Alt der er opslået af kennel-lowchen
-
Drool Wars!
Åhhhhhh jeg er færdig af grin... Og samtidig er jeg bare lige ved at brække mig..Jeg kan simpelhen ikke have den slags:badr: men hold op jeg ville godt have set det :mrgreen:
-
Endnu en klub
Det var ironisk..som når folk siger de ikke har tid selvom de i virkeligheden mener de ikke har råd..Det var sådan lidt underforstået at hun godt nok er noget af en fusker..Gad egentlig vide hvor mange der er i bestyrelsen? Og hvor mange hunde der er stambogsført i den organisation? Jeg fandt en hund med stambogsnummer 1000 og et eller andet født i år 2008.. Men der er jo selvfølgelig ingen der siger at man skal starte med nummer 1... Man kunne jo reelt starte med 1000 og et eller andet...
-
Frosten er over os... (Advarsel: Billed-spam! ;)
Åhhhhh hvor ser det smukt ud... :banan::banan:
-
Schæfer meget angst for andre (langt indlæg)
Det med rødt: Har den hvide schæfer det? altså et dårligt ry? mht hvad? Nervøs?aggressiv? angst? Du kan sende en PB hvis du ikke vil have det liggende i debatten som noget OT
-
Endnu en klub
Præcis!! Men hvorfor? Det gik jo tilsyneladende fint med kennelen.. Opdrættet kan da mønstre mange fine resultater.. Hvad er det så der pludselig går galt? Penge? eller lysten til hurtige/nemme penge?
-
Endnu en klub
Det bliver det hvertfald når man læser det der kommer op via google
-
Endnu en klub
Hov jeg glemte da at der er garntig på alle hvalpe
-
Endnu en klub
Der er da en adresse.. Og så får man da et navn når man søger på de gule sider og hvis man så søger på google, så får man både navn og historie..og så forstår man pludselig hvorfor den klub måtte laves..og hvorfor klubben ikke har "tid" til at lave stavekontrol...
-
Billige hundeting på nettet??
www.likana.dk der handler jeg rigtig meget
-
Løverne i Nyborg - billeder
Ja og nu har du snart selv en fiiiin en af slagsen... Hun ved snart hvem du er (tak for blusen) og alene hjemme har hun trænet i vildskab..Kom med nogle flere idéer til hvor vi kan træne.. Camoingvognen og bilen er der ikke problemer i..Og hun har været på "ferie" hos Jesper.. Ingen problemer.. Ingen piveri, gnaven i ting.. Hun var både i kassen og løs i hele hans lejlighed.. :klap:
-
Løverne i Nyborg - billeder
Ja bestemt... Jeg hørte flere i dag sige de måske burde overveje en Löwchen som næste race :blink: Og fremover vil jeg sige til hvalpekøberne at de bør udstille.. Lækker mad, dejligt selskab og hvad ved jeg
-
Løverne i Nyborg - billeder
HOLD DA KÆFT!!!! Slog vi ham? Utroligt!! Nu er jeg rigtig stolt af jer Hans hunde er så flotte :hjerte:
-
Løverne i Nyborg - billeder
Ja hvis ikke jeg klarede det, så ville I stå og slappe alt for meget af.. Der ville gå ædegilde i det hele simpel hen
-
Løverne i Nyborg - billeder
Alle racer... Kun en opdrætsgruppe i hver race går videre...Vi blev slået af tibetansk spaniel.. Til gengæld slog vi coton de tulear og Shih tzu.. Den sidste race kan jeg ikke huske hvad var for en
-
Løverne i Nyborg - billeder
Overnaturlige evner selvfølgelig
-
Løverne i Nyborg - billeder
Det kunne jeg godt finde på De andre synes i forvejen jeg er en blærerøv
-
Løverne i Nyborg - billeder
Kun 7 altså menneskebørn.. Ellers næsten 100 vel :slem:
-
Løverne i Nyborg - billeder
Nemlig vi skulle jo have julefrokost
-
Løverne i Nyborg - billeder
Ja Natascha burde tage med oftere... Men hvis du havde set vores hjem i dag... Jesper skulle passe hunde :hmm: De var da passet..og havde haft krig på toilettet... 25 lokumsruller splittet i atomer.. 3 pakker (ubrugte) bind lavet til konfetti... Nå ja og en sort farve jokket ud på hele gulvet... Gudskelov er kun 2 af hvalpene hvide... :hmm: eller skulle jeg sige var :slem:... Jeg går kun i ringen med "problemhunde".. Hvem skulle ellers groome alle hundene før ringen? eller stresse totalt op og råbe af jer andre? :slem:
-
Løverne i Nyborg - billeder
Så må det være G-kuldet Altså han er da både god-gifted... Og så er han mit 7 barn (og G er sq da 7 bogstav)
-
Løverne i Nyborg - billeder
At vise hvilke gode, racetypiske og harmoniske repræsentanter for racen man laver.. Tror jeg På kritikken skrev dommeren hvertfald Harmoniske, racetypiske og meget smukke repræsentanter for racen.. Og han krydsede af i "tildelt ærespræmie".. ANer ikke hvad det betyder men det lyder da meget godt :klap:
-
Løverne i Nyborg - billeder
Alle navnene passer da godt på vores løver.. Tænk på dine egen Naughty Oskar?? Nå? Og Eternal Lovechild?? De passer da perfekt:fornaermet:
-
Løverne i Nyborg - billeder
Tark :banan:
-
Løverne i Nyborg - billeder
Og så lige til sidst et par billeder af vores nye handler håb
-
Løverne i Nyborg - billeder
Og her kommer grunden til hvorfor vi altid render på udstillinger Mad, mad, mad, mad, mad, kage, kage, kage.. Nævnte jeg egentlig mad og kage? :stupid: