Hop til indhold

brok over Tulles lort.


GRAND DANE
 Share

Recommended Posts

Her omkring er der masser af skilte der fortæller dig at hvis ikke du samler op efter din hund så kan du få en bøde på £500 Max £1000.

Det afholder de fleste fra at lade hømmerne ligge, men det sker jo alligevel :evil:

 

Jeg er af den mening at hvis ikke man samler op efter sin hund så er man med til at give alle hundeejere et dårligt ry, for deres hunde sviner jo overalt, og jeg er da også helt enig i at det er for klamt hvis de ligger rundt omkring.

De eneste steder jeg ikke samler op er hvis Båt er gået ind i en busk eller ud midt på en mark hvor jeg ikke kan finde hømmen igen :)

ditto!

-og her er der stadig mange der ikke samler op, især på de små stier mellem husene. Og en overgang var der en der HVER DAG lod sin hund skide på et stykke vej der går ligeudenfor et plejehjem, det var bare så klamt, og især for de lidt ældre/gangbesværede som hver dag skulle man¢vrere udenom for at komme ned til butikkerne. Det værste er at der er en skraldespand lige ovre på den anden side af den gade, og at hele vores lille by faktisk har skraldespande placeret over det hele, både deciderede poo-bins, men også bare almindelige skraldespande. Der er ingen undskyldning for ikke at samle op i vores by!

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 69
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever

Ej nu når vi er ved lorteriet :mrgreen: har I så set en amerikansk - selvfølgelig :roll: - reklame for en hunde-prutte-ble: man spænder den på bagdelen af hunden også prutter den direkte ned i posen :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

What???? Vælge en anden rute? Nej, kan du bare se at få din lort samlet op!

 

Jeg er VILDT træt af at gamle damer altid skal skæve skummelt til mig, når min hund sætter sig og trykker tarmen af - for jeg samler ALTID op og bliver møghamrende mobset når andre ikke gør det. Men det ved de gamle damer jo ikke, så de skuuuuuler på den anden side af vejen og HÅÅÅBER på at man går videre så de kan give een et møgfald.

 

Det er ikke-lort-opsamlende hundeejers skyld at jeg skal have alderdoms-noia på hver gang Hektor skider!!!

 

...og din hun er altså ikke den eneste der kan affyre en bæ i chihuahua-størrelse. Hektor laver hvad jeg kalder "to-hånds-lorte" (fordi man skal bruge to hænder i posen for at samle den op) to gange på morgen turen og een om aftenen.

 

Så, unge mand, hænderne op af lommen og ned i bæen. Hvis du ikke vil samle lort op, så få en guldfisk istedet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Og et lille ps:

 

De der små poser, kan du ikke bruge til meget til en GD-bæ :lol: Køb hellere almindelige skraldeposer - de er større og billigere - og det bedste er at de virker nøjagtigt som de dyre hundeposer: Trylle trylle trylle...lort pist væk.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tilstår, jeg er inderligt imod at emballere noget fuldt biologiske nedbrydeligt, transportere det til forbrænding og bruge energi på at brænde det af - og jo, jeg har trampet barfodet i adskillige lune / lunkne hømmer, og det er ikke værre end det kan klares med vand og sæbe.

 

Petrines hømmer får lov at ligge i skoven (ikke midt på stien) og de græs-arealer som i forvejen ligner en lodseplads (Nørrebro er ikke specielt friseret) - men går vi strøgtur, så samler jeg pænt op, hver gang, også når ingen ser, for det er lidt klamt.

 

Synes din tanke om at gå en anden rute er helt vildt morsom :lol: stå ved dine handlinger, og hvis du får skæld ud, så tag det med, uanset din holdning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så du mener, at den frygt jeg lige pludselig har fået over at sende mine hunde ud i min egen have, er overdrevet? Jeg frygter jo lidt at alle sneglene i min egen have nu er bærere af denne parasit, og at de dermed igen og igen vil smitte Baldur og Luna

 

Man skal jo passe på med ikke at blive for hysterisk, hunden skal jo have et liv...... og afleverer man afføringsprøver 2 (evt. 3) gange årligt kan skaderne ikke nå at blive så store.

 

Jeg indleverer som regel omkring midtsommer og sent på efteråret, da sneglene ikke er så aktive når der er koldt. Desuden varierer jeg de steder jeg laver fodersøg og så må det gå som det bedst kan. Man kan ikke forhindre alle ulykker uden at pakke sin hund ind i vat og det er jo ikke noget ordentligt hundeliv.

 

Synes du skal lade være med at tænke for meget på det, for du opnår sikkert ikke andet end at få det dårlig af det. :ae: (Men kender godt til det med at bekymre sig for meget).

Link til indlæg
Del på andre sites

det var så dagens aføring:mrgreen:

 

den vejer 128 gram væsentligt mindre en vad jeg rejnetmed.

 

på belled ses Tulles lort i en pose den kan du erverve for 300kr

 

Hm det er da værd at overveje, indtil videre er det jo en unikt opsamlet lort så 300 kr er da næsten for billigt :mrgreen:

 

 

Dejligt at du tager det hele med godt humør:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man skal jo passe på med ikke at blive for hysterisk, hunden skal jo have et liv...... og afleverer man afføringsprøver 2 (evt. 3) gange årligt kan skaderne ikke nå at blive så store.

 

Jeg indleverer som regel omkring midtsommer og sent på efteråret, da sneglene ikke er så aktive når der er koldt. Desuden varierer jeg de steder jeg laver fodersøg og så må det gå som det bedst kan. Man kan ikke forhindre alle ulykker uden at pakke sin hund ind i vat og det er jo ikke noget ordentligt hundeliv.

 

Synes du skal lade være med at tænke for meget på det, for du opnår sikkert ikke andet end at få det dårlig af det. :ae: (Men kender godt til det med at bekymre sig for meget).

 

Tak :-D

 

Det var også mine tanker, at sådan kan man da ikke leve et hundeliv.. Evigt bekymret og ingen fornøjelser, for hvad nu hvis det går galt :cry:

Men jeg skal nok bare lige have et par dage, så vender min sunde fornuft tilbage igen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

det var så dagens aføring:mrgreen:

 

den vejer 128 gram væsentligt mindre en vad jeg rejnetmed.

 

på belled ses Tulles lort i en pose den kan du erverve for 300kr

 

HAHAHAHAHHAHAHAHA :lol:

 

Dét der er fandme humor!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...