Alt der er opslået af pivpiv
-
Okseklove
Nogle gange går der splinter af, men det er ikke ret tit. Herhjemme er det ofte de store sorte de kvaser helt.
-
Hvornår splintrer knogler?
neeeej hundene ville elske sådan et ben hver dag Jeg kan godt følge jer med det der med at spise vildt, i hvert fald hjortevildt. Du må have en gammel ekstra fryser, kun til hundekød - nej altså kød til hundene
-
Hvornår splintrer knogler?
Hvor lækkert med leverance af gratis krondyr. De er sgu pænt store. Dig og manden skal spise noget mere af det og så skal hundene spise vildt hver aften i måneskæret
-
Willa er drægtig - B kuldet er på vej
Aaaaarrrrjjjjj hvor kær!!!
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
ja specific sender 12 kg og fik en lille sæk Eukanuba og lidt aurion og så sender olivers en stak og så fik vi en pokkers masse prøver, dobbelt op på alt (min mand er god til at tale sig til ekstra*GG*). Vi havde tre bæreposer og så resten kommer med posten*GG*
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
har måske tømt flere boder i Herning. Har købt 100 klove, fået 20 kg gratis foder, købt tørret hest i massevis samt små bløde godbidder til både vores hunde og andre og fandt endelig klip stop.
-
Oktober måneds billedetråd
sassy fik lov at komme med på andejagt en lille bitte tur. Hun havde en fest. Skøre gamle skid. Men efter en times tid kom hun ned i varmen til min mor
-
Hvad har du sidst købt til din hund? :-)
det bliver vist dyrt at tage til herning:hmm:
-
Vi snupper da lige en Aslan hvalp
Hvor er de dog kære og tillykke til farmand Aslan med det fine kuld
-
Til minde om; Dexter <3
Hvor er det flot af dem:lun:
-
Leg i træningen?
Siri det glæder Luna sig til at lære Her glor de underligt på manden når han lægger i skovbunden og kalder og fjoller, men luna og ham har en fest - desværre er der sjældent noget legetøj der kan tænde hende tænker som belønning. Men det kommer måske engang
-
Lp træningstråden
I lige måde. Det er altså LÆNGE siden jeg har set dig, det må snart ændres
-
Lp træningstråden
Miiiiigggg og jeg har ikke en dyt forstand på det
- Til minde om; Dexter <3
-
Hvilken race vil passe til os?
Det kommer lidt an på hvordan man definerer sofahund Men kan kun udtale mig ud fra de hunde jeg har mødt og løwschen ser jeg som væsentligt mere aktiv end corgi, men igen det er kun ud fra de hunde jeg har mødt.
- kornfrit foder og løs afføring
-
Hvilken race vil passe til os?
Nu har jeg kun oplevet en af slagsen, men @AnneMangetal har en corgi og den hund elsker livet og spreder så meget glæde og har altid en fest i hovedet. Stod jeg og skulle have en sofahund som ikke skulle bruges til noget - så tror jeg nok jeg fik sådan en. For pokker de smil hun giver. Men igen jeg ved ikke en masse om racen, men er Dorit en typisk corgi, så er hun da helt perfekt. Der er SÅ mange dejlige racer og det er nogle gange svært at vælge, men heldigvis giver du dig god tid:5up:
-
kornfrit foder og løs afføring
Luna havde hæmolytisk e coli i tarmene og vi troede det var synderen til hun var syg. Men da pensionen så gav hende forkert mad i fire dage (på trods af hun havde madpakke med) Så så vi hvor syg hun blev og da var det længe siden hun var erklæret rask. Der efter måtte hun lige leve af havregryn og lidt hundemad i to uger inden der var balance i maven. Men der sker intet ved at de dagligt får et plastikglas med foder til fodersøg og det er næsten altid kornfrit for det er de der små poser man kan købe gerne
-
kornfrit foder og løs afføring
Her har vi prøvet så meget forskelligt foder uden korn. Både det dyrlægen sælger, det de ellers anbefalede og det jeg selv kunne nørde mig frem til skulle være godt - men det eneste Luna trives på er Eukanuba og hun bliver SÅ dårlig så snart hun får noget andet (fire dages fejl foder tog næsten 2½ uge at rette op og få en frisk hund). Heldigvis elsker hun Eukanuba og når vi finder dagens snack som er alt muligt forskelligt foder til fodersøg, så elsker hun også det - man er vel lab. Men hun bliver direkte syg når ikke der er korn i og begge vores dyrlæger sagde at det hørte de oftere og oftere. Nu tør jeg så ikke at prøve andet - det her virker og det er fint, jeg skal ikke lege med hendes helbred.
-
Dulletråden
Kender ikke mine skills for mit rigtig lange hår har jeg først fået efter min skade - men har høje tanker om mine evner
-
Dulletråden
sådan en gad jeg godt selv kunne lave, men pga skaden i nakke og skuldre kan jeg ikke. Elsker ellers at have fransk fletning.
-
Sjakal fundet ved Karup
http://netnatur.dk/jagt-i-dk/fauna-i-danmark/3599-guldsjakalen-var-vild
-
Dulletråden
Jer med langt hår. Sover i med opsat hår eller løst hår eller what? Mit hår er rimelig langt så nogle gange vågner jeg ved at min mand ligger på det:sjov: Så er jeg pænt fanget.
-
Skift til seniorfoder eller ej?
øv den kan man ikke få ved zooplus
-
Skift til seniorfoder eller ej?
hills b/d, kan ikke lige få øje på en variant der hedder b/d..... skal nemlig finde noget andet til sassy og tænkte markus muhl eller hills, bare ikke royal canin.