Hop til indhold

Maj måneds billedetråd


JeanetteH
 Share

Recommended Posts

Gæst DorteDK

Billeder taget af en ven, fik billederne her i går - og er vild med Walther, han er så glad altid og ser noget eftertænksom ud :-) gamle dreng.

Zeus er jo bare Zeus men smukke modeller det er de :hjerte: (har fået en del men vil ikke spamme Jer :-))

 

 

DSC03194-3.jpg

 

DSC03196-3.jpg

 

DSC03208-3.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 138
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Billeder taget af en ven, fik billederne her i går - og er vild med Walther, han er så glad altid og ser noget eftertænksom ud :-) gamle dreng.

Zeus er jo bare Zeus men smukke modeller det er de :hjerte: (har fået en del men vil ikke spamme Jer :-))

 

 

[ATTACH=CONFIG]132655[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]132656[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]132657[/ATTACH]

 

Spam away af de smukke hunde ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Min lille tulle i dag:lun:

 

[ATTACH=CONFIG]132693[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]132692[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]132691[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]132690[/ATTACH]

 

smukke Luna ;-) 3. Billede er bare godt, det er det jeg øver pt at få en sløret baggrund, men det gik ikke så godt vi prøver igen i morgen ;-) kan godt få sløret baggrund men så er genstand eller hund ikke skarpt nok :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

smukke Luna ;-) 3. Billede er bare godt, det er det jeg øver pt at få en sløret baggrund, men det gik ikke så godt vi prøver igen i morgen ;-) kan godt få sløret baggrund men så er genstand eller hund ikke skarpt nok :-)

Tusind tak:-D Nej det er dælme heller ikke nemt. Hvad er det for kamera, du har?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Tusind tak:-D Nej det er dælme heller ikke nemt. Hvad er det for kamera, du har?

 

Jamen det er et lidt ældre et - et spejlreflekskamera SONY A3-hundred og et eller andet jeg ikke lige husker lige nu :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er virkelig god til at fange hans små mimikker :5up:

 

Mange tak :-D Det er nu bare held. Han har så mange :lol:

 

Vi mødte faktisk lige en dame forleden dag, som kommenterede hvor udtryksfuld han er. "Han taler med øjnene", sagde hun. Glad for at jeg ikke er den eneste, der kan se det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak :-D Det er nu bare held. Han har så mange :lol:

 

Vi mødte faktisk lige en dame forleden dag, som kommenterede hvor udtryksfuld han er. "Han taler med øjnene", sagde hun. Glad for at jeg ikke er den eneste, der kan se det :5up:

 

 

Ja han har vilde udtryk, han ser meget intens ud på nogle af billederne - sådan lidt sindssyg omkring den der vilde bold :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst DorteDK
Taaak :bighug:

 

Var lidt heldig - Hende her NÆGTER at stille op til billeder og NÆGTER at kigge i kameraet.

Men i dag var jeg så heldig at hun trængte skygge og jeg havde kamera med ude - Og så valgt hun at lægge sig i blomsterne :5up:

 

 

Virkelig flotte billeder!! og sikke dog en smuk pige :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...