Hop til indhold

Vis mig din Labrador Retriever.


AnneMette09
 Share

Recommended Posts

Nu er der så mange.. ''VIS MIG DIN....'' igang, men der er ingen JEG kan være med i! Så her kommer en jeg, og andre heldige hunde-ejere, kan være med i :-D Her starter jeg ud:

 

[ATTACH]9838[/ATTACH]

 

[ATTACH]9839[/ATTACH]

 

[ATTACH]9840[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 67
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Nå, jamen så må jeg vel også hellere præsentere mine labber:

 

Først Maggie (Witraz VW Caravelle). Min ældste hund, lige fyldt 7 år og mor til mine 3 første kuld hvalpe. En skøn hund med stor, stor personlighed som jeg til stadighed kan glædes og grine over. Maggie skal nu have sit sidste kuld hvalpe og ellers blot fortsætte livet som hyggehund og husets dronning.

 

59093.jpg?

 

IMG_1065c.JPG

 

Og så Chalmer (Juelsgaard's Chalmer) som er min skønne hanhund. Han er en søn efter Maggie og er lige blevet 5 år. Han er en typisk hanhund med et skønt og ukompliceret sind, men også med hanhundens typiske tendens til aldrig at blive rigtig voksen. Indeni hans store krop vil Chalmer altid forblive en lille hvalp.

 

40516.jpg

 

40521.jpg

 

40522.jpg

 

Og så til sidst Kasia (Juelsgaard's Coat of Many Colours) som er min yngste tæve, hun er knap 2 år gammel. Hun er også en hvalp efter Maggie og forhåbentlig min kommende avlstæve. Hun minder på mange områder om hendes mor og er en supersød og glad hund.

 

IMG_2215a.JPG

 

Kasia6.JPG

 

Kasia1.JPG

Link til indlæg
Del på andre sites

Nå, jamen så må jeg vel også hellere præsentere mine labber:

 

Først Maggie (Witraz VW Caravelle). Min ældste hund, lige fyldt 7 år og mor til mine 3 første kuld hvalpe. En skøn hund med stor, stor personlighed som jeg til stadighed kan glædes og grine over. Maggie skal nu have sit sidste kuld hvalpe og ellers blot fortsætte livet som hyggehund og husets dronning.

 

59093.jpg?

 

IMG_1065c.JPG

 

Og så Chalmer (Juelsgaard's Chalmer) som er min skønne hanhund. Han er en søn efter Maggie og er lige blevet 5 år. Han er en typisk hanhund med et skønt og ukompliceret sind, men også med hanhundens typiske tendens til aldrig at blive rigtig voksen. Indeni hans store krop vil Chalmer altid forblive en lille hvalp.

 

40516.jpg

 

40521.jpg

 

40522.jpg

 

Og så til sidst Kasia (Juelsgaard's Coat of Many Colours) som er min yngste tæve, hun er knap 2 år gammel. Hun er også en hvalp efter Maggie og forhåbentlig min kommende avlstæve. Hun minder på mange områder om hendes mor og er en supersød og glad hund.

 

IMG_2215a.JPG

 

Kasia6.JPG

 

Kasia1.JPG

 

Nu har jeg kun mødt Kasia :lun: men de ser alle 3 dejlige ud:-D :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...