Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    natten er gået super godt. hun har spist sin morgenmad og været ude og gå lidt rundt om hytten. hun futter logerende rundt i hytten og er vildt glad. hun har endnu ikke haft " the cone of shame " eller body på, men vi er også ved hende og hun viser ingen trang til at slikke.
  2. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Tror næsten hun har spist en håndfuld foder, men nu sover hun. hun ser meget bedre ud og logrer. gud hvor er vi trætte nu.
  3. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Hun har spist to mini kiks og logrer med halen og vil gerne snakke.
  4. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    bilen står i skyggen og sassy får lov at sove i bilen lidt endnu. hun ligger jo godt og jeg sidder lige ved siden af bilen. senere løfter hr mand hende ind i hytten og putter med hende.
  5. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    manden skrev at hun er ved at vågne nu og alt er gået fint. udfra råd herinde har hun fået drop under operationen og de havde rost hendes fysik
  6. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Tak, puha tiden går langsomt og jeg er totalt tudefjæs. det er bare noget lort
  7. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    De opererer hende kl 10 og jeg er så pisse bange.
  8. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    turen herned tog hun jo helt fantastisk. lige nu er hun træt og vil bare gerne sove, men halen logrer når man rører ved hende.
  9. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Dyrlægen i tinglev er fantastisk. Sassy har fået nogle indsprøjtninger som tømmer livmoderen og noget der klarer kvalme og fået en tid igen lørdag til flere stik. Dyrlægen lovede at hun helt sikkert vil få det bedre hurtigt. priserne hernede er fantastiske. Dyrlæge, midt om natten på en helligdag og tre eller fire stik og medicin. 1300 og til sammenligning kom vi af med knap det samme hos vores alm dyrlæge i åbningstiden og for et stik og medicin. man kunne da overveje st køre herned for at få hende opereret!!
  10. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    fra at være totalt frisk og glad for tre timer siden, så er hun virkelig syg. manden er lige kørt mod dyrehospital i tinglev. jeg er helt græde færdig. hvis de opererer hende så ved jeg ikke lige hvordan vi kommer hjem herfra. var så nervøs for at tage herned og to dyrlæger sagde at de selv ville turde tage afsted og nu fortryder jeg selvfølgelig.
  11. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Tak alle sammen. det er dejligt i vil dele jeres erfaringer med mig. vi er enige om at kontakte dyrlægen tirsdag og aftale nærmere. hun virker stadig frisk. trækker i snoren og tigger.
  12. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Ascha, det skal jeg nok. Hun kommer dog af det så snart vores cortaflex kommer. Er glad for at høre det evt kan give Luna lidt hår på brystet.
  13. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Vi er også meget enige om at hun skal opereres. Hellere risikoen for hun ikke vågner (fuck den tanke giver ondt i maven) end risikoen for hun bliver dårlig, lider og skal igennem en masse der kunne undgås. Når vi kommer hjem tager vi snakken med dyrlægen og finder ud af om vi få klaret begge piger på samme tid. I dag har hun fået smertestillende, men det er til det skide forben. Glæder mig godt nok til hendes cortaflex kommer. Hun viser ingen tegn på at have det dårligt mht underlivet og hun futter langsomt rundt som hun plejer. Lige nu flader hun nysgerrigt ude i solen og bare ser veltilpas ud.
  14. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Er det længe at hunden er mærket efter sådan en operation og man skal holde dem i ro?? Bare tanken om de skal bedøves, så er jeg altså en kylling:engel::damn:
  15. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Tak. det får vi lige taget inden så. Hun fik vist taget nogle i efteråret og de var super flotte, men hellere få taget nye og hjælpe hende mest muligt. Jeg regner med at bede om hjælp herinde til hvilken dyrlæge her i området (omkring Aalborg) der er bedst. Desværre har jeg hørt nogle trælse episoder omkring vores normale dyrlæge så jeg tør ikke bruge dem selvom jeg er glad for dem som personer.
  16. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Jeg er også imod det mht unge hunde, men Luna viser tegn på at gå i løb meget tit og det kan være tegn på der er noget rod der. Og nu er det gået godt med sassy så mange år, men oddsene må jo være bedre hvis skidtet fjernes inden der sker noget og inden hunden bliver gammel. Sassy er klart så frisk at jeg vil satse på operationen. Hun har ingen særlige skavanker udover lidt gigt i en pote, men det holdes nede med cortaflex. Derudover glemmer hun gerne alderen når de løber frit og hun spiser godt og er glad.
  17. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Hvor er i søde. Kæft jeg er en pivskid i dag. @AnneMangetal det er jeg glad for at læse. Kan nemlig se Luna udvikler sig nærmest fra dag til dag. Men fik bare en fornemmelse af at det er en ide at klare to på en gang. Luna er jo en meget forsigtig pige og skulle jo helst ikke få hende mere forsigtig.
  18. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    tænker bare om det er lettere når de er to der skal holdes i ro. I stedet for en skal holdes i ro og en vil lege. Når de begge er fixet så vil de begge jo skulle holdes i ro. Men Luna er bare ikke psykisk så langt fremme i skoene. Hun er en meget underdanig hund og jeg læser jo tusinde ulemper og fordele. Den må vi tage med den dyrlæge der skal fixe hende.
  19. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Jeg hælder også aller mest til operation når vi kommer hjem, så nu skal ferien og antibiotikaen lige overståes.
  20. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Her er heller ingen feber og vores alm dyrelæge ville alligevel ikke få lov at operere, det har de ikke ry for at gøre godt nok. Dyrlægen mente heller ikke der var noget, før hun scannede og hun sagde flere gange at vi ikke skulle være urolige for at tage på ferie. Det hele er kun fordi det er en åben betændelse, var den lukket så var det akut operation.
  21. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Tak. Jeg hælder også til operation og overvejer faktisk at få begge piger ordnet samtidigt. Så er det jo dem begge der skal holdes i ro og ikke noget med at en vil lege og en ikke må. Men vi bruger lige påsken til at tale om det, for lige nu er jeg lidt rundtosset. Ja hun er en frisk og aktiv gammel pige. Var hun svag ville jeg ikke udsætte hende for det. Men jeg vil heller ikke udsætte hende for en betændelse igen, så hellere krydse fingre under operationen.
  22. et emne tilføjede pivpiv i Sygdomme
    Gamle Sassy på 11 år har fået konstateret åben livmoderbetændelse. Hun skal 8 dage på antibiotika syntes dyrlægen og så skal vi se om ikke det tager det. Egen dyrlæge mener at vi skal holde øje og så se om ikke vi kan nøjes med det og skulle det komme igen så give endnu en antibiotika kur, fremfor at operere. Jeg er slet ikke enig, men lige nu tænker jeg måske ikke så klart. Har ringet til anden dyrlæge og spurgt om deres vurdering. De siger også antibiotika påsken over og se om ikke det slår det ned som det skal. Men så siger de så operation inden næste løbetid. Jeg ved godt hun er gammel, men det skal vel ikke afskrive hende og gøre at man ikke vil ofte pengene. Begge dyrlæger sagde at vi godt kunne tage hende med på camping. Ja egen dyrlæge var lidt overrasket over at hunden fejlede noget for hun viste INGEN tegn på sygdom og virkede enormt frisk. Så fik ros for at opdage det så hurtigt. Jeg er så pisse ked af det og bange og har lyst til at gemme mig under dynen for evigt. Tanken om at miste hende kom lige for tæt på Åh hvor det hele roder i mit hoved.
  23. topic svarede på pivpiv's Eris i Foder
    Nogen af jer der kender til four friends og har en mening om det er godt eller skidt?
  24. Altså mors hvalp (langhåret tysk hønsehund) strøg langt pokker i vold 12 timer efter de hentede hende og hun gør det stadig i en alder af 6 mdr (så kan man så tale om træning) men hun har været en "stikafhund" fra dag et og hun har ikke det der med at holde sig tæt som vores labber altid har gjort. De siger så at det er ganske normalt for racen.
  25. topic svarede på pivpiv's Eris i Foder
    Her er det posten der kommer for zooplus, men kan ikke huske om det er fordi jeg kan vælge mellem post og gls.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.