Alt der er opslået af pivpiv
-
Bløder af to omgange ved løbetid - normalt?
det er ikke naturligt og når hun er sløv og øm så ville jeg haste til dyrlæge med det samme
-
Godt og skidt legetøj og træningsdimser
Da Sassy var yngre stressede hun over bold (kan vi se nu) og jeg tror det handlede om at den trillede og hun kunne drible med den i evigheder. Hvorimod en dummy er tung (kan fåes i forskellige vægte) og ligger stille når den rammer jorden. Den indbyder åbenbart ikke til rusk og leg - meeeeen flere hunde stikker af med dummyen bare fordi den er så feeeed Luna er kold over for bolde. Hun kan til nød provokeres lidt hvis øglen vil lege med hende, men hun skrider hurtigt igen. Men har man hendes dummy eller fyrtårn (flydedummy) så kan hun blive ved i evigheder og er helt oppe og ringe (ikke stress).
-
Kennelnavn, ideer søges
Tillykke med navnet og ej den mave der:lun:
- Juli måneds billedtråd
-
Diverse problemer med HF
kæmpe stort tillykke med i går:banan:
-
Juli måneds billedtråd
@Trei Smukkeste hundepiger, TILLYKKE Med bettefisen.
-
Diverse problemer med HF
Har du fødselsdag i dag??
-
Ubrugelige og ligegyldige skills
Det blev mine forældres første labber kaldt
-
Blodprop/hjerneblødning og chancer for at komme sig???
det gør mig så ondt. mange kram og tanker herfra.
- Overvejelser vedr. ny hund.
- Overvejelser vedr. ny hund.
-
hundetræning
elsker altså hf's kæmpe viden! kan høre at vi er voldsomt forkælede der hvor vi går og slipper afsindigt billigt. vores hundeforsikring dækker også evt figurant og lign, men vil da lige nævne det for vores venner.
-
hundetræning
okay, tak. vi har trænet både i dch og DKK og nu en afhopper af retriever klubben og der har kun været krav om alm ansvars forsikring. jeg skriver troligt det hele videre, tak.
-
hundetræning
nå okay, det er ikke så relevant på hvalpe træning.
-
hundetræning
hvad dækker den udvidet ansvars forsikring?
-
hundetræning
Lige til at starte med skal de kun bindes for hvalpe træning og den lille fyr er allerede super forkælet og de har en god tilgang til at opdrage ham og børnene sammen Men de ved slet ikke hvor meget man kan med hunde - så det er en ny verden for dem. Jeg har sagt at de skal med ud og se når der er forskellige konkurrencer så de kan se hvad sådan en vaps kan bruges til Men kæmpe respekt for at de vil til træning for øj hvor møder man mange der siger at man ikke behøver at træne selskabs racerne.
-
hundetræning
Du skal sørme ikke undskylde, det er slet ikke nødvendigt
-
hundetræning
Også derfor jeg spurgte om nogen kendte noget til træningen dernede omkring Jeg har ikke kunne finde hverken ris eller ros for noget i området og tænkte HEY DER ER HF LØSNINGEN
-
hundetræning
nå okay, det kan være at det der det vi ikke kan gennemskue. Nu må vi se hvad de vælger, for vi kunne også se at dkk har noget i området. Men er der nogle der kender nogle af klubberne i området så giv endelig lyd.
-
hundetræning
http://dch-arden.dk/viewpage.php?page_id=26 det var den her vi så på.
-
hundetræning
vi læste det bare som om et halvt års hvalpe træning stod til 1400 og anden halvår ville være 1200. men vi har måske læst det helt forkert?
-
hundetræning
det er for et halvt år! i vores klub mener jeg at hvalpehold koster under 500 for et halvt år.
-
hundetræning
okay så er vi nordjyder bare forkælet. vi giver 660 kr pr halve år inklusiv vildt. hvad mener du med at det er med forsikring? er det den lovpligtige ansvar?
-
hundetræning
Hvor finder jeg hundetræning i Hobro? Hvalpetræning og det er en lille race. Dch er pænt pebret, 1400 pr halve år.
-
Flækket negl - hvad gør jeg?
Fy for pokker da. Det var sørme godt at du kom til dyrlægen med ham. Jeg håber de kan nøjes med at snuppe neglen og så slipper han for mere. God bedring med ham