Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. @KimC Jeg skal hilse fra min søn og sige " WAUW hvor er de hunde bare flotte, de er helt smukke..... hvad slags er de?" Altså jeg var med på at de var smukke og jeg kunne fortælle at du er sådan en der er hundenes helt, men deres racer måtte jeg melde pas over :stupid:
  2. topic svarede på pivpiv's Lenschow i Debat
    Så fin han er. Jeg håber han falder godt til hos jer og at han hurtigt elsker kattene.
  3. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    I dag er stingene taget og hun fik rigtig meget ros. Dyrlægen var super fin, for sassy hader det bord, så vi sad da bare fire mennesker på gulvet i et lille hjørne og hyggede med at nusse mave og holde poter Det hele så flot ud og igen var der ros, for det var ikke let at gætte at hun var 11 år og sassy nød godt af en masse godbidder. Bagefter var vi ude i deres butik og shoppe godter, det var et vældigt hit ved den gamle. Man skal altid købe en lille god ting når man har været dygtig Så nu skal hun bare tage den med ro i en uges tid, men ikke mere end at hun må løbe frit og hun selv må hoppe ud og ind af bilen.... dyrlægen mente bare at vi ikke skulle begynde på agility - så er det jo heldigt at vi ikke går til sådan noget
  4. seche vite er altså GULD når man lakere negle. Jeg får ikke ødelagt de fine negle inden de er tørre. Det gør simpelthen sådan at det tørrer vildt hurtigt og oven i hatten så behandler det neglene. Så mangler jeg bare lære at få lagt noget pænere øjenskygge - det går altså ikke helt godt, men jeg lærer det vel engang - pt ligner jeg bare en bronze farvet boksebold
  5. Har lige modtaget hundemad til mors hund og så havde jeg købt Lunas fødselsdagsgave, en and og tre slags godbidder. Derudover var der 12 dåser vådfoder og så nye skåle til pigerne. Jeg har virkelig begrænset mig helt vildt
  6. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Hun stoppede med smertestillende og antibiotika for 1½ døgn siden og gæt hvem der både spiser og drikker normalt nu. Det er sgu utroligt. Vi er enige om at det bliver dejligt at slippe for dragten, men ellers så elsker hun bare livet. Nogle gange sover hun lidt tungt, men tror bare det er alderdommen for det kunne hun altså også før. Hun er begyndt at smålunte og sætte tempoet op og i går mente hun at jeg skulle gumles i bare fordi hun har helt fjollet. Hun giver mange kys. Sassy har ellers fra lille lært ikke at slikke. Men vi får tit et stort kys i ansigtet, det virker som om hun bare vil være ekstra god ved os. Hendes mave er bare super flot og der er hverken hævelse eller rødme, altså der er virkelig kun knap 20 sting og så er det det. Det er fantastisk. Så sej en gammel tøs.
  7. Nu når jeg prøver sende noget så skriver den " forbindelses fejl, prøv igen"
  8. Nej ingen fejl melding.
  9. sig mig, der kom da ikke noget billede med eller kan jeg bare ikke se det fra mobilen?
  10. :ae:De der påmindelser gør ondt i hjertet.
  11. Yes. Godbidderne vandt jeg allerede kampen om til jul da jeg demonstrativt havde købt hundeting til hvalpen i deres julegaver og i hvalpens julegaver ha ha ha. De er ikke 100% omvendt, men jeg er lykkelig for det der er vundet af kampe og jeg giver ikke op. Nå ja og hundetræning som ikke var nødvendigt.... de starter i vores klub i næste uge
  12. De ville ikke skifte foder på trods af hunden sked grønt og det lignede kokager. Så gav jeg dem et par kg foder i fødselsdagsgave og dem har de så brugt i påsken og det gik op for dem at deres hund ikke prutter det meste af dagen, pøllerne har alm pølle farve og har også konsistens som pøller - så de spurgte pænt om jeg ville bestille en sæk:banan:
  13. Ja for pokker. Men gør det gerne for det betyder jeg har vundet foderkrigen
  14. skulle bestille foder for mor hos zooplus så fik lige nogle nye skåle og lidt guf med til pigerne samt ny sending vådfoder for de sidste par dage har godt nok tømt godt ud.
  15. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Ja de er vel de 4benet herskerinder*GG* Sassy flytter jeg maden fra når hun går fra skålen. Men det der vand der kan jeg ikke gennemskue. Medicinen er sidste dag i dag, så hun må snart være sig selv og så ser vi om ikke hun bliver sig selv. Men det virker sgu godt nok underligt.
  16. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Jeg får snart grå hår. Sassy (normalt meget madglad og spiser alt og gerne alle steder) har fået ideer om hvor man kan spise og hvad man kan spise. I dag tænkte jeg at et lille fodersøg plejer være et hit. Så ville jeg lige forkæle den gamle og lå en lille håndfuld ved hende - den fnyste hun af og gik fra. Så smed jeg dem på græsset godt spredt, nu søger hun efter dem:roll: Alt hvad der hedder tyggeben og lign guffer hun med glæde men ikke så grisk som hun plejer. Og så er der det der med vand - det kan ikke drikkes inde længere, det kan kun drikkes af den beskidte regnvandsbalje. Det er da underligt. Kan det virkelig godt skyldes det smertestillende eller har vores hund bare fået sære ideer??
  17. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Tak Ja du så hende fra hendes mest fjollede side - faktisk så fjollet at Luna mente det var for meget. Om en uges tid er hun klar til leg igen :blink:
  18. Det jeg har set af det så vil jeg ikke anbefale det. Her blev det til bæ der lignede grønne kokager og hunden pruttede helt ekstremt.
  19. Marvben er totalt hygge ude i solen
  20. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Jeg har det sådan at det er en hår fin balance. Hvis det er folk der kommer her tit som på en pæn måde siger om vi er opmærksomme på et eller andet. Så ville jeg måske blive ked af det først, men tror mest det er fordi det er et ømt punkt men dernæst ville man oftest godt kunne se fornuften i det. Jeg snakker med naboen om deres hund er for tyk og jeg har været hård ved mors kæreste og deres fodervalg til hvalpen. Hvalpen får nyt foder nu og naboen og bedt mig nævne det for hele familien for de mener alle sammen at de skal give hunden godbidder og det hjælper lige så stille Det er så svært, for man vil jo bare gerne hjælpe og det er (for mig) jo kun fordi jeg holder meget af folkene.
  21. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Vi har ringet til dyrlægen (nu vores tidligere) og de var faktisk pisse ligeglade med at de havde handlet forkert. De bruger ikke de sprøjter til livmoderen for så var folk jo nød til at komme flere gange i træk. Hallllloooo hvis i havde spurgt om det var det vi ville, så gjorde vi det da. Men vi viste intet før det var helt galt. Dyrlægen i Tinglev var rystet over de sprøjter ikke var givet og Biersted var faktisk pænt ligeglad. Jeg er så skuffet at jeg helt ryster i maven. Hvordan fanden kan man være dyrlæge og være så skide ligeglad??
  22. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    pbc jo hvis det var en der så hunden til dagligt, så er det noget andet. Men det her er uvidenhed og nærrighed, sådan ser jeg det. Vores hunde vejes også jævnligt og siden før jul har sassy tabt sig lidt for meget. Men den snak tager vi lige med ny dyrlæge på mandag. Sassy er bare en hund som har snydt alle med hvor godt hun har det og hvor frisk hun er. Når dyrlæger og andre hundekyndige skønner hende til at være MAX syv og hun er elleve, så holder hun sig godt. (det er sjovt alle gætter på syv uden at vide hvad de andre har sagt).
  23. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Der er ingen tvivl om det ikke bare er drilleri. Det er sagt i ramme alvor, men ikke for at være ondt. Det bliver oftest sagt forsigtigt og spørgende. Heldigvis fra folk jeg kender godt og som jeg kan ryste på hovedet af og tænke dem om det. I morges fik sassy sit tørkost i green feeder og åd som en gal. Det er sgu lidt skægt at hun har fået den ide at det ikke kan spises fra skålen. Men hvis nu hun forbandt enten det eller skålen med den kvalme hun havde, så ville hun vel enten ikke spise tørkosten overhovedet eller ikke røre noget fra skålen og den samme skål får hun jo vådfoder i. Gamle kræ tager vist røven på os
  24. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Men kan sgu ikke gennemskue det gamle kræ. Hun vil jo ikke spise hendes tørkost - på trods af hun aldrig har fået andet. Så hun har fået vådfoder og jeg har prøvet at blande lidt af hendes tørkost i - men hun sorterer det sirligt fra og spytter det ud (det er sgisme ikke normalt for en lab) I dag foreslog hr mand så at vi prøvede at hælde lidt af hendes tørkost i vores green feeder og hun åd det imens halen logrede?!?!?!:hmm: Så prøvede jeg at bløde lidt tørkost op i hendes skål og bød hende det. Så vendte hun hovedet væk og ville ikke spise det:vuf: Hvad pokker sker der lige?? det er jo nøjagtigt det samme foder og samme skål som hun får vådfoder i. Men er det i skålen så rører hun det ikke og hun går fra skålen.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.