Hop til indhold

APRIL billeder 2009


Gryn
 Share

Recommended Posts

Hun er altså bare for kær :lun:

 

Jeg synes altid, at hun gnasker på et græsstrå, en pind e.l. på alle billeder. :lol:

 

Hi hi. Ja, hun bider i alt den slambert. Tak, du ved jo også hvad jeg synes om Tyson. :lun:

 

 

Åh, mine hunde ville gerne flytte hjem til jer og have sådan en fin seng!

 

Nååh de skal være velkomne. :hjerte: Der er plads til flere. Hendes seng er alt for stor. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 413
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Deaddollface
Ja, totalt misvisende billede :engel: ... hun er jo en monster-killer-kamp-dræberhund :mrgreen:

Haha, ja mon ikke.. Den ser faaaarlig ud... :evil:

 

:blink:

 

Med April kom påsken og dermed for os årets første campingtur. Her er et par billeder af de vovser der var med på turen...det var i øvrigt temmeligt vådt, mudret og køligt om fredagen, men resten af dagene var skønne.

 

Først og fremmest er der jo Beauty :) billede nr 2 er Ice, en 10 uger gammel husky uden stop, derefter Fern som er en genbrugshund, Quinn som er førerhund og sidst tossede Amstaff Boris.....næste tråd med resten...eller den sidste...må lige tælle igen :)

 

Åååårh, jeg er forelsket i Ice.. :kys:

 

 

Sikke noget kedeligt vejr idag på disse egne. (regn) :rolleyes:

 

Lige et par billeder fra i lørdags, hvor vi var ved Gudenåen og solen skinnede, så man kun kunne være glad. :-)

Smilla skal altid have en souvenir med hjem fra de små udflugter... igen en pind.

 

Hun er SÅ fotogen.. Ej hvor er hun bare nusser og smuk! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke noget kedeligt vejr idag på disse egne. (regn) :rolleyes:

 

Lige et par billeder fra i lørdags, hvor vi var ved Gudenåen og solen skinnede, så man kun kunne være glad. :-)

Smilla skal altid have en souvenir med hjem fra de små udflugter... igen en pind.

 

 

hun ligner så meget en tøjbamse på billede nr 2 :mrgreen: super kær

Link til indlæg
Del på andre sites

Super dårlige billeder taget med mobilen ... på aftentur i Bygholm Park

 

Karla sidder i hult træ og Karla ser på svaner... Jeg må have den dsg/lab/cocker blanding i verden med mindst jagtinstinkt :shock: Der var svaner, ænder, gæs og andre små udefinerbare andefugle overalt ved søerne... Så var lidt i tvivl om hvorvidt hun kunne gå uden snor forbi dem... Men det kom an på en prøve... Hun jagtede ingen af dem!

En enkelt gang løb hun imod flokken i luntetrav og så på dem mens de alle lettede - men der var intet "nu kommer jeg og tager jer" over det... ingen jagtintensitet overhovedet....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Deaddollface
Super dårlige billeder taget med mobilen ... på aftentur i Bygholm Park

 

Karla sidder i hult træ og Karla ser på svaner... Jeg må have den dsg/lab/cocker blanding i verden med mindst jagtinstinkt :shock: Der var svaner, ænder, gæs og andre små udefinerbare andefugle overalt ved søerne... Så var lidt i tvivl om hvorvidt hun kunne gå uden snor forbi dem... Men det kom an på en prøve... Hun jagtede ingen af dem!

En enkelt gang løb hun imod flokken i luntetrav og så på dem mens de alle lettede - men der var intet "nu kommer jeg og tager jer" over det... ingen jagtintensitet overhovedet....

 

 

Ej, billede to er bare super godt.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lidt nye af Jacki-tøsen :lun:

 

1) Fjollerik Jacki :mrgreen:

2) Opmærksomme Jacki :hjerte:

3) Smukke Jacki :lun:

4) Bold Jacki :cool:

 

Sikke mange personligheder din bette tøs har :lol: Hun er blevet meget smuk og voksen at se på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores lille solstråle kigger på tissemyrer, men det er for varmt at rejse sig...................

 

Og så påstår jeg at Aslan ikke er snu :rolleyes:

 

Det er altså hårdt at være hund i sådan en varme :lun:

 

Jeg spammer lige...

 

Svea med en yderst delikat pind :mums:

 

Stadig med pinden, men lidt mere close up :lun:

 

Ham den smukke :ivrig: (Bemærk lige det nye halsbånd :mrgreen:)

 

Oscar i dæk :engel:

 

Det blev for kedeligt, så han improviserede til død...

 

Ihh hvor er de dejlige. Hende svea bliver da bare smukkere og smukkere :lun: og Oscar har jeg altså virkelig aldrig kunnet stå for :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...