Alt der er opslået af pivpiv
-
Spørgsmål til kennel
Vil du fortælle hvad kennel det er du skal på besøg hos? Måske nogen kender dem.
-
HJÆLP der er noget helt galt med min franske bulldog
Man kan altid ringe og spørge hvad de vil vurdere. Her omkring er de i hvert fald søde til at sige om de tror man skal komme forbi eller om det kan vente til alm dyrlæge åbner. God bedring med hende. Man lærer hele tiden imens man har hund og der er ikke to hunde der er ens og det er jo noget af det der gør det fantastisk at have hund
- HJÆLP der er noget helt galt med min franske bulldog
-
HJÆLP der er noget helt galt med min franske bulldog
Det er jo ikke første dag hun er anderledes - skriver du ikke det har stået på siden søndag?? Jeg ville også kontakte en vagtdyrelæge for det lyder da ikke helt godt. Men hvis ikke du er bekymret og hvis du vurderer at det ikke er alvorligt og at det kan vente til i morgen, så er det vel det du gør. Men dyrlæge, for den adfærd viser at hunden ikke har det godt.
-
Hvad var den sidste film du så???
The imitation game - damn den er fed. En tænke film og helt fantastisk. Den er virkelig og samtidigt skræmmende. Skræmmende hvordan man behandler folk.
-
Endnu en med hjælp til racevalg
Om så ALLE corgier var som Dorit, så ville jeg anbefale dem til ALLE. Den hund er bare fantastisk og sjov.
-
Dulletråden
Den må prøves hvis jeg kan finde den:5up:
-
Dulletråden
Hvad for noget bruger du af det? Mon det virker i en høstak som mit?? Jeg kan slet ikke have tørshampoo syntes det klør og stinker helt vildt.
-
Dulletråden
er det lige som tørshampoo eller hvad?
-
Hvilken race er bedst til at være alene?.
ang det stående. Min mors hund, en tysk langhåret er afsindigt dårlig til det og de har fået at vide at hele kuldet er sådan. Alle sammen hyler og hviner konstant og stresser sig selv Har aldrig oplevet en hvalp sådan. At hun er inde og du går ud og træner med hende. Det reagerer hun ikke på. Men så når man går fordi man skal gå, så hyler hun. De prøver alt simpelthen men hun kender forskel på hvornår de går og hvornår de øver.
-
Dulletråden
sådan noget eye lash serum virker det? Gør det at man får flere eller tykkere vipper?
-
En træls nyhed - HD
åh hvor er det ikke fair for jer. Det er så synd for jer. Men det er helt sikkert den rigtige beslutning. Hvor er det skrækkeligt at så ung en hund kan være så hårdt ramt. Mange knus og tanker til jer
-
Dulletråden
ha ha ha det var mig hvis ikke min nabo var frisør. Hun stopper nogle gange bilen når hun kører forbi og råber "hvordan helvede er det du ser ud kone!!! I kommer lige ind til mig i morgen aften på salonen":sjov: Så lytter jeg pænt og tropper op. Men HADER det og hun morer sig. Har lovet hende at hun må farve mit hår næste gange mand og barn skal til frisør og hun vil SÅ gerne klippe det, meeeeen nej!
-
Dulletråden
Købte det hos min frisør
-
Ulve i Danmark
Vildsvin er fantastiske, men deres eneste minus er at de ikke er bange for noget som helst udover stød i hegnet. Vores var søde og kælne og de var fantastiske. Men den dag soen fik en hjerneblødning og rev hegnet op, angreb en fryser og røg på ALT - der var kun EN løsning....... hun smagte fantastisk. Det er nogle fantastiske dyr, men de er farlige. De er ekstremt farlige. Jeg kan heller ikke se hvad de skal lave i dk, men jeg er ikke imod dem. Men jeg er helt enig med agnete. Og ja det æder ALT....... tomatkernerne sår dog sig selv når de kommer ud igen. Shit vi havde mange tomatplanter med fine tomater på..... mor sagde vi ikke måtte plukke dem og rev lortet op og smed ind til svinene - the circle of life:sjov:
-
Dulletråden
http://kevinmurphy.com.au/product/young-again/ det her er mega godt når hår er flyvsk!!!! MEGA godt.
-
Dulletråden
eeeeeejjj du er ikke kugle rund. Det er ikke ret længe siden jeg så dig og du er ikke kommet dig 40 kg på en månede eller to Tror du ikke bare der skal tages lidt i længden og så nogle gode hår kure og pleje? (Siger hende der aldrig går til frisør, vasker hår en gang om ugen og børster det lige så sjældent*GG*)
-
Skavanker hos gamle hunde
Hvor ser hun dog bare super godt ud.
- Skavanker hos gamle hunde
-
Skavanker hos gamle hunde
Her hører Sassy vist under. Hun bliver 11 til marts. Hun har ikke længere sin tendens til at blive fed (eller også er det os der er blevet bedre til at fodre). Hendes øjne har været grå i flere år, men hun ser ALT. Forleden nat vågnede jeg ved at hun spurtede rundt i vores lille gang - der var en mus og gamle fangede den:5up: Hun er blevet mere en kælling på hendes gamle år. Kommer der en fremmede hund og den vil lege så siger hun noget hurtigt fra, men det er også ok. Hun er også blevet lidt mere vagtsom og gør hvis der kommer nogen - ja nogle gange også hvis hun tror der kommer nogen, men hun kan distraheres så det træner vi. På helbreds siden, ja pt har hun dårlig mave og har vist raget den virus til sig, men det er ikke noget hun lader sig mærke af. Men hun har gigt. Det ene forben det slog hun da hun var knap et år. Hun sprang over øglen og jeg ville beskytte ham og hendes ben ramte min hånd og hånden brækkede og hunden virkede ikke til at have ondt. Men et eller andet skete der helt sikkert. Det er kun lige start vanskeligheder om morgenen hvor hun halter lidt, men i løbet af dagen er der intet. Hun bestemmer selv om hun vil med på tur eller ej og nogle dage foretrækker hun også brændeovnens varme. Men skal vi på tur ud i verden, så er hun så klar og hun glemmer klart hendes alder og fræser rundt. Hun kan nogle gange også brænde totalt sammen og bare lege i haven, det er så meget at selv Luna sætter sig og kigger undrende på hende:sjov: I hendes levetid har hun været ved dyrlægen for blærebetændelse som 8 ugers og så fik jeg hende totalt tjekket sidste år med scanning af brystkirtlerne og underliv samt blodprøver. Hun har nemlig en knude eller to, men med den alder skal der ikke røres ved dem og de vokser ikke en masse og generer hende ikke. Sassy først og Luna Billede fra 10 års fødselsdag
-
Giardia infektion
Ork for pokker da også! Godt det blev testet igen. Jeg håber snart det er væk.
-
Dulletråden
Mand og barn skal klippes og så har jeg også tilbudet om opfriskning, men jeg hader altså være ved frisør. Ja håret er gråt og mange udgroninger og sådan, men igen så er det jo MIG. Heldigvis kan jeg springe til hvis det er, men tvivler. Frisøren skal sgu have nogle gode ideer. Min mand kæmper for at overtale mig om at forkæle mig selv - der er min tanke så chokolade og hygge i sofaen, fandeme ikke frisør ha ha ha
-
Dulletråden
Yes bruger topcoat, fra opi eller Essie
-
Dulletråden
Hvorfor er det lige at neglelak er så længe om at tørre. Når så jeg tror skidtet er tørt efter LANG tid (hvem sagde noget om manglende tålmodighed) så får jeg lige basket til en finger og wupti lakken er ødelagt. Folk praler af at deres lak holder så og så længe, mit er en sejer for hver time og hver dag. Det er virkelig stort hvis mine negle er pænt TO hele dage. ARRGGG og jeg elsker bare at have pyntede negle (så kan man ikke se hvor grimme de er nedenunder).
-
Dulletråden
Hvor dejligt Potil, det er skønt den ender hos dig:hjerte: