Hop til indhold

R.I.P. lille Toffi


Gæst Vivi
 Share

Recommended Posts

Toffi fik fred i nat. Hun vaklede et par skridt ved mit hovedgærde og faldt pludselig om. Vi havde været ved dyrlægen om eftermiddagen fordi vi ikke kunne få mad og medicin i hende, og hun havde det skidt, hun blomstrede dog op om aftenen, men det skulle så kun være for en kort tid.

 

Kære lille Toffi

 

Du har været den dejligste hund for mig, vi var næsten altid sammen, du var min hunde-soulmate. Du passede så godt ind i vores lille familie Jeg føler at ingen nogensinde vil kunne udfylde din plads.

Jeg vil altid elske dig.

 

Nu er du en englehund, pas godt på dig selv til vi ses deroppe.

 

Din menneskemor

 

Toffi havde meningitis, se denne tråd http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/3235-toffi-fik-meningitis.html

Redigeret af Vivi
Link til indlæg
Del på andre sites

Toffi fik fred i nat. Hun vaklede et par skridt ved mit hovedgærde og faldt pludselig om. Vi havde været ved dyrlægen om eftermiddagen fordi vi ikke kunne få mad og medicin i hende, og hun havde det skidt, hun blomstrede dog op om aftenen, men det skulle så kun være for en kort tid.

 

Kære lille Toffi

 

Du har været den dejligste hund for mig, vi var næsten altid sammen, du var min hunde-soulmate. Du passede så godt ind i vores lille familie Jeg føler at ingen der nogensinde vil kunne udfylde din plads.

Jeg vil altid elske dig.

 

Nu er du en englehund, pas godt på dig selv til vi ses deroppe.

 

Din menneskemor

 

Toffi havde meningitis, se denne tråd http://www.hunde-forum.dk/sygdomme/3235-toffi-fik-meningitis.html

 

:ae: Men det er godt hun har fået fred - det er jo en grim sygdom :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels jer :ae:

 

Hun var igennem meget den lille pige med sin sygdom og i har virkelig gjort hvad i kunne.

 

Det gør mig ondt.

 

Monstro der står et par stykker og venter med logrende haler på den anden side af regnbuebroen :blink:

 

 

RIP lille Toffi

 

 

 

 

Til jer derhjemme, vil jeg sige at jeg beundre det i har gjort for at få Toffi rask igen. I har kæmpet bravt og det er så flot det i har gjort!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Hvor er jeg bare ked af at høre at Toffi ikke klarede det :cry:

Det må være så forfærdelig hårdt for dig og famlien :ae::megaked:

 

Jeg vil altid mindes Toffi som hun ser ud på dit album-cover - en livsglad lille smilende hund :hjerte: Hun smiler simpelthen så sødt på alle billeder :lun:

:ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae: :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...