Hop til indhold

Vis det nyeste billede af jeres hund(e)


Therese
 Share

Recommended Posts

Jeg sidder her på en lidt overskyet dag og ved ikke rigtig, hvad jeg skal give mig til :| Så jeg synes, det kunne være hyggeligt med en billedetråd, hvor vi 2-3-4 aktive brugere, eller hvor mange det nu er efterhånden, viser det nyeste billede af vores hunde :) 

Og når jeg skriver vi, mener jeg selvfølgelig ikke mig selv, for jeg har jo ikke nogen nye :D Men slå jer endelig løs - og hvis I tager et nyt billede i overmorgen, vil vi selvfølgelig også gerne se det :x 

Som startskud sætter jeg lige et gammelt billede ind af Bobo, der er i gang med at blive afkølet på en varm sommerdag, så vi kan få lidt sommerstemning på den her gråvejrsdag :thumbup:

Værsgo' at gå i gang B|

DSC00816.JPG

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

1 time siden, Therese skrev:

Og sikke nogle skønne labber, der dukkede op her i tråden :x Og en enkelt dreng, han er også sød :D

Hvem er hvem på billederne, Pivpiv? :) Paya er den yngste, kan det ikke passe? :)

Jo Paya er den yngste.
Luna har lila halsbånd (det med stritøre og det med flag) og Paya har orange halsbånd (sovebillede og profil)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Må jeg præsentere Hera - Hovawart-pige på 10 mdr.

Det er nogle store sko hun skal udfylde efter Sinus, men hun gør virkelig hvad hun kan...

Jeg sagde farvel til Sinus i august 2019, efter en del sygdom. Han havde lige gennemgået en større operation i lænden, og var faktisk blevet så god som ny (så god man nu blir når man har rundet de 10 år). Men så fik han vejrtrækningsproblemer, som viste sig at være delvis lammelse af struben. Rent bortset fra det ikke er rart, når man ikke kan trække vejret ordentligt, så var muligheden for at struben klappede sammen og han ville kvæles tilstede, så vi valge at give ham fred inden det blev værre. :megaked:

IMG_1121.jpg

IMG_1193.jpg

IMG_1295.jpg

IMG_1296.jpg

  • Like 4
Link til indlæg
Del på andre sites

6 timer siden, Hofferne skrev:

Må jeg præsentere Hera - Hovawart-pige på 10 mdr.

Det er nogle store sko hun skal udfylde efter Sinus, men hun gør virkelig hvad hun kan...

Jeg sagde farvel til Sinus i august 2019, efter en del sygdom. Han havde lige gennemgået en større operation i lænden, og var faktisk blevet så god som ny (så god man nu blir når man har rundet de 10 år). Men så fik han vejrtrækningsproblemer, som viste sig at være delvis lammelse af struben. Rent bortset fra det ikke er rart, når man ikke kan trække vejret ordentligt, så var muligheden for at struben klappede sammen og han ville kvæles tilstede, så vi valge at give ham fred inden det blev værre. :megaked:

IMG_1121.jpg

IMG_1193.jpg

IMG_1295.jpg

IMG_1296.jpg

Åh hvor er hun fin:x

Det gør mig ondt at du har mistet Sinus,  en af vores venner har lige mistet deres hund til det samme , der før havde jeg aldrig hørt om det. 

Store spor kan ikke fyldes, men bare man følger dem der bedste man kan og det er jeg sikker på at den der lækkerpot gør.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...