Hop til indhold

En tak


Aslan
 Share

Recommended Posts

Jeg vil gerne lige sige tak til ninjamor for den tid hun ligger i os, eller i hvertilfalde aslan og jeg.

 

Jeg syntes at det er rigtig dejligt at du ligger den tid i os som du gør, specielt når jeg tænker på hvad det har betydet for os.

Nej Aslan går ikke helt perfekt endnu, men jeg er ikke længere bange for at gå forbi andre hunde, for hvad nu hvis jeg ikke kunne holde ham/komme i kontakt med ham. Nej det er heller ikke perfekt, men vi nærmer os :blink:

 

Så tak for hjælpen i år 2008 glæder mig allerede til 2009 :blink: jeg er sikker på at 2009 bliver enden på hans trækken :klap2:

Redigeret af Aslan
stavebørge
  • Like 3
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg melder mig også på vognen, jeg synes, at det er meget imponerende, at Ninjamor vil bruge så meget tid på at give råd herinde. Det er bare skønt at vide, at man altid kan få god input fra hende, hvis man bøvler med et eller andet. :5up:

 

Edit: Jeg synes også, at jeg lærer meget af de svar, hun giver til andre, selvom jeg måske ikke selv står med prævis det samme problem. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Tusinde tak skal I have allesammen :lol:

 

Det er dejligt at vide at jeg er påskønnet :-D

 

Jeg kan jo kaste takken tilbage og på hundenes vegne takke jer fordi I vil gøre en forskel for jeres hunde.

 

SÅ, nu skal I takke MIG for at takke JER, så takker JEG derefter JER for at takke MIG fordi JEG takkede JER og hvis vi fortsætter på den facon kan det blive til MANGE TAK :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil erklære mig enig med koret og sige mange tak til Ninjamor for at bruge så meget tid herinde og rådgive os alle sammen.

Og som Sonja77 siger, er det ikke kun vores egne spørgsmål vi kan blive klogere af. Tit kan vi også lære noget af at læse andres spørgsmål og de svar der kommer :-)

 

Og eftersom det nu er en takke-tråd, vil jeg gribe muligheden og sige tak til alle brugere herinde, som jeg også har lært meget af i løbet af året. Jeg har nydt at læse jeres fortællinger og se jeres billeder af jeres dejlige hunde, det har været en fornøjelse :mrgreen:

 

God jul ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg også har lært en del af jer!

 

Når der kommer en helt "skæv" vinkel på en problemstilling, som jeg ikke havde set eller et løsningsforslag til et træningsproblem som jeg heller ikke lige havde tænkt på.

 

Generelt synes jeg at hundeforum er beboet af indsigtsfulde hundeejere på et godt vidensmæssigt niveau og det er dejligt at læser hvad I skriver.

 

Det sker efterhånden heller ikke så sjældent at jeg kikker ind i en tråd med en problemstiling og opdager, min hjælp er unødvendig fordi der er kommet så mange gode forslag allerede.

 

Og det er da fedt :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er prisværdigt at Ninjamor gider hjælpe og vejlede gratis og faktisk anonymt. Det er jo langtfra alle der læser med, som ved hvem hun er i virkeligheden, så der er ikke engang nogen særlig PR-værdi over det.

 

Jeg synes det vidner om et stort og godt hundehjerte.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg vil også gerne sige tak! For det hele!!! For tonsvis af gode råd, for hyggeligt selskab, for træning, for muligheden for at bruge Noomi som projekthund, for legetid med Pelledrengen, for drag over nakken når jeg ikke gør tingene ordentligt :mrgreen:, for hyggelige telefonsamtaler, for humor og ikke mindst for fuldstændig uselvisk at råde og vejlede hundeejere uden at få en klink eller andet ud af det selv, udelukkende på baggrund af en kæmpe stor kærlighed til hunde :5up:

 

TAK!! :klovn: :kys:

 

Og så lige et tak til Aslan for at huske at sige tak (på flere måder)!!! :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover

Jeg melder mig også ind i takke-køen.

 

Jeg har jo oplevet på egen hund hvad gode råd kan gøre og især Ninjamors hjælp (både før H-F og i H-F) har gjort at Alice har fået det meget bedre med sig selv og vi er blevet bedre hunde-ejere og bla. læser hendes sprog bedre.

 

Tusind mange gange tak "mor" du er guld værd :kys:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå Ninjamor..... begynder det at blive pinligt?.*GGGG* :lol: Men du er selv ude om det og det kan vi andre så bare være glade for. :mrgreen:

 

Jeg vil nøjes med at give de andre ret i alt hvad de har skrevet, :5up: for du ved selv hvor stor værdi du har for mig. Og så er der jo ikke nogen grund til at gøre dig yderligere forlegen. :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå Ninjamor..... begynder det at blive pinligt?.*GGGG* :lol: Men du er selv ude om det og det kan vi andre så bare være glade for. :mrgreen:

 

Jeg vil nøjes med at give de andre ret i alt hvad de har skrevet, :5up: for du ved selv hvor stor værdi du har for mig. Og så er der jo ikke nogen grund til at gøre dig yderligere forlegen. :blink:

 

Pinligt? Nej, nej, bare fortsæt i sporet :shock:

 

Jo, jeg bliver helt ydmyg og det er i grunden også godt nok

 

Tak skal I have for de søde ord allesammen, det gør indtryk kan jeg love ! :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...