Gryn Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 I dag var vi ude at gå tur med skønne Banana og hendes søde mor. Hundene nød turen, de gik fint i spændt sammen. Tak for en hyggelig eftermiddag. 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 21, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Og de sidste jeg har Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret November 21, 2008 Rapporter Share Besvaret November 21, 2008 Hej Gryn. Ja det var rigtig hyggeligt, jeg ha´r oprettet et album med de to. Vi må snart mødes igen. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret November 22, 2008 Rapporter Share Besvaret November 22, 2008 Dejligt i havde en god tur med nogle dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret November 22, 2008 Rapporter Share Besvaret November 22, 2008 Altså Karla og jeg må altsmå en tur til Århus en dag, for I ser jo lige ud til at være Karla størrelse i to små filurer dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret November 22, 2008 Rapporter Share Besvaret November 22, 2008 Hvor er de smukke begge to. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 23, 2008 Altså Karla og jeg må altsmå en tur til Århus en dag, for I ser jo lige ud til at være Karla størrelse i to små filurer dejlige billeder Jeg kommer gerne til rhus for at møde dig. Hvor er de smukke begge to. Tak :kys: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Bantus Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Altså Karla og jeg må altsmå en tur til Århus en dag, for I ser jo lige ud til at være Karla størrelse i to små filurer dejlige billeder Det lyder som en god ide, tror os at KArla vil passe lige ind. Bantus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Sikke nogle dejlige billeder af de 2 dejlige vovser Og lyder til, at de må have haft en hyggelig tur sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst deluxious Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Lækre billeder ! :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret November 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Tak allesammen. godt ingen har set fejlen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ascha Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Intet er som en god gåtur for både hunde og ejere. I har haft sådan en, kan jeg både se og høre. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Flaffy,Zozo,Luna Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Tak allesammen.godt ingen har set fejlen Det har jeg Super dejlige billeder af 2 skønne hunde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Dejlige billeder :5up: Jeg synes, de klæder hinanden de to :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst milder batmusen Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 sikken nogle dejlige billeder af vovserne:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret November 24, 2008 Rapporter Share Besvaret November 24, 2008 Og de sidste jeg har Hvor er det bare nogle herlige billeder af nogle herlige hunde :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst misiek Besvaret November 27, 2008 Rapporter Share Besvaret November 27, 2008 I dag var vi ude at gå tur med skønne Banana og hendes søde mor. Hundene nød turen, de gik fint i spændt sammen.Tak for en hyggelig eftermiddag. Ser dejlig hyggeligt ud:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts