er hurtig nok til at fange dem.

 

Det tog dog kun et par godbidder for at lokke hende væk fra egernet, så jeg kunne samle det op og skaffe det væk. :lol:

 

Teknik du... måske ikke hele ungdommen fart, men Tilgengæld erfaring...

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, og tålmodighed. Hun ved at hvis hun har fået jaget et egern op i et træ, så kommer det ned igen på at tidspunkt, også selvom hun stadig sidder og venter. Når Leah og Scoop deltager kommer de sjældent ned, da de to render rundt og rundt om træet og piver/gør, men Greta sidder musestille og venter. :lol:

 

Klog dame

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...