Hop til indhold

Hvordan er det gået?


Stjernetosse
 Share

Recommended Posts

Hej alle :)

 

Håber I er kommet godt og roligt ind i det nye år, og har lyst til at fortælle hvordan jeres hunde har taget aften :)

 

Jeg lægger gerne ud.

 

Som nogle ved har Oscar aldrig været god til fyrværkeri, jeg har været omkring lidt forskelligt beroligende til ham og har gode (baldrian og til dels bach's) og dårlige (plegicil alene og til dels bach's). Baldrian er det vi har haft bedst succes med, og jeg har derfor givet ham baldrian 3 gange om dagen hele december. Han har fået én rolin*at indtil efter jul, så trappede jeg ham langsomt op i dosis ved baldrian b+ (samme som drogens). Han har generelt været meget rolig og afslappet, og de gange der er blevet skudt af i december har han været væsentlig nemmere at aflede med fodersøg i stuen. Hans stress niveau har været markant lavere.

 

I dag har han fået diazepam og baldrian - jeg havde også fået plegicil, men havde besluttet mig for ikke at give ham dem. Det skyldes at jeg ikke synes plegicil er et super godt præparat, men mest at jeg ikke ville sløve ham mere end højst nødvendigt, da vi jo er 4 mennesker og 4 hunde.

 

Jeg er så stolt og glad! Oscar har overhovedet ikke reageret angst på fyrværkeri. Han har lyttet og enkelte gange gøet lidt, men der er flydt en lind strøm af godbider, foder og konger (alle hunde har taget 1 kg på :mrgreen:), og han har uden problemer spist. Han har også sovet i løbet af aften - virkelig sovet. Ikke har ligget og lyttet alt for opmærksomt.

 

Vi havde dog en træls oplevelse, som jeg var bange for skulle ødelægge aften - det gjorde den ikke! - Oscar insisterede på at komme ud at tisse, og jeg ville tage ham ud af bagdøren. Asta og Svea var inde i stuen med de andre tobenede - ingen problemer der. Indtil Asta fandt ud af at få skubbet blokeringen ved døren, så de pludselig kom løbende ud til mig. Jeg havde lige vendt mig om og ville gå ind, da jeg kunne høre en raket blive fyret af, og nåede at få fat i de to små, og få dem ind idet braget kommer. Jeg var lidt ude af den, men fik heldigvis kastet det hamburgeryg jeg havde i hånden, Asta og Svea slugte det med det samme. Oscar fik en forskrækkelse - sikkert en kombination af braget og mig, men der blev smidt foder inde i stuen og han søgte umiddelbart efter igen. Han vil nu ikke ud af den dør, så den skal vi lige blive gode venner med i morgen. Men han vil fint ud af den anden.

 

Alt i alt har Oscar haft den bedste nytårsaften nogensinde, og jeg ved hvordan vi griber det an næste år. :5up::5up:

 

Lang historie og Oscar-bassen - nu lidt om Svea. Det var jo hendes første :) Hun har også fået baldrian, men kun her den sidste uge. Hun har generelt ikke reageret på fyrværkeri. Hun har gøet lidt af det, men er super nem at aflede med mad, så det har vi jo gjort. Jeg havde diazepam til hende, men det var kun back-up hvis nu. Hun har ikke fået det... Da klokken slog tolv lå hun og sov. Og da hun vågnede fordi jeg viftede en kogt kyllingekråse for næsen af hende rokkede hun sig ikke ud af stedet. Hun fik en kong med kylling i, og lå med den indtil det var mere spændende at søge med de andre. :5up::5up:

 

Ekaterina kan selv skrive om Asta & Stella, men jeg kan da lige afsløre at de også har taget det i stiv pote :5up::5up:

 

Så ja, vores kommende nytårsaftener bliver fejret i sommerhus :5up:

 

Jeg glæder mig til at læse hvordan det er gået med jer :)

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 64
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst PPP-Pero

i gik sammenlagt 2,5 time i dag for at gøre Pero ekstra træt. Vi var ude ved Moesgård i halvanden time, hvor der var en masse hunde man kunne lege med, en masse fugle der skulles jages, og iskoldt vand som skulle bades i :blink:

 

Vi skulle ud til et stort selskab (30 mennesker), hvor der også var en gammel, sød tæve som Pero kender. Men Pero kunne simpelthen ikke falde til ro. Han opfordrede hele tiden tæven til leg (højlydt:lol:). Det har nok været en blanding af, at han var meeeget træt og stresset over at være sammen med så mange mennesker.

 

Vi havde heldigvis mine bedsteforældre i baghånden så vi kørte ham ud til dem så han kunne blive passet der. Og det gik rigtig fint :-D

 

Vi hentede ham så ved 00.30-1.00-tiden og er nu hjemme mens kæresten er ude at føjte Her har lydt nogle kæmpe brag, men Pero tager det super flot. Han ignorerer de "normale" brag og løfter hovedet og kigger på mig når der er STORE brag. Så snart jeg siger, at det er okay og smasker lidt til ham, lægger han sig til at sove videre.:-)

Og vi bor altså i midtbyen.

 

Desværre har min mosters hund på 11 år haft en slem nytårsaften. Hun har altid været skrækslagen for fyrværkeri og i år var første gang hun har været "alene" om det - deres endnu ældre hund døde i foråret.

Under dronningens nytårstale lød der et kæmpe brag så min mosters hund tissede på stuegulvet. De lukkede hende så ud i haven så hun kunne tisse af og gik ud og kiggede efter hende efter talen. Og hun var VÆK :shock:

Hun er åbenbart blevet vildt forskrækket og har forceret deres hegn, hvilket hun aldrig har gjort før.

De ledte og ledte efter hende uden held - kl. 23.30 blev de ringet op at autohjælpen og blev spurgt om de manglede en hund. Hun var fundet på motorvejen 10 km. væk! :megaked: Hun har bare løbet for livet :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dejligt at oscar har fået en god oplevelse og at de andre også tog det i stiv pote:5up:

 

Jeghavde skrevet i den anden tråd, men jeg kan også lige lægge det her:)

 

 

kæft det var sgu hårdt arbejde at holde sådan 3 hunde afledt siden kl 16!

Især når de ikke kan være i samme rum:roll:

 

Der var ikke det vilde skyderi før kvart i 12, men de stod så også tilgengæld lige ud for vinduerne.. nærmest oveni mine kaniner:shock: Jeg håber dælme de er overlevet:neutral:

 

Ogder blev gizmo virkelig bange, hun var kun på zylkene(eller havd det nu hedder) ogdet hjælper ikke helt så godt som stesoerne mine er på..

 

De gøede af det nogengange, men var ikke bange og sheila ville endda ud at tisse, store sager:-D

 

Men gizmo fik så også lige at par stesoer og da de begyndte at virke blev hun helt frisk igen og sulten, så ned at gnave ben for fuld udblæsning:-D

 

Jeg har slet ikke tal på hvor mange griseører, frikadeller, marvben og andre ting de har sat til livs i aften, men det er mange:lol: Jeg tror jeg kan se frem til dårlig mave i morgen, men det tager vi med:-)

 

Nu er jeg træt og forsøger at komme ned i gear til at sove, godt nytår:vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Thailo har været hos min mor mens jeg var på arbejde, så det er gået stille og roligt (for dem altså,... pyh!).

 

Jeg havde købt et svin som hat, som jeg rendte rundt og svedte under hele aftenen og Thailo var sikker på at den "bamse" måtte være til ham. Så det er meget af tiden gået med at overbevise ham om, ikke var tilfældet, da jeg jo ikke kunne gå hjem med hattehår. Så hellere et svin på hovedet :???::lol: og heldigvis mødte vi ikke nogen. :lol:

 

Da klokken slog midnat gik vi ud i haven og så på fyrværkeri mens Thailo havde meget travlt med at inspicere min mors nye fuglefoderhus. Han var fuldstændig ligeglad med at det hvislede og bragede om ørerne på ham. Det er sgu dejligt. :mrgreen:

 

Håber I andre også har haft en god aften. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

i gik sammenlagt 2,5 time i dag for at gøre Pero ekstra træt. Vi var ude ved Moesgård i halvanden time, hvor der var en masse hunde man kunne lege med, en masse fugle der skulles jages, og iskoldt vand som skulle bades i :blink:

 

Vi skulle ud til et stort selskab (30 mennesker), hvor der også var en gammel, sød tæve som Pero kender. Men Pero kunne simpelthen ikke falde til ro. Han opfordrede hele tiden tæven til leg (højlydt:lol:). Det har nok været en blanding af, at han var meeeget træt og stresset over at være sammen med så mange mennesker.

 

Vi havde heldigvis mine bedsteforældre i baghånden så vi kørte ham ud til dem så han kunne blive passet der. Og det gik rigtig fint :-D

 

Vi hentede ham så ved 00.30-1.00-tiden og er nu hjemme mens kæresten er ude at føjte Her har lydt nogle kæmpe brag, men Pero tager det super flot. Han ignorerer de "normale" brag og løfter hovedet og kigger på mig når der er STORE brag. Så snart jeg siger, at det er okay og smasker lidt til ham, lægger han sig til at sove videre.:-)

Og vi bor altså i midtbyen.

 

Desværre har min mosters hund på 11 år haft en slem nytårsaften. Hun har altid været skrækslagen for fyrværkeri og i år var første gang hun har været "alene" om det - deres endnu ældre hund døde i foråret.

Under dronningens nytårstale lød der et kæmpe brag så min mosters hund tissede på stuegulvet. De lukkede hende så ud i haven så hun kunne tisse af og gik ud og kiggede efter hende efter talen. Og hun var VÆK :shock:

Hun er åbenbart blevet vildt forskrækket og har forceret deres hegn, hvilket hun aldrig har gjort før.

De ledte og ledte efter hende uden held - kl. 23.30 blev de ringet op at autohjælpen og blev spurgt om de manglede en hund. Hun var fundet på motorvejen 10 km. væk! :megaked: Hun har bare løbet for livet :megaked:

 

hold kæft hvor en skærkkelig aften! Jeg har også bare haft snore på hver gang vi var ude, på nær på mysla, men de kan jo blive skræmt, det sker hvert år..

 

Vi var også ved moesgård i dag og lidt tid havde vi stranden helt for os selv, så sheila legede lige greyhound for fuld udblæsning! Hold fast hun kan løbe stærkt, selv i løst sand:shock:

 

Dejligt at pero er så sej:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine fik lige zoolac inden de gik i seng, men ja hvad jeg lige kan huske så har Svea eks spist en halv rå grisefod, foder i massevis, 1 kong, tørret kød, frolic, rodeo... = Dårlig mave i morgen.

 

ja, det er jo det. Heldigvis har mine fået flest fyldte marvben med hjemmelavet i og det er jo som regel godt til maven, så jeg håber det går..

 

Her før jul fik de et kæmpe ben og mysla havde tynd mave i 5 dage bagefter ogjeg fik skidt på gulvet 2 gange... så det gør vi ikke igen;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Bassen har snorket aftenen væk. Han var lidt beklemt sidst på eftermiddagen, men så kom hans menneske-mormor med mad og guf og så kravlede kræet ind under bordet og lagde sig til rette på hendes fødder...og faldt i søvn, så det har gået rigtig fint.

 

PS: Dyret er sygt med kransekage. Han dukkede lige op til overfladen ved midnatstide og opdagede denne vidunderlige spise...nam-nam :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Cleo tog raketterne super fint og lå ved mig ved vinduet :-) den største udfordring var gæsterne, som hun var noget utryg ved. Der var 4 voksne ud over os. De forstod simpelthen ikke at de skulle ignorere hende :-(. De mente at netop dem ku hun li, hvilket gå en del knurren og snappen og gjorde hende endnu mere stresset. Peters kammerat, som lige er gået, prøvede så lige igen og sagde så, at hun skal jo lære det. Øh, nok ikke lige en nytårsaften med gæster. Jeg har lige taget hende med op ovenpå. Hun plejer at vente på mig i gangen mens jeg gør mig natteklar, men i aften gik hun direkte ind i sengen :-) godt nok træt. Godt nytår !

Link til indlæg
Del på andre sites

Her begyndte de at fyre meget af allerede ved 16-tiden.

 

Luna og jeg var ude og gå i små 2 timer fra 12-14, og ved 16-tiden fik Luna et stort kødben, som hun lå og gnaskede i i 2 timers tid.

 

Min plan var at vi ved 18-19 tiden skulle ud og gå en lille tur, så hun kunne få tisset og skidt af inden vi skulle holde os indendøre. Der plejer folk at sidde og spise..

 

Det gik ikke, for de fyrede konstant af, så Luna ville kun lige ned og tisse og så op igen..

 

Ved 20-tiden fik hun en Zylkene, fordi hun begyndte at reagere kraftigere.. Hun flyver op og knurrer og gøer. Den virkede.. hun faldt til ro efter en lilile times tid og sov lidt, gnavede lidt kødben og sov.. Jeg gav hende en zylkene til lige inden midnat, og så sad jeg ellers nede på gulvet og nussede hende med den ene hånd og katten med den anden:-D

 

Kl 2 vovede vi os ned for at tisse og så op i seng.

Link til indlæg
Del på andre sites

Desværre har min mosters hund på 11 år haft en slem nytårsaften. Hun har altid været skrækslagen for fyrværkeri og i år var første gang hun har været "alene" om det - deres endnu ældre hund døde i foråret.

Under dronningens nytårstale lød der et kæmpe brag så min mosters hund tissede på stuegulvet. De lukkede hende så ud i haven så hun kunne tisse af og gik ud og kiggede efter hende efter talen. Og hun var VÆK :shock:

Hun er åbenbart blevet vildt forskrækket og har forceret deres hegn, hvilket hun aldrig har gjort før.

De ledte og ledte efter hende uden held - kl. 23.30 blev de ringet op at autohjælpen og blev spurgt om de manglede en hund. Hun var fundet på motorvejen 10 km. væk! :megaked: Hun har bare løbet for livet :megaked:

 

Nej hvor var det synd! :megaked: Men godt hun blev fundet igen.

 

Her gik det godt. Det var mere stille end sidste år, og på et tidspunkt vovede vi os endda udenfor for at se på naboernes fyrværkeri.

Vinnie var overhovedet ikke bange - tværtimod, hun var løbet direkte ind i raketbatterierne hvis hun havde fået lov, dumme hund :lol:

 

Jeg synes stadig hele møget skal forbydes. Så kan hver by arrangere et officielt fyrværkeri, så mennesker og dyr, der ikke er vilde med at lege 3. verdenskrig, kan holde sig væk og få fred og ro :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Pelles første Nytårsaften oplevede han lettere dopet af medicin, da jeg ikke villle risikere at kombinationen dårligt ben og brag gav ham skræk for disse møglyde.

 

Sidste år, altså hans andet nytår, tilbød jeg ham en Julebryg efter Aschas recept - den gad han sgu ikke (Inge jeg har stadig 5 guldøl fra 2007 stående, det er DIN skyld), men der blev ikke skudt så voldsomt af, så han klarede det med bravour.

 

I år flyttede vi så og bor nu i et nybygget kvarter. Hele december igennem har her været skyderi, så han har gradvist kunnet vænne sig til det og er blevet mere og mere ligeglad med det.

Derfor ingen medicinering i år. Jeg havde en kogt mørbrad i baghånden og måtte bare tage tørnen med aktivering, hvis nødvendigt.

 

Det blev ikke nødvendigt!

 

To gange da han var meget opmærksom på skyderiet fik han noget madaktivering og så var det det.

 

Her blev skudt intensivt fra ca. 17.30 tiden og JEG var ved at blive vanvittig af det. Disse apparaturer som afsender bang og og andre lyde med bestemt interval går direkte ind på mit nervesystem!

Som en dryppende vandhane bare 100 000 gange værre!!

 

Desværre kunne Mille ikke klare det efter ca. 3 timer og jeg måtte hanke op i sønneke så han kunne finde sin indre "far" frem, det er jo hans kat.

Så Mille sad på skødet af en af os hele aftenen. Det hjalp noget.

I dag virker hun på overfladen som sig selv, halen i vejret og det hele, men reagerer på uventede lyde, så det er dyrlæge i morgen, så hun kan få hjælp til at komme af med tilbageværende stress/skræk.

 

Batman kunne afledes med æteriske baldrian dråber på et håndklæde, så var han ellers frisk til det hele. Det var hans 10. nytårsaften.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg synes stadig hele møget skal forbydes. Så kan hver by arrangere et officielt fyrværkeri, så mennesker og dyr, der ikke er vilde med at lege 3. verdenskrig, kan holde sig væk og få fred og ro :evil:

 

Det ville være et rigtig godt tiltag

Link til indlæg
Del på andre sites

Herhjemme gik det faktisk fint, INDENFOR, der tænkte han kun på det lækre mad :mrgreen: . Men eftersom der blev skudt hele dagen fra om formiddagen af, og Victor skulle luftes, og det gik meget dårligt uden for, ja Houston, så havde vi efterhånden lidt af et problem. Lige så snart vi kom ud og der lød et skud, så klaskede Victor rumpen i græsset og ville ikke gå i 10 minutter, og når han så gik så var han kun fokuseret på at komme hjem. Han havde ikke fokus på hvad han skulle udenfor pga. det forstyrrende fyrværkeri. Både mig og kæresten prøvede ellers alt hvad vi havde lært hvalpe tricksene at sige"tisse tisse" osv.

Så vi sad oppe det meste af natten og ventede på skudpauser, for at kunne komme ud med Victor, og det var totalt forhekset, for hver gang vi havde fået frakker på, begyndte det igen:roll: Til sidst lykkedes det at få ham til at tisse 2 gange...ikke meget for en hanhund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Her gik alt fin Bella gav sig til at GØ når det blev for meget med det skyden, men eller sov hun det meste af aftenen og legede med mor :vinken: hun fik nok omkring en ½ øl (ved ikke om den har sløvet hende lidt ) men hun vil gerne ha det og der er jo kun nytår en gang om året HELDIGVIS, men hun fortrak til soveværelset og det var ok, skulle ud at tisse et par gange i haven men der havde hun snor på, og numsen var bare lige ved jorden, så ville hun ind igen, men stoppede så i døren og så lidt på alt det der var i luften, så alt i alt en fin hunde aften for os:5up:

 

Rigtig GODT NYTÅR, til både i 2 og 4 benede venner :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er det gået fint. Lexus har faktisk sovet fra vi kom hjem fra turet med tacco og nielan, vågnede da han skulle have mad omkring 18:30, derefter kom han indtil os og puttede sig i sofaen indtil omkring 21. Der var så rimelig roligt og jeg gik en lille tur med ham. Men vi nåde kun lige uden for døre og der kom et KÆMPE brag, og en raket der fløj op, det var han ikke så glad for. Men han fik da tisset og vi gik hjem.

Resten af aftenen lå han under bordet og halsede lidt. Men jeg synes det gik ok.

 

Nåh-jo Gizmo var dybt fasineret af raketterne, han gik i fast rute fart mellem teressedøren og vinduet ved sofaen....

Han sad og kikkede på raketter ved terressedøren i nogle minutter, så satte han sig i vindueskarmen og kikkede lidt...også tilbage til terressedøren

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Sidste år, altså hans andet nytår, tilbød jeg ham en Julebryg efter Aschas recept - den gad han sgu ikke (Inge jeg har stadig 5 guldøl fra 2007 stående, det er DIN skyld), men der blev ikke skudt så voldsomt af, så han klarede det med bravour.

 

Hvorfor har du ikke sagt det noget før?, så var jeg da kommet ned og hjulpet dig af med dem,... og lånt en seng om natten. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

i gik sammenlagt 2,5 time i dag for at gøre Pero ekstra træt. Vi var ude ved Moesgård i halvanden time, hvor der var en masse hunde man kunne lege med, en masse fugle der skulles jages, og iskoldt vand som skulle bades i :blink:

 

Vi skulle ud til et stort selskab (30 mennesker), hvor der også var en gammel, sød tæve som Pero kender. Men Pero kunne simpelthen ikke falde til ro. Han opfordrede hele tiden tæven til leg (højlydt:lol:). Det har nok været en blanding af, at han var meeeget træt og stresset over at være sammen med så mange mennesker.

 

Vi havde heldigvis mine bedsteforældre i baghånden så vi kørte ham ud til dem så han kunne blive passet der. Og det gik rigtig fint :-D

 

Vi hentede ham så ved 00.30-1.00-tiden og er nu hjemme mens kæresten er ude at føjte Her har lydt nogle kæmpe brag, men Pero tager det super flot. Han ignorerer de "normale" brag og løfter hovedet og kigger på mig når der er STORE brag. Så snart jeg siger, at det er okay og smasker lidt til ham, lægger han sig til at sove videre.:-)

Og vi bor altså i midtbyen.

 

Desværre har min mosters hund på 11 år haft en slem nytårsaften. Hun har altid været skrækslagen for fyrværkeri og i år var første gang hun har været "alene" om det - deres endnu ældre hund døde i foråret.

Under dronningens nytårstale lød der et kæmpe brag så min mosters hund tissede på stuegulvet. De lukkede hende så ud i haven så hun kunne tisse af og gik ud og kiggede efter hende efter talen. Og hun var VÆK :shock:

Hun er åbenbart blevet vildt forskrækket og har forceret deres hegn, hvilket hun aldrig har gjort før.

De ledte og ledte efter hende uden held - kl. 23.30 blev de ringet op at autohjælpen og blev spurgt om de manglede en hund. Hun var fundet på motorvejen 10 km. væk! :megaked: Hun har bare løbet for livet :megaked:

 

 

hold da fast:shock: der er spurtet hurtigt :megaked: godt hun kom tilbáge:(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare så stolt af Dumle, han klarede bare aftenen så godt :-D

 

Vi kom ud til veninden og holdte os til at starte med i stue og køkken nedenunder hvor Dumle hurtigt faldte til ro :-)

 

Da vi spiste havde mændene åbenbart ikke fattet hvad jeg havde sagt med at bordbomber var bandlyst nedenunder. De skød to af. Ved den første sprang Dumle op og ved den anden løb han forvirret rundt :(

 

Jeg var bange for at det havde ødelagt nytår for good, og den bekymring blev kun bekræftet da jeg var ude at gå med Dumle og veninden kl.21, han for sammen ved hver raket der blev skudt af også selvom det var ret langt væk (vi var i en lille landsby) :(

 

Ved 22tiden kom en af deres venner så med sin hund Freja. Dumle fik hilst på hende og vi tog dem ud i haven og slap dem. Nu var fyrværkeri pludselig fuldstændig ligegyldigt for begge hunde, bare de havde hinanden så kunne det ellers brage nok så meget :lol:

 

Ved 23tiden tog han hjem med hunden igen og jeg opdagede jeg havde glemt baldrian pillerne til Dumle.

 

Da det begyndte at brage ved 12tiden gik de andre ud og jeg blev inde ved Dumle og kiggede ud af stue vinduet. Dumle gik lidt forvirret rundt i køkkenet så jeg kaldte ham ind i stuen, tog ham op i sofaen så han kunne kigge ud og så sad vi ellers og kiggede på fyrværkeri og spiste ostepops og Dumle hyggede sig bare sådan, ingen dårlige reaktioner :klap:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvorfor har du ikke sagt det noget før?, så var jeg da kommet ned og hjulpet dig af med dem,... og lånt en seng om natten. :lol:

 

Det mener jeg også bestemt jeg har nævnt. Men de er her stadig og sengen også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis i spørger Aslan, har han HELT alene og KUN ham, stoppet nytårs aften :roll:

 

 

Det gik rigtig godt fra kl 17-20. Men så var der nogen der tændte et stykke fyrværkeri som løs som "en hund i en ond og livsfarlig smertende fælde" og en masse bang lyde - og så begyndte han at gø.

 

Og når man først er begyndt..........så kunne man jo blive ved. Hvilket var ret uønsket, så vi prøvede at få ham til at lave noget andet, denfangede aslan jo hurtigt, og wupti så havde han legehale, " bliket" og løøøøøøøøb hen til døren og gøede og løøøøøøøøøøb hen til svigerfar og bare sad og var lalleglad :rolleyes:

 

Så gøen on og lidt off både skæld ud gøen og lege gøen.

 

Alt i alt en ok aften, ingen uheld indendørs, og ikke en hund der var PANIK angst.

 

Næste år tager jeg min dyne med, for han havde lidt svært ved at finde ro. Den mulighed skal han have næste år :blink:

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er bare så stolt af AutoNoomi :klap: Hun sov simpelthen fra det hele :mrgreen:

Den eneste reaktion der var fra hende hele aftenen var da vi skulle over til mine forældre og der kom en grøn raket et stykke væk, den stod hun og kiggede på med ørerne fremme :5up: Ellers var hun fuldstændig upåvirket og var 100% sig selv ovre hos mine forældre og sov resten af aftenen da vi kom hjem ved 21.45-tiden :5up: Ikke engang da det gik amok uden for vores vinduer reagerede hun, hun løftede lige hovedet og lagde sig så til at sove igen :klap:Nøøj hvor er det dejligt at have en hund der er ligeglad!! :mrgreen:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Hos tacco gik de også fint, vi var ude ved min fætter og Tacco tog det hele i stiv pote. han syntes ikke det var så hyggeligt med bordbomberne men de var heldigvis hurtigt overstået.

der var ikke meget skyderi i løbet af aftenen og Tacco kunne gå på terrassen hvis han ville og det valgte han rimelig mange gange, næsten hver gang der gik nogen derud.

Kl 24 var lidt voldsom med mange kanonslag men med kylling i baghånden så overlevede vi også det, vi blev indenfor og læste avis og spiste kylling. "nå mor, sider du bare der og læser, så putter jeg mig lige bag ved dig g kigger ud" :-D:mrgreen:

Nå ja så har min fætter jo akvarium så Tacco lukkede ikke et øje hele aftenen, han kiggede på fisk. Sad lige så pænt foran akvariet med tænkerynker helt om i nakken og studeret når fiskene svømmede rundt :-D:mrgreen:

Vi var hjemme kl 02. og Tacco har sovet helt til kl 11.30, men det har jo også været en hård nat :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...