Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

kennel-lowchen

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af kennel-lowchen

  1. topic svarede på kennel-lowchen's Umulia i Debat
    Åhhhhhh jeg er færdig af grin... Og samtidig er jeg bare lige ved at brække mig..Jeg kan simpelhen ikke have den slags:badr: men hold op jeg ville godt have set det :mrgreen:
  2. topic svarede på kennel-lowchen's Amocca i Diverse
    Det var ironisk..som når folk siger de ikke har tid selvom de i virkeligheden mener de ikke har råd..Det var sådan lidt underforstået at hun godt nok er noget af en fusker..Gad egentlig vide hvor mange der er i bestyrelsen? Og hvor mange hunde der er stambogsført i den organisation? Jeg fandt en hund med stambogsnummer 1000 og et eller andet født i år 2008.. Men der er jo selvfølgelig ingen der siger at man skal starte med nummer 1... Man kunne jo reelt starte med 1000 og et eller andet...
  3. Åhhhhh hvor ser det smukt ud... :banan::banan:
  4. Det med rødt: Har den hvide schæfer det? altså et dårligt ry? mht hvad? Nervøs?aggressiv? angst? Du kan sende en PB hvis du ikke vil have det liggende i debatten som noget OT
  5. topic svarede på kennel-lowchen's Amocca i Diverse
    Præcis!! Men hvorfor? Det gik jo tilsyneladende fint med kennelen.. Opdrættet kan da mønstre mange fine resultater.. Hvad er det så der pludselig går galt? Penge? eller lysten til hurtige/nemme penge?
  6. topic svarede på kennel-lowchen's Amocca i Diverse
    Det bliver det hvertfald når man læser det der kommer op via google
  7. topic svarede på kennel-lowchen's Amocca i Diverse
    Hov jeg glemte da at der er garntig på alle hvalpe
  8. topic svarede på kennel-lowchen's Amocca i Diverse
    Der er da en adresse.. Og så får man da et navn når man søger på de gule sider og hvis man så søger på google, så får man både navn og historie..og så forstår man pludselig hvorfor den klub måtte laves..og hvorfor klubben ikke har "tid" til at lave stavekontrol...
  9. en besked i et emne svarede på kennel-lowchen i Råd & Tips
    www.likana.dk der handler jeg rigtig meget
  10. Ja og nu har du snart selv en fiiiin en af slagsen... Hun ved snart hvem du er (tak for blusen) og alene hjemme har hun trænet i vildskab..Kom med nogle flere idéer til hvor vi kan træne.. Camoingvognen og bilen er der ikke problemer i..Og hun har været på "ferie" hos Jesper.. Ingen problemer.. Ingen piveri, gnaven i ting.. Hun var både i kassen og løs i hele hans lejlighed.. :klap:
  11. Ja bestemt... Jeg hørte flere i dag sige de måske burde overveje en Löwchen som næste race :blink: Og fremover vil jeg sige til hvalpekøberne at de bør udstille.. Lækker mad, dejligt selskab og hvad ved jeg
  12. HOLD DA KÆFT!!!! Slog vi ham? Utroligt!! Nu er jeg rigtig stolt af jer Hans hunde er så flotte :hjerte:
  13. Ja hvis ikke jeg klarede det, så ville I stå og slappe alt for meget af.. Der ville gå ædegilde i det hele simpel hen
  14. Alle racer... Kun en opdrætsgruppe i hver race går videre...Vi blev slået af tibetansk spaniel.. Til gengæld slog vi coton de tulear og Shih tzu.. Den sidste race kan jeg ikke huske hvad var for en
  15. Overnaturlige evner selvfølgelig
  16. Det kunne jeg godt finde på De andre synes i forvejen jeg er en blærerøv
  17. Kun 7 altså menneskebørn.. Ellers næsten 100 vel :slem:
  18. Nemlig vi skulle jo have julefrokost
  19. Ja Natascha burde tage med oftere... Men hvis du havde set vores hjem i dag... Jesper skulle passe hunde :hmm: De var da passet..og havde haft krig på toilettet... 25 lokumsruller splittet i atomer.. 3 pakker (ubrugte) bind lavet til konfetti... Nå ja og en sort farve jokket ud på hele gulvet... Gudskelov er kun 2 af hvalpene hvide... :hmm: eller skulle jeg sige var :slem:... Jeg går kun i ringen med "problemhunde".. Hvem skulle ellers groome alle hundene før ringen? eller stresse totalt op og råbe af jer andre? :slem:
  20. Så må det være G-kuldet Altså han er da både god-gifted... Og så er han mit 7 barn (og G er sq da 7 bogstav)
  21. At vise hvilke gode, racetypiske og harmoniske repræsentanter for racen man laver.. Tror jeg På kritikken skrev dommeren hvertfald Harmoniske, racetypiske og meget smukke repræsentanter for racen.. Og han krydsede af i "tildelt ærespræmie".. ANer ikke hvad det betyder men det lyder da meget godt :klap:
  22. Alle navnene passer da godt på vores løver.. Tænk på dine egen Naughty Oskar?? Nå? Og Eternal Lovechild?? De passer da perfekt:fornaermet:
  23. Og så lige til sidst et par billeder af vores nye handler håb
  24. Og her kommer grunden til hvorfor vi altid render på udstillinger Mad, mad, mad, mad, mad, kage, kage, kage.. Nævnte jeg egentlig mad og kage? :stupid:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.