Hop til indhold

Ingeborg


Bantus
 Share

Recommended Posts

Puha, det er ikke nemt at lade være med at overveje at få én til, når man ser billeder af din lille Ingeborg. :lun: Husk at nyd freden de første par uger inden turboen bliver aktiveret. :slem: :lol:

 

Hvordan kan det være at det lige blev flatter?, og må man høre hvor hun kommer fra?. Det er muligt at du allerede har skrevet om det, men det er gået min næse forbi og lidt nysgerrig har man vel lov til at være.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går stille og roligt med Ingeborg. Hun er blevet god til at gå i snor, men går for det meste løs. Tager kontakt hyppigt. Hun bliver lidt bange når andre hunde gøer. Der er ikke så meget lyd i hende selv endnu, har endnu ikke hørt hende gø.

I går vi var ude på mit arbejde, og af en hvalp at være er Ingeborg ret så blid synes jeg. Hun var rundt på alle stuerne for at sige hej, og oppe og ligge ved nogle af patienterne. Hun lå bare og blev klappet og aet. Så fin.

 

I dag har vi været oppe ved min kollega som har to pekingesere, hun er rigtig god til andre hunde og til at forstå deres sprog. Så de gik og hyggede sig de 4 piger. Hun har sovet lige siden at vi kom hjem, det er åbenbart hårdt at være hvalp.

IMG_3288.jpg

IMG_3273.jpg

IMG_3293.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Det går stille og roligt med Ingeborg. Hun er blevet god til at gå i snor, men går for det meste løs. Tager kontakt hyppigt. Hun bliver lidt bange når andre hunde gøer. Der er ikke så meget lyd i hende selv endnu, har endnu ikke hørt hende gø.

I går vi var ude på mit arbejde, og af en hvalp at være er Ingeborg ret så blid synes jeg. Hun var rundt på alle stuerne for at sige hej, og oppe og ligge ved nogle af patienterne. Hun lå bare og blev klappet og aet. Så fin.

 

I dag har vi været oppe ved min kollega som har to pekingesere, hun er rigtig god til andre hunde og til at forstå deres sprog. Så de gik og hyggede sig de 4 piger. Hun har sovet lige siden at vi kom hjem, det er åbenbart hårdt at være hvalp.

 

Bananna ser ud som om hun er meget godt tilfreds med den lille terrorist... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Puha, det er ikke nemt at lade være med at overveje at få én til, når man ser billeder af din lille Ingeborg. :lun: Husk at nyd freden de første par uger inden turboen bliver aktiveret. :slem: :lol:

 

Hvordan kan det være at det lige blev flatter?, og må man høre hvor hun kommer fra?. Det er muligt at du allerede har skrevet om det, men det er gået min næse forbi og lidt nysgerrig har man vel lov til at være.

 

Hun er fra kennel Darstars Flat, ved Silkeborg.

Jeg skulle have en hund som jeg kan træne lydighed med og en som jeg også kan bruge til at løbe sammen med. Jeg har haft ventet på en korthåret collie, men der kom ikke rigtig nogen gevinst, så jeg måtte finde mig en anden race. Border collien har aldrig rigtig tiltalt mig, labrador har jeg haft tidligere, og den er lidt for tung for mig synes jeg. Ville gerne have en mere adræt hund. Jeg bor tæt på vandet, så den måtte også gerne være glad for vand. Og så faldt tanken på en flatter.

Var nede og besøge dem, skønne skønne hunde, fra et dejligt opdræt, og så var jeg bare helt solgt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Ingeborg + Ejer

 

HVor er hun skøn :) Jeg har selv lige fået en hvalp som blev 10 uger i søndags. Herman er en gul og glad engelsk labrador. Jeg er på udkig efter andre hvalpe i området for eventuelt at mødes. Jeg bor i Skanderborg midtby, men har desværre ikke bil. Sige endelig til hvis du vil mødes, eller hvis du eventuelt selv kender til nogle hvalpetræf. Herman møder daglig voksne hunder på gaden hvor vi bor, men vil så gerne have mødt nogle hvalpe også.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 months later...
  • 4 months later...

uhh det er længe siden at jeg har opdateret i denne tråd. Ingeborg er stadigvæk sød og dejlig og lige om lidt 10 måneder, nogle gange driver hun mig dog til vanvid, bla. når vi er er ude at gå, og hun trækker vildt i snoren, men det arbejder vi på. Men ellers så foregår alt næsten i løb for Ingeborg, hun går jo frit det meste af tiden, og hold nu kæft en energi hun har. Hun spæner frem og tilbage, frem og tilbage. Men hun er dejlig lydig og kommer så snart jeg kalder, også når der kommer andre hunde, så det er rart. Hun vandt jo første præmien til sin hvalpetest, over 19 andre hunde, så det var jo rigtig flot gået af hende. Nu er vi begyndt på udvidet unghundehold, og træneren mener at vi skal op til D.prøve her til Maj, det er jeg ikke helt enig i:genert: Hende og Bananna knus elsker hinanden så det er skønt, og så er Ingeborg endelig begyndt at sove længe, så hun står først op når jeg gør, det er dejligt. Jeg glæder mig til at hun bliver stor nok til at komme med ud at løbe, men dyrlægen mener at Ingeborg skal være 1 1/2 år inden vi begynder på det. så det bliver først til sen sommeren at hun kan komme med på løbeture. Og så lige lidt billeder af vidunderet. :hjerte:

hundeskov.jpg

bad.jpg

lektier.jpg

IMG_6165.jpg

tv.jpg

glad.jpg

IMG_6003.jpg

tæt.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare smuk og sød :hjerte: og Banana også :lun:

 

Tak :-) hun er simpelthen lige i den alder lige nu, hvor hun slet ikke rigtig ved hvor stor hun egenligt er, så det med at hoppe op på en mens man ligger på sofaen, det er et hit for tiden,lettere belastende ... hehe .. og så tror jeg bare at jeg har glemt hvordan det er at have retrievere som bader i vandskålen, ruller sig i mudder, og smider sig i alt mulig ulækkert. Når man har sådan en prinsesse hund som Bananna, der nærmest aldrig har fået mudder på sig, fordi hun synes det er det mest ulækre, så er det lidt et kulturchok at få en flatter. Men det aller dejligste ( altså ud over at hun er sød, skøn, lækker, blød og dejlig) det er hendes lyst til at træne. At koncentrationen er som en si lige nu, det er hvad det, det skal nok blive bedre. Jeg vil gerne starte til noget agility med hende, for jeg tror virkelig at hun vil synes at det er sjovt, så måske vi skal på præ agilityhold her snart, det vil virkelig være lækkert.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...