Alt der er opslået af pivpiv
-
Whippet eller ej :-)
Hvad betyder free stacke?
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Det ved jeg og tro mig, vi kan mærke hvor velkommen vi er Så vi kommer!!! Øglen glæder sig. Regner med at time det sådan at manden så kan hente os så jeg slipper for en bustur Det varer ikke længe, det var tydeligt at se sidst at de nok skal blive venner.
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
I er så godt et match. I uge 42 finder vi lige en dag hvor øglen og jeg kommer og flytter halvt ind - så drikker vi kaffe og nyder øglen og Ayla hygge og så nusser jeg med Ayla når knægten kræver pause Hun må skynde sig at vokse sig større, så hun kan komme og lege med tante Luna
- Albas Verden
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Hun er simpelthen en fantastisk lille vaps og øglen glæder sig til vi skal på besøg
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
ha ha ha nåååååå Ja Luna var dygtig
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
hyyyyyyyylede hun? Her er Luna også gået kold. Det er vist hårdt at logre sådan og samtidigt undre sig over den lille fis og være lidt pinlig berørt over hvor hvalpelig hun er - det er jo MAAANGE år siden Luna bed i sko og gravede i bed
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Lige lidt fra mobilen, skal lige se om jeg har noget der ikke er sløret på alm kamera. Sødeste lille ayla og Luna skal nok blive venner. Nåå ja og lige et billede af tyven Ayla, hun går selv i min lomme og stjæler godbidder, lille orm!
-
Kort om et hunde liv.
Hvor er det dejlige hunde du har haft, det er hyggeligt at læse om. Velkommen til
-
September måneds billedtråd 2016
NEJ, så er det jo kun en agerhøne man jagter Hvis det er agerhønsejagt så er det ALLE agerhøns - men hvad så med kokkene???:slem:
-
September måneds billedtråd 2016
PBC hvor lyder det spændende med hvalpe. Hvor gammel er Maggie? Fantastisk for en jæger at se agerhøns, det er ikke en fugl der er alle forundt at se og ej heller skyde.
-
Whippet eller ej :-)
Ej hvor er det da nogle fede ting du sælger kirsten. Jeg sætter mig lige på hænderne og lader være med at bestille, jeg skal spare, jeg skal spare, jeg skal spare, jeg skal spare........
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Tænk at kiks og papkasser kan være den perfekte gave Vi har fået alt for få ridser, vi er jo virkelig nød til at komme igen:lun: Jeg er imponeret over så lille, mild og viljefast og lækker. Slet ikke hvad jeg forventede, men jeg er kun positivt overrasket. Du kommer til at give spandevis af kaffe der skal indtages alt imens Ayla bider i hendes ynglingsgæstebidedimser
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
du kan tro vi hyggede os og vi lover at komme igen . øglen faldt vist i søvn lige så hurtigt som ayla. du har fået dig en helt fantastisk lille vaps og hun kommer til at give så meget smil og glæde. ja det er ikke vores skyld hvis du render tør for kiks ha ha ha
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
vi fik ikke ridser nok til at være skræmt væk. kæft hvor er hun lækker og sød og hviler sådan i sig selv. vil aldrig glemme den lille optimist der mente hun kunne flytte øglen ved at hive i pegefingrene. du sagde selv at du fik brug for plaster ha ha ha. så tør øjnene og tag en kiks, der er rigeligt ha ha ha Vi kommer gerne igen en anden gang!!! @Niels du kan med god grund være misundelig, shit en lille lækker hund!!
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Ha ha ha tro mig, jeg skal nok nusse som en gal og NYDE det og jeg vil gøre det TIT og OFTE Fik jeg nævnt at vi snart skal derop og nusse hvalp og bides:slem:
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Yeah nu er det torsdag
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Spørg lige om jeg bliver tosset hvis øglens sløjd i aften er aflyst. Jeg har sådan en mistanke - jeg glæder mig jo helt vildt til at hilse på Ayla:lun:
-
Løve babyer
Ej det havde jeg slet ikke set komme. Det bliver da spændende. Stort tillykke.
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
ååhhhh nogle dejlige billeder! ærgeligt at vi først kommer sent torsdag ellers havde jeg kamera med
-
Så er det vist på tide at gøre det officielt.
Er der torsdag i dag????? Der er altså VILDT længe til torsdag. Kan det virkelig passe at der er gået over et døgn uden billeder!!! Ej helt ærligt Jeg håber du har sovet godt i nat.
-
Så skal der gang i huset igen.
Stort tillykke:lun: