Hop til indhold

Vigtigt: læs dette - ny sheriff


Administrator
 Share

Recommended Posts

Forresten, i stedet for at skrive pb'er, hvorfor tager du det så ikke ud i åben debat? I stedet for det her med at, ja, lave en gang indforstået jeg ved ikke hvad, hvor nogle tror et og andre noget andet? Jeg fatter ikke lige pointen her :confused:

 

Det har vel basis i, at du har tolket en situation anderledes end redaktørgruppen og derfor ikke mener at vi er egnede? Og så giver du nogle indforståede hint, som jeg og redaktørgruppen kun kan tolke på og skriver en pb til cs-dumle?

 

Hvis der er noget i vejen med redaktørgruppen og vi er én gang sammenpakket, sammenspist rådden moussaka, så skal der da gøres noget ved det :blink:

 

Foretrækker trods alt mousakka frisk :mums:

 

Synes at en stor del af dit liv i øjeblikket drejer sig om levnedsmidler: Mousaka og rødvinshvalpe :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 454
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Okay. Det jeg tænkte var at det da nærmest var unfair hvis det kun var 2-3stykker der bestemte det for så kunne disse jo ligeså godt være nære venner.

 

Som sagt, så holder venner sig på lavt blus, når det gælder venner (og formodentligt også fjender, den situation har vi dog ikke oplevet endnu).

 

Synes at en stor del af dit liv i øjeblikket drejer sig om levnedsmidler: Mousaka og rødvinshvalpe :blink:

 

:mrgreen:

 

:mums:

 

Glæder mig :ivrig:

 

Hovsa :genert:

 

Håber at det er en af de gode!!! :x: Øv hvor trist med Gnaske :megaked: (fedt navn til en kanin i øvrigt :5up:)

 

Hun blev da 8 år, flot alder for en kanin, har jeg altid fået at vide :-) Og hun holdt et helt år, trods kræft og det var vist det bedste år i hendes liv :mrgreen: Der blev hun jo virkelig passet, for nu var hun her jo kun i begrænset tid (2-3 måneder ifølge dyrlægen). Men næhnej, hun var sq stædig :mrgreen: Hun var frisk til det sidste, men blev til sidst taget til dyrlægen - af helt anden grund :shock: Forbundet med den fakta, at hun havde kræft altså..

 

Savner sq den bette ski', hun var noget for sig :lun:

 

Navnet fik hun, fordi hun skulle have et navn, der både passede til en han og en hun, for vi anede ikke hvilket køn hun ville være, før hun kom hjem til os - og jeg siger dig, det navn passede til hende :shock: Jeg har ALDRIG set en kanin spise så hurtigt, et stort (og jeg siger STORT) mælkebøtteblad var væk på 3 sekunder, de må nye på under 1 sekund :shock:

 

Hendes søn, Lucky, var over dobbelt så lang tid om at spise som hun :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Glæder mig :ivrig:

 

 

Det kan jeg godt forstå :5up: :mrgreen:

 

 

Hun blev da 8 år, flot alder for en kanin, har jeg altid fået at vide :-) Og hun holdt et helt år, trods kræft og det var vist det bedste år i hendes liv :mrgreen: Der blev hun jo virkelig passet, for nu var hun her jo kun i begrænset tid (2-3 måneder ifølge dyrlægen). Men næhnej, hun var sq stædig :mrgreen: Hun var frisk til det sidste, men blev til sidst taget til dyrlægen - af helt anden grund :shock: Forbundet med den fakta, at hun havde kræft altså..

 

Savner sq den bette ski', hun var noget for sig :lun:

 

Navnet fik hun, fordi hun skulle have et navn, der både passede til en han og en hun, for vi anede ikke hvilket køn hun ville være, før hun kom hjem til os - og jeg siger dig, det navn passede til hende :shock: Jeg har ALDRIG set en kanin spise så hurtigt, et stort (og jeg siger STORT) mælkebøtteblad var væk på 3 sekunder, de må nye på under 1 sekund :shock:

 

Hendes søn, Lucky, var over dobbelt så lang tid om at spise som hun :lol:

 

Nårh, hun lyder sød :lun: Og 8 år er da vist RET flot for en kanin, så vidt jeg er informeret. Men derfor synes man jo altid at man mangler et par stykker mere :megaked:

 

Nå, over and out herfra, tak for i aften :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Forresten, i stedet for at skrive pb'er, hvorfor tager du det så ikke ud i åben debat? I stedet for det her med at, ja, lave en gang indforstået jeg ved ikke hvad, hvor nogle tror et og andre noget andet? Jeg fatter ikke lige pointen her :confused:

 

Det har vel basis i, at du har tolket en situation anderledes end redaktørgruppen og derfor ikke mener at vi er egnede? Og så giver du nogle indforståede hint, som jeg og redaktørgruppen kun kan tolke på og skriver en pb til cs-dumle?

 

Hvis der er noget i vejen med redaktørgruppen og vi er én gang sammenpakket, sammenspist rådden moussaka, så skal der da gøres noget ved det :blink:

 

Foretrækker trods alt mousakka frisk :mums:

 

Det har basis i forskellige hændelser, som også involverer andre, hvorfor jeg ikke føler mig berettiget til at offentliggøre dem. Det har jeg heller ikke gjort over for cs-dumle.

 

Desuden mener jeg egentlig også godt, at man kan diskutere problemstillingen generelt, uden at der skal navne på bordet. Det vil kun hidse folk endnu mere op, og det ender i en gevaldig mudderkastning.

 

Endelig tror jeg heller ikke, at jeg opnår nogen indflydelse ved det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kan jeg godt forstå :5up: :mrgreen:

 

:mrgreen:

 

Nårh, hun lyder sød :lun: Og 8 år er da vist RET flot for en kanin, så vidt jeg er informeret. Men derfor synes man jo altid at man mangler et par stykker mere :megaked:

 

Absolut, hun var dejlig! Og hvis det stod til mig, så levede alle, både kaniner, hunde og katte som minimum lige så længe som én selv! :mrgreen: Men ja, det gør de jo bare desværre ikk' :cry:

 

Nå, over and out herfra, tak for i aften :vinken:

 

Tak og i lige måde :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har basis i forskellige hændelser, som også involverer andre, hvorfor jeg ikke føler mig berettiget til at offentliggøre dem. Det har jeg heller ikke gjort over for cs-dumle.

 

OK.

 

Desuden mener jeg egentlig også godt, at man kan diskutere problemstillingen generelt, uden at der skal navne på bordet. Det vil kun hidse folk endnu mere op, og det ender i en gevaldig mudderkastning.

 

Tjah, dine hentydninger har ikke gjort andet end at forvirre mig, må jeg indrømme :???: Hvis vi som redaktører ikke aner hvilke situationer du hentyder til, har vi jo ikke en jordisk chance for at vide, hvor det er, vi muligvis ikke er upartiske.

 

For jeg må desværre indrømme, at jeg endnu ikke har registreret et sted, hvor partiskhed har fundet sted..

 

Nå, jeg er træt, så jeg tror jeg tuller i seng nu.. Godnat :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og det er jo så ret ubehageligt egentlig :cry: For der er så en gruppe på 18 personer herinde som ved om jeg har været oppe til debat og hvad der i så fald er blevet sagt, JEG ved det bare ikke :cry: Det synes jeg egentlig ikke er i orden :cry:

 

Du kan bare bede om at få alle oplysninger der ligger på dig, udleveret.

Ifølge dansk lov, har du ret til at få alle informationer udleveret (med undtagelse af navnene på dem der klager)

 

Og iøvrigt mener jeg godt nok i er langt ude. Mage til paranoide hunkønsvæsener skal man dælme lede længe efter.

 

 

Det kan simpelthen ikke komme bag på nogen at titlen "Redaktør", dækker over at det er en moderator.

Og til spørgsmålet om hvorvidt det kan lade sig gøre at være upartisk, objektiv og reel i sine beslutninger som moderator, på trods af at man deltager i trådene...

 

Selvfølgelig kan man det, men jeg er så også klar over at dét er det første argument der kommer på bordet, lige så snart der er nogen der er tøsefornærmede over et eller andet. Desuden er der flere øjne på de samme ting.

 

Vil man finde noget at brokke sig over, så vil man altid kunne finde det, men hvorfor er det så vigtigt? Det er sommer for pokker da. Hiv hunden med udenfor, og gå jer en tur istedet for at sidde og brænde sammen på første etage.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Vil man finde noget at brokke sig over, så vil man altid kunne finde det, men hvorfor er det så vigtigt? Det er sommer for pokker da. Hiv hunden med udenfor, og gå jer en tur istedet for at sidde og brænde sammen på første etage.

 

Det er da vist det bedste forslag der er blevet fremsat i denne tråd - afsted med jer tøser, ud og nyd det gode vejr:mrgreen:

 

Edit: Og tillykke til den nye sherif, det var jo vist det tråden oprindeligt handlede om

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Man tror simpelthen det er løgn når ser udviklingen på denne tråd, tak skæbne, er der virkelig så slemt her på forum?

 

Jeg opgiver at svare med citat på alle henvendelserne, så prøver at svare bredt her:

 

Ang. redaktør, så er det bestemt ikke hemligt hvem der er det, måske du aldrig har fundet siden det står på, men den har en anden så postet tidligere i denne tråd.

 

En redaktør har enkelt muligheder i forhold til en almindelig bruger, men kan ikke se yderligere persondata, end alle andre kan på medlemslisten eller en profilside. De kan heller ikke rette og slette, uden at jeg vil kunne se det i en log fil. Det kan en Vice Sheriff heller ikke.

 

Ang. hvad andre fora gør, kan jeg kun sige nå! ... hvorfor skal hunde-forum.dk absolut gøre som de andre?

 

Ang. sammenligningen med Jubii - det er en vanvittig sammenligning af et lille hunde forum, og en kæmpe koncern, vi kan selvfølgelig ikke have aflønnede medarbejdere og samtidig køre gratis, så må I gerne sende mig løsning på det ihvertfald.

 

En rapportering bliver selvfølgelig ikke besvaret i et forum offentligt. En rapportering er personlig, og bliver besvaret personligt!

 

/ Admin

Link til indlæg
Del på andre sites

Du kan bare bede om at få alle oplysninger der ligger på dig, udleveret.

Ifølge dansk lov, har du ret til at få alle informationer udleveret (med undtagelse af navnene på dem der klager)

 

Tak, det var jeg faktisk ikke klar over :5up:

 

Og iøvrigt mener jeg godt nok i er langt ude. Mage til paranoide hunkønsvæsener skal man dælme lede længe efter.

 

:lol:

 

Det kan simpelthen ikke komme bag på nogen at titlen "Redaktør", dækker over at det er en moderator.

 

Altså, det gjorde det så på mig :oops: Jeg er ikke så meget inde i "sådan noget" som du er :oops:

 

Og til spørgsmålet om hvorvidt det kan lade sig gøre at være upartisk, objektiv og reel i sine beslutninger som moderator, på trods af at man deltager i trådene...

 

Selvfølgelig kan man det, men jeg er så også klar over at dét er det første argument der kommer på bordet, lige så snart der er nogen der er tøsefornærmede over et eller andet. Desuden er der flere øjne på de samme ting.

 

Tøsefornærmet:confused: Hvad tøsefornærmet er der over at blive gjort bekendt med noget man ikke var klar over tidligere og så spørge ind til det???

 

Vil man finde noget at brokke sig over, så vil man altid kunne finde det, men hvorfor er det så vigtigt? Det er sommer for pokker da. Hiv hunden med udenfor, og gå jer en tur istedet for at sidde og brænde sammen på første etage.

 

Det handler absolut ikke om at finde noget at brokke sig over, men tværtimod er det da absurd at Dogue som enkeltperson kommer op til debat når der i virkeligheden sidder 18 andre som (næsten) har samme funktion :???:

Redigeret af Nollike
  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Man tror simpelthen det er løgn når ser udviklingen på denne tråd, tak skæbne, er der virkelig så slemt her på forum?

 

Nææh :ae: Men der er da helt klart nogle ting som vi er nogle der ikke har været klar over og gerne vil vide hvordan fungerer :-D

 

Jeg opgiver at svare med citat på alle henvendelserne, så prøver at svare bredt her:

 

Det kan jeg godt forstå :mrgreen:

 

Ang. redaktør, så er det bestemt ikke hemligt hvem der er det, måske du aldrig har fundet siden det står på, men den har en anden så postet tidligere i denne tråd.

 

Jep og det var fint :5up: Jeg er helt med på at det ikke er hemmeligt hvem der er det, jeg har bare aldrig hæftet mig synderligt ved den betegnelse, for jeg troede egentlig bare at vedkommende havde en lidt større indsigt i en race og skulle sørge for god ro og orden i netop hans/hendes "område" så jeg har ikke haft brug for at finde en liste før. :-D

 

En redaktør har enkelt muligheder i forhold til en almindelig bruger, men kan ikke se yderligere persondata, end alle andre kan på medlemslisten eller en profilside.

 

Ok :5up:

 

De kan heller ikke rette og slette, uden at jeg vil kunne se det i en log fil. Det kan en Vice Sheriff heller ikke.

 

Ok :5up: Kan du se hvad det er der er blevet slettet/rettet eller vil det i problemtilfælde være påstand mod påstand?

 

Ang. hvad andre fora gør, kan jeg kun sige nå! ... hvorfor skal hunde-forum.dk absolut gøre som de andre?

 

Aner ikke hvad de gør andre steder :confused: Ikke andet end på Jubii i hvert fald, hvor jeg må sige at det virker væsentligt bedre her :5up: På Jubii er der nogle ansat til at være mods og min personlige opfattelse af dem er, at de nærmest var usynlige indtil de uden videre gik ind og lukkede tråde. Ikke ønskværdigt efter min mening :cry:

 

Ang. sammenligningen med Jubii - det er en vanvittig sammenligning af et lille hunde forum, og en kæmpe koncern, vi kan selvfølgelig ikke have aflønnede medarbejdere og samtidig køre gratis, så må I gerne sende mig løsning på det ihvertfald.

 

Den der er vist ikke til mig :blink: Og hvis den er, så er jeg da helt enig i at der er en verden til forskel (heldigvis) på HF og Jubii og jeg har da også givet udtryk for, at jeg godt kan se at det er problematisk for dig og Dogue at styre HF alene. Jeg troede faktisk bare at det havde været dig der havde styret det indtil videre og derfor Dogue nu var kommet på banen. Det var derfor lidt af en overraskelse at opdage, at der er 18 ud over Dogue :blink:

 

En rapportering bliver selvfølgelig ikke besvaret i et forum offentligt. En rapportering er personlig, og bliver besvaret personligt!

 

Hvordan bliver Redaktørgruppen så blandet ind i det? Hvordan får de besked om at der er blevet indrapporteret et indlæg/en debattør? Går evt. indrapporteringer direkte til din og Dogues indbakke og I skal så sørge for at give dem videre hvis I vil have en bredere mening, ryger de direkte ind i Redaktørgruppen eller hvordan foregår det?

Nogle gange lever man bedst i uvidenhed, men er der først løftet lidt af sløret, så er det vel ikke så underligt at man gerne vil vide noget mere? :blink:

 

Umiddelbart vil jeg mene at det fungerer godt nok med den løsning der har været indtil videre, jeg har i hvert fald aldrig fået en påtale selv om det nok engang imellem ville have været rimeligt nok :oops: Det jeg synes er ubehageligt er bare ikke at vide om jeg er oppe til debat :oops::cry: Men måske svaret på ovenstående kaster lys over sagen og svaret på følgende:

Får man besked hvis man er blevet indrapporteret eller får man først besked hvis det bliver vurderet at man skal have en advarsel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ang. sammenligningen med Jubii - det er en vanvittig sammenligning af et lille hunde forum, og en kæmpe koncern, vi kan selvfølgelig ikke have aflønnede medarbejdere og samtidig køre gratis, så må I gerne sende mig løsning på det ihvertfald.

 

Til dette vil jeg gerne tilføje, at jeg tidligere har fungeret som moderator på Jubii, og godt nok aldrig har set så meget som en øre for det :-)

Admins bliver aflønnet, moderatorer gør ikke!

 

Herudover vil jeg gerne nævne, at anmeldelser på Jubii bliver håndteret på prøcist samme måde som her, med den undtagelse, at moderatorerne der blev meget hårde i mælet og yderst partiske, når der var tale om personer de ikke brød sig om.

 

Noget jeg bestemt aldrig har oplevet her på stedet!

Link til indlæg
Del på andre sites

Til dette vil jeg gerne tilføje, at jeg tidligere har fungeret som moderator på Jubii, og godt nok aldrig har set så meget som en øre for det :-)

Admins bliver aflønnet, moderatorer gør ikke!

 

Herudover vil jeg gerne nævne, at anmeldelser på Jubii bliver håndteret på prøcist samme måde som her, med den undtagelse, at moderatorerne der blev meget hårde i mælet og yderst partiske, når der var tale om personer de ikke brød sig om.

 

Noget jeg bestemt aldrig har oplevet her på stedet!

 

Jeg tror at jeg er Forum-analfabet :oops: Hvad er forskellen på en moderator og en admin? Sådan i beføjelser altså :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror at jeg er Forum-analfabet :oops: Hvad er forskellen på en moderator og en admin? Sådan i beføjelser altså :-D

En Admin er über-boss så at sige. H*n har altid det sidste ord, vedkommende kan også se betydeligt flere oplysninger om medlemmerne end man kan som moderator. Sådan er det i hvert fald typisk!

Admin er ham der styrer moderatorne!

 

Jeg har betydeligt færre beføjelser her, end jeg havde som moderator det andet sted.

Som moderator kunne jeg se folks mailadresser og IP adresser, jeg kunne slette og redigere indlæg, lukke tråde osv.

Jeg kan hverken se privat-oplysninger eller noget her, jeg kan redigere indlæg, og vist nok også slette (har aldrig prøvet). Så kan jeg sticke tråde. Det er vist det tror jeg :-)

 

Der er ingen grund til at blive bange for at blive uretfærdigt behandlet! Og netop for at undgå dette, bliver hver anmeldelse taget op til diskussion. For at alle kan blive hørt, og mulige løsninger vendt og drejet!

 

Det andet sted var det ofte bare noget man gjorde, her bliver alle tingene taget op til diskussion, og hver sag BLIVER altså fair behandlet.

Link til indlæg
Del på andre sites

En Admin er über-boss så at sige. H*n har altid det sidste ord, vedkommende kan også se betydeligt flere oplysninger om medlemmerne end man kan som moderator. Sådan er det i hvert fald typisk!

Admin er ham der styrer moderatorne!

 

Jeg har betydeligt færre beføjelser her, end jeg havde som moderator det andet sted.

Som moderator kunne jeg se folks mailadresser og IP adresser, jeg kunne slette og redigere indlæg, lukke tråde osv.

Jeg kan hverken se privat-oplysninger eller noget her, jeg kan redigere indlæg, og vist nok også slette (har aldrig prøvet). Så kan jeg sticke tråde. Det er vist det tror jeg :-)

 

Der er ingen grund til at blive bange for at blive uretfærdigt behandlet! Og netop for at undgå dette, bliver hver anmeldelse taget op til diskussion. For at alle kan blive hørt, og mulige løsninger vendt og drejet!

 

Det andet sted var det ofte bare noget man gjorde, her bliver alle tingene taget op til diskussion, og hver sag BLIVER altså fair behandlet.

 

Kun i eget forum, vel at mærke - chihuahua, hos mig.. I andre tråde/fora har jeg samme status som almindeligt medlem..

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Og iøvrigt mener jeg godt nok i er langt ude. Mage til paranoide hunkønsvæsener skal man dælme lede længe efter.

Kronisk pms :blink::blink:

 

det er sommer for pokker da. Hiv hunden med udenfor, og gå jer en tur istedet for at sidde og brænde sammen på første etage.

:5up: Helt enig.

 

 

Generelt er jeg noget forbavset over udviklingen af denne tråd?

Er folk så sammenbidte på hinanden og "uden liv" at man benytter ENHVER mulighed for at diskutere med hinanden omkring et emne man ikke bure diskutere om?

Kan man ikke lide lugten i bageriet kan man sku da smutte?

Fint at ytre sin mening omkring hvordan et forum køres, men der er dæleme også grænser for hvad en admin/moderator burde finde sig i at høre på.

 

Har også selv været moderator på 2 forskellige sites (et hardware forum og spil.tv2.dk), og hunde-forum.dk er det site, jeg i alle mine år online, som er meget large mht. regler ang. OT og folks måde at snakke til hinanden på.

 

Jeg skal på ingen måde gøre mig bedre end andre, men vi burde virkelig hange op i os selv herinde og tænke over hvordan vi bruger denne side og om det er fair over for admins/moderator og meddebatører, den stil vi selv ligger for dagen i vores indlæg, er det den stil vi selv vil mødes af i indlæg fra andre?

  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Jeg skal på ingen måde gøre mig bedre end andre, men vi burde virkelig hange op i os selv herinde og tænke over hvordan vi bruger denne side og om det er fair over for admins/moderator og meddebatører, den stil vi selv ligger for dagen i vores indlæg, er det den stil vi selv vil mødes af i indlæg fra andre?

 

Som for eksempel denne stil?:

Kronisk pms :blink::blink:

 

Nej tak, den stil kan jeg sagtens undvære

 

Jeg synes det bør være i orden at spørge til noget, man undrer sig over og at den sp. er rettet til bør læse sp. udelukkende som det og ikke som de "skjulte" udsagn, spørgsmål desværre ofte bliver til i debatfora :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har også været moderator et par steder, og det er altså ikke min erfaring at moderatorer og admins bruger tid på at sidde og diskutere brugerne "bag kulisserne". Det kommer sikkert som et chok for nogle, men så interessante er folk faktisk ikke :gab:

 

Man tager udgangspunkt i den enkelte tråd og det enkelte indlæg, i forhold til forum'ets regler, og så er den ikke længere. Synes HFs redaktører og admin har været gode til det :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Får man besked hvis man er blevet indrapporteret eller får man først besked hvis det bliver vurderet at man skal have en advarsel?

 

Hvis det er sådan, har jeg altså også lidt svært ved at sluge den. Man må som minimum få at vide hvilke klager der kommer og hvad begrundelsen er. Ellers kan man jo heller ikke rette noget i sin egen adfærd på Forum.

 

Jeg synes faktisk, at det vil være ret og rimeligt om man blev orienteret, hvis man har skrevet noget, som har stødt en meddebatør så meget, at vedkommende har set sig nødsaget til at anmelde et indlæg :oops: og det troede jeg faktisk, at man blev :???::oops:

 

Ellers er jeg fint tilfreds med, hvordan tingene kører her på forum (ellers hang jeg er jo nok ikke så meget :blink::engel:) og er tryg ved, at de personer, der håndterer klager, kan holde sig neutrale eller melder sig inhabile ved behandling heraf :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Som for eksempel denne stil?:

 

Nej tak, den stil kan jeg sagtens undvære

 

Jeg synes det bør være i orden at spørge til noget, man undrer sig over og at den sp. er rettet til bør læse sp. udelukkende som det og ikke som de "skjulte" udsagn, spørgsmål desværre ofte bliver til i debatfora :(

Ja i den stil :-)

 

Synes nu ikke den udtalelse er slem? var jo ment i sjov, ved da min humor kan være "tør"/sort og "personlig" af og til, men indrømmer også gerne hvis jeg selv går over stregen. Men så folk velkommen til at pointere det, jeg lærer kun hvis folk gør en opmærksom på ting der kan være for meget eller ligende. Vil ikke "såre" folk, men vil stadigvæk have lovtil at være mig selv.

 

Ja da det er i orden at spørge ind til ting der undrer en, det skal man da, ville ikke selv være på et forum hvor jeg fik at vide at sådan er tingene bare og man ikke må stille spørgsmål ind til forskellige beslutninger taget på højeste sted, og de bare blev affejet ikke besvaret.

 

Det er udvikling på sådanne spørgsmål jeg er ked af at se, nogle gange bliver ting trukket så langt ud at man kommer væk fra det egentligt emne hvor man "måske" gerne vil diskutere enkelte personer imellem.

Selv når man har fået svar.

 

Selvom man er uenig behøver man ikke blive personlig i sine udtalelser, jeg kan godt se problematikken i at en bruger man "ser" i det daglige på forummet får en magt andre ikke har, men personligt har jeg ikke set det har givet direkte problemer på de fora's hvor det er tilfældet, der vil, desværre, altid værre en få tal bruger der er utilfredse med en ny udvikling på et fora, ikke nødvendigvis de samme bruger.

 

Jeg oplevede det selv på det ene fora hvor jeg var moderator, der var vi så også 14 stk. men de få der havde set sig "sure" på mig, blev "givet" videre til en anden når der var noget med dem, og så gjorde vi, man kan ikke lave et fora hvor alle danser hånd i hånd, men man lave et fora hvor kan være uden man skal mundhugges om diverse småting, offentligt, nogle ting burde man tage privat, men det kan vi selvfølgelig ikke vide i hvilket omfang det bliver gjort.

Dog var Admin/BOFH ikke en der gjorde det store syn af sig på den konto, han tog sig af klagere over en afgørelse lavet af en mod og havde det sidste ord, da han jo ejr siden.

 

Jeg synes D1 er et godt valg når det skal være en fra fora'et.

Om man skal gøre det "upersonligt" hvem der giver hvem en advarsel var måske en mulighed, man ikke kan se hvem der lukker/sletter/giver advarsel og derved ikke kan føle sig jagtet af en bestem. Men man skal så også kunne klage.

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Det jeg synes er ubehageligt er bare ikke at vide om jeg er oppe til debat :oops::cry: Men måske svaret på ovenstående kaster lys over sagen og svaret på følgende:

Får man besked hvis man er blevet indrapporteret eller får man først besked hvis det bliver vurderet at man skal have en advarsel?

 

Det er sådan set også kun det min bekymring gælder. Og det kan jeg godt blive lidt paranoid af.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Zarina
Man tror simpelthen det er løgn når ser udviklingen på denne tråd, tak skæbne, er der virkelig så slemt her på forum?

 

Jeg opgiver at svare med citat på alle henvendelserne, så prøver at svare bredt her:

 

Ang. redaktør, så er det bestemt ikke hemligt hvem der er det, måske du aldrig har fundet siden det står på, men den har en anden så postet tidligere i denne tråd.

 

En redaktør har enkelt muligheder i forhold til en almindelig bruger, men kan ikke se yderligere persondata, end alle andre kan på medlemslisten eller en profilside. De kan heller ikke rette og slette, uden at jeg vil kunne se det i en log fil. Det kan en Vice Sheriff heller ikke.

 

Dejligt at få det på det rene :5up:

 

Ang. hvad andre fora gør, kan jeg kun sige nå! ... hvorfor skal hunde-forum.dk absolut gøre som de andre?

 

Det skal hunde-forum.dk heller ikke nødvendigvis. Men derfor behøver man vel ikke at udelukke al inspiration og tips, man kunne benytte sig af fra andre sider.

 

Ang. sammenligningen med Jubii - det er en vanvittig sammenligning af et lille hunde forum, og en kæmpe koncern, vi kan selvfølgelig ikke have aflønnede medarbejdere og samtidig køre gratis, så må I gerne sende mig løsning på det ihvertfald.

 

Prøv lige at læse, hvad jeg skrev:

På Jubii (UNDSKYLD at jeg nævner det :oops:) har de folk ansat, men det er jo heller ikke en mulighed her.

 

Jeg siger jo NETOP, at det af naturlige årsager ikke kan være som på Jubii.

 

En rapportering bliver selvfølgelig ikke besvaret i et forum offentligt. En rapportering er personlig, og bliver besvaret personligt!

 

/ Admin

 

:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kronisk pms :blink::blink:

 

 

:5up: Helt enig.

 

 

Generelt er jeg noget forbavset over udviklingen af denne tråd?

Er folk så sammenbidte på hinanden og "uden liv" at man benytter ENHVER mulighed for at diskutere med hinanden omkring et emne man ikke bure diskutere om?

Kan man ikke lide lugten i bageriet kan man sku da smutte?

Fint at ytre sin mening omkring hvordan et forum køres, men der er dæleme også grænser for hvad en admin/moderator burde finde sig i at høre på.

 

Har også selv været moderator på 2 forskellige sites (et hardware forum og spil.tv2.dk), og hunde-forum.dk er det site, jeg i alle mine år online, som er meget large mht. regler ang. OT og folks måde at snakke til hinanden på.

 

Jeg skal på ingen måde gøre mig bedre end andre, men vi burde virkelig hange op i os selv herinde og tænke over hvordan vi bruger denne side og om det er fair over for admins/moderator og meddebatører, den stil vi selv ligger for dagen i vores indlæg, er det den stil vi selv vil mødes af i indlæg fra andre?

 

Jamen som Nollike også har været inde på. Hvis man ikke har været klar over hvordan det fungerer bliver man da nysgerrig og vil gerne vide noget mere når man finder ud af det. Det kan jeg altså ikke se noget galt i.

 

At HF er "large" er det på en eller anden måde ikke også det der har gjort at vi alle på et eller andet plan har lært hinanden lidt bedre at kende en hvad man ville på andre fora?

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...