Hop til indhold

Så er det vist på tide at gøre det officielt.


Bernhardiner
 Share

Recommended Posts

Hvor er det bare fantastisk at høre om dine positive oplevelser med Ayla :lun: Hun er vel nok noget af det skønneste lille væsen

 

Tusind tak skal du have :-D

 

Mit kamera er egentligt hurtig nok, men min reaktions evne halter ha ha ha inden jeg konstaterer at jeg vil tage billede og får sendt besked ned til fingeren - så er hunden bare sådan en utydelig masse på billedet....... okay nogle gange blev de også rystet fordi vi skreg af grin.

Det er simpelthen en fornøjelse at lege med kamera overfor den lille fis.

 

Det lyder bekendt ;-) Jeg plejer at give mit udstyr skylden, men jeg ved godt, at den ikke holder, selv om mit kamera har nogle år på bagen, for når min ældste søn bruger det, er der en del flere billeder, der er knivskarpe og hvor hele hunden er kommet med.

Det er skægt og udfordrende at tage billeder af de hurtige bæster :-)

 

Måske et emne til fremtiden: Mislykkede billeder:mrgreen: Jeg kan tage 200 og kan bruge 5 hvis jeg er heldig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det lyder bekendt ;-) Jeg plejer at give mit udstyr skylden, men jeg ved godt, at den ikke holder, selv om mit kamera har nogle år på bagen, for når min ældste søn bruger det, er der en del flere billeder, der er knivskarpe og hvor hele hunden er kommet med.

Det er skægt og udfordrende at tage billeder af de hurtige bæster :-)

ja og det gør det lidt mere svært når Ayla spurter imod kameraet og jeg VED hun ikke bremser ha ha ha så flytter jeg det alligevel ;)

 

Jeg tog vist 125 billeder og har nok 25 der virker ha ha ha ha

Link til indlæg
Del på andre sites

Måske et emne til fremtiden: Mislykkede billeder:mrgreen: Jeg kan tage 200 og kan bruge 5 hvis jeg er heldig :-D

 

Jeg tog 400 i dag, der er 5-7 stykker som jeg er tilfreds med, vejret var så også "grumset" med dårligt lys, men alligevel.

Det her er et af dem, der ikke røg i papirkurven ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]134642[/ATTACH]

Det der billede er virkelig fantastisk!!!

 

Det er en fornøjelse at tage billeder af dyr, man bliver glad nede i maven.

Link til indlæg
Del på andre sites

ja og det gør det lidt mere svært når Ayla spurter imod kameraet og jeg VED hun ikke bremser ha ha ha så flytter jeg det alligevel ;)

 

Jeg tog vist 125 billeder og har nok 25 der virker ha ha ha ha

 

Forleden forsøgte jeg mig med billeder af Cala i fuld fart, det var så en af de dage, hvor der slet ikke kom brugbare billeder med hjem, jeg opgav.

Bianchi kom med meget jævne mellemrum spurtende og hoppede i hovedet af mig, samtidig med at hun rykkede i kameraremmen. Når hun var optaget af noget andet, og jeg lige havde fået stillet skarpt på Cala, var det 100% sikkert, at Ghini kom snigende og forsøgte at stjæle godbidder fra lommen, så jeg kom ud af balance ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tog 400 i dag, der er 5-7 stykker som jeg er tilfreds med, vejret var så også "grumset" med dårligt lys, men alligevel.

Det her er et af dem, der ikke røg i papirkurven ;-)

 

[ATTACH=CONFIG]134642[/ATTACH]

 

Årh det er et super billede af de to:hjerte:

 

Meeen prinsessen sov da også og hun valgte selvfølgelig det blødeste emne i huset ha ha

 

Ja i hyggede jer gjorde i. Dejligt billede af jer :-)

 

Forleden forsøgte jeg mig med billeder af Cala i fuld fart, det var så en af de dage, hvor der slet ikke kom brugbare billeder med hjem, jeg opgav.

Bianchi kom med meget jævne mellemrum spurtende og hoppede i hovedet af mig, samtidig med at hun rykkede i kameraremmen. Når hun var optaget af noget andet, og jeg lige havde fået stillet skarpt på Cala, var det 100% sikkert, at Ghini kom snigende og forsøgte at stjæle godbidder fra lommen, så jeg kom ud af balance ;-)

 

:sjov: og jeg troede jeg havde det svært med bare en whippet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

@Sitto @nr 49 @Bustertrold

Tusind tak skal I have:bighug: Jeg er også lykkelig over at lige Kirsten kom herind og fik mig med til den udstilling. Jeg er bare så glad og så taknemmelig over det hele :-)

 

din historie om Oliver og jeres liv sammen rørte mig helt inde og gav mig en forståelse for hvor svært det også kan være at være hundeejer :hjerte:

 

jeg har som så mange andre forelsket mig i Whippet og er bare ked af at læse at de slet ikke kan trives med en lalleglad labrador :(

Link til indlæg
Del på andre sites

din historie om Oliver og jeres liv sammen rørte mig helt inde og gav mig en forståelse for hvor svært det også kan være at være hundeejer :hjerte:

 

jeg har som så mange andre forelsket mig i Whippet og er bare ked af at læse at de slet ikke kan trives med en lalleglad labrador :(

 

Ja det er ikke altid kun godt at være hundeejer. Desværre har jeg været ramt ekstra hårdt. Jeg har været utrolig uheldig med syge hunde, og det hele sluttede så med Oliver, som bare var hårdere og sværere og gjorde mere ondt end noget andet. Jeg var virkelig tæt på at sige at det var slut med hund, jeg kunne bare ikke udholde mere der gjorde ondt og glæden ved at have hund, havde jeg glemt hvordan det var. Men heldigvis tog jeg chancen en sidste gang og det er det bedste jeg nogensinde har gjort :-D Ayla er så nem for mig at have og hun bringer mig tilbage til den tid hvor glæden fylder langt langt mere end bekymringer og sorg. Jeg glæder mig så meget til at dele et langt liv sammen med hende :-)

 

Ja, en lalleglad labrador er ikke lige en god legekammerat. Luna og Ayla har det godt sammen, men det er også fordi Luna faktisk synes Ayla er lidt småpinlig :-D Hun kan lige stå og hoppe lidt foran hende og komme med et par bjæf i leg, men det er det. Men prøv at spørge Kirsten og evt Eva da hun har to store hunde, om det ville kunne lade sig gøre. Der er en labrador på hvalpeholdet, han er vel en 5-6 måneder. Ham og Ayla vil aldrig i livet da lov til at lege for han er SÅ glad og vil hende så gerne, det vil blive alt alt for voldsomt.

Link til indlæg
Del på andre sites

...

jeg har som så mange andre forelsket mig i Whippet og er bare ked af at læse at de slet ikke kan trives med en lalleglad labrador :(

 

Det er altså ikke en "naturlov"! Basso fungerer fint med mine to store skrumler - Gustav, som er en blanding af labrador og springer spaniel, og Ingle, som er en ruhåret vizsla, og selvom deres foretrukne legemønstre er ret forskellige, har de det tilsyneladende ret sjovt sammen :banan:

 

Bassos bedste veninde på hvalpeholdet er forresten en labrador på 6 måneder :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

:hjerte: Hold nu op hvor er hun altså lækker - jeg blir så misundelig over jeg ikke har hundehvalp....

 

Helt enig ;-)

 

Det er sådan en skøn tråd denne her - sødeste lille Ayla :lun:

 

Jamen hun er virkelig så skøn og dejlig. I må gerne komme og låne hende. Men kun i max en halv time, længere kan jeg ikke undvære hende :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag kom solen frem dog ret kortvarig. Så jeg besluttede mig for at tage kameraet med på stranden, da jeg føler at jeg nu kan styre både hende og kameraet godt nok uden at få stress :-D

 

Der var ikke et øje, så den lange sporline kunne blive i bilen.

 

Der kommer en røvfuld billeder nu, men kunne ikke bestemme mig:mrgreen:

 

IMG_8391kkk.jpg

 

IMG_8405.jpg

 

IMG_8408.jpg

 

IMG_8430.jpg

 

IMG_8432.jpg

 

IMG_8440.jpg

IMG_8466.jpg

 

IMG_8468.jpg

 

IMG_8477.jpg

 

IMG_8481.jpg

 

IMG_8501.jpg

 

IMG_8504.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan ikke lide whipper, jeg kan ikke lide whipper, jeg kan ikke lide whipper......!

 

Jeg må bare erkende at jeg måske er faldet for hende, selvom jeg altid har holdt på at det er en underlig størrelse, sådan en whippet. Hvor er hun sød og smuk og kluntet og elegant på samme tid:lun:

 

Faldt i øvrigt over dette den anden dag, og tænkte på Ayla: http://www.4hotdogs.com/sort-whippet-croco-laeder-hundehalsband.html

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Tilføj...