Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    vi er også helt enige om at det kommer meget an på hunden. Var hun en hund der ikke var så frisk og hang hun lidt i bremsen, så var hun ikke blevet udsat for operation. Men i og med at hun er SÅ frisk og holder sig afsindigt godt. Så var vi ikke i tvivl.
  2. Hvor var det bare godt hun kom til jer:lun:
  3. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Hun er virkelig super. I dag er hun så frisk at hun gerne vil hoppe op, gamle ged hun har vist glemt at man ikke hopper op. Hendes sår er super flot og ligner bare en syning på fin barberet hud. Jeg er SÅ imponeret. Hun har lagt ude i solen i flere etaper i dag og virkelig nydt det. Men hun bliver hurtig kold når hun er i skyggen, så kommer hun ind i varmen. Det er dejligt at se hende så frisk ovenpå så stor en omgang. Dog giver det et jag i maven når folk spørger hvorfor vi ikke bare aflivede hende - hun er i andres øjne for gammel at ofre penge på
  4. Stort tillykke med ham. Hvor er han bare lækker og så ser han bare SÅ glad ud.
  5. topic svarede på pivpiv's Ascha i Debat
    eeejjj den liste var øv at se. Min mand får det samme som en fængselsbetjent (hvad bilder de sig ind at give fængselsbetjente så lav en løn!!!)
  6. topic svarede på pivpiv's Ascha i Debat
    Anne det der med at man TROR man ved hvad andre tjener. Den kender jeg godt. Alle tror it folk tjener kassen...... ja det er også rigtigt nok, hvis man bor på Sjælland. Bor man i det mørke Jylland så er der en KÆMPE forskel i prisen. Så alle regner med at vi er smårige pga min mand er it mand, men han får kun lidt mere end en pædagog - i jyske penge..... ved ikke hvad en pædagog får i kbh. Meeeen vi ER rige. Vi har nemlig hinanden og er så rige at vi nyder at hygge om os og andre. Det er skægt hvordan mennesker har travlt med at sætte andre i kasse og oftest gør man det uden at tænke sig om.
  7. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Min mand har tit grinet over jeg bruger timer herinde. Men da han ringede hjem fra dyrlægen midt om natten sagde han at det sørme var godt I havde hjulpet os herinde. Jeg er så glad for al den støtte og opbakning jeg har fået af jer alle. Det har været SÅ meget værd og det har hjulpet Sassy rigtig meget.
  8. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    neeeeeejjj jeg er så meget til grin. Jeg bød jo sassy vådfoder over middag da vi kom hjem og hun spiste glad og gerne sådan en "pose" med lukullus. Hvad fjolset her ikke vidste var hvor meget den indeholdt. Så 4-5 timer senere byder jeg hende en stor portion foder og undrer mig over at hun ikke vil spise mere end halvdelen..... og piver her ha ha ha meeeen har lige opdaget at der var 300g i en pose, så hun HAR faktisk fået et ok måltid Jeg var bare så bange for at hun ikke har fået nok de sidste dage, så jeg har kæmpet for at få mad i hende at jeg slet ikke har tænkt mig om. Men hey jeg har en MÆT labrador:sjov:
  9. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    her til aften ville jeg give hende en dåse kallun men det var ikke så meget der gled ned. Hun spiser max en halv portion. Jeg ville så gerne at hun spiste lidt mere. Det er jo sjældent en lab siger nej til mad. Altså jeg byder hende det flere gange og hun må få lige det hun vil spise, men pt er der ikke noget hun sådan grovæder helt. Dog spiste hun frokost i dag. En pose med noget vådfodder. Så hun er ikke ved at dø af sult, men hun må gerne komme sig tre kg og jeg vil jo bare gøre det hele så godt for hende.
  10. topic svarede på pivpiv's Ascha i Debat
    Jo nu skal i høre. Vi har ingen forsikring på sassy og med det hun har fejlet nu og gennem hendes liv, så tror jeg ikke vi er oppe og have betalt hvad 11 års forsikring har kostet. Det var et valg da vi fik hende og vi var virkelig i tvivl. Sassy var en vildbasse og har aldrig tænkt sig om før hun gjorde noget vildt. Så fik vi Luna. Lille veloverejende Luna som ALDRIG gør noget vildt og ukontrolleret. Min mave sagde hun skulle forsikres og godt vi gjorde. Vi har allerede haft dyrlæge regninger for 10.000kr på hende og fået ca 4.000kr (måske lidt mere) tilbage - så hun er i hvert fald i gang med at tjene sig ind
  11. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Dyrlægen roste at ejeren vidste så meget og det gjorde vi altså KUN takket være jer. Da vi nævnte det med smertestillende kunne virke blodfortyndende og at hun skulle have drop fik vi at vide det var skønt når ejere var så dygtige. Dyrlægen fortalte også at det var godt vi havde bedt om drop, hun havde taget over 1 liter i droppet. Den nye dyrlæge ved ikke hvad de andre dyrlæger har sagt men også denne dyrlæge skød hende til max at være 7 år også efter at have set hende inden i. Det er kun de der net/hinder som tarmene hænger i (eller hvad nu man kalder det) der viste at det var en gammel hund de stod med. Det er da pudsigt at tre dyrlæger uden at kende hinanden nu har skudt hende til samme alder og hun er altså 11 år og 7 dage
  12. se lige en udsigt vi havde i aftes. Luna puttede sig sådan første aften efter sassy var opereret, så hun kunne bruges som pude og sassy nød det og lå meget sådan :hjerte:
  13. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Nu kom jeg til computeren, så er det lidt lettere at få skrevet og prøve på at få overblik. Sassy har bare været rocker sej hele påsken og det er tydeligt at hun må have haft ondt før. Vores normale dyrlæge skal vi have en snak med, for Tinglev dyrehospital sagde at hun burde have fået indsprøjtninger for at tømme puds ud af livmoderen og at det ikke var ok at de bare gav hende antibiotika uden at give hende de sprøjter. Så det skal der lige snakkes lidt om. Tinglev siger at hvis hun havde fået de sprøjter (som de mener hun burde) så ville det ikke være endt så akut og kaotisk. Så havde hun været ok i påsken og skulle så bare opereres inden næste løbetid. Så nu er vi vist sådan nogle der skal ud og finde en anden dyrlæge Luna har passet så godt på sassy. Lagt tæt på hende bare for at være tæt og nogle gange kan Luna næppe have lagt godt.... men hvad gør man ikke for at passe på gamle :hjerte:
  14. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Jeg har en lille dåse a/d tilbage men vi er snart hjemme hvor der er en masse vådfodder. hun spiser gerne bløde tyggeben og kiks
  15. et emne tilføjede pivpiv i Sygdomme
    Sassy blev opereret forleden dag og siden har spisning ikke været som ellers. Hun tigger og fortæller når det er spisetid. Men hun vælger tørkost fra og tager kun vådfodder. Jeg købte noget a/d som hun får, men det var kun som supplement og jeg har slet ikke nok. Er det normalt?
  16. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    må man juble over en pølle? hun kan ikke spise så meget af gangen, men så spiser hun bare lidt oftere og så tror jeg næsten vi indhenter det. men mon ikke nok appetitten kommer igen snart?
  17. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Sassy elsker sin dragt. hun virker til hun hurtigt bliver kold ude, men hun nyder at komme ud i fem min og al tiden bruges på at tisse en tår og snuse som en gal. jeg synes snart hun burde pølle, men ellers klager jeg ikke. min mor kom med en god bedrings gave og sådan et piv dyr bliver man aldrig for gammel til, sødeste skat vader rundt og viser det frem.
  18. topic svarede på pivpiv's Ascha i Debat
    sassys operation og undersøgelse natten før hvor hun fik tre sprøjter, plus skærm og dragt samt a/d foder udført af fremmede dyrlæger på en helligdag. 10.500 kr og de opererede på hende i Ca to timer. jeg synes prisen er ok. de stod tre personer.
  19. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Sassy fik en dragt i nummeret mindre end lab og den sidder helt perfekt. Hun mener at det bedste mad er når man håndfodres og tingene knækkes i stykker
  20. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Okay, vi er hos hende det meste af tiden og holder øje. jo der er en helt anden ro nu og en hund der er yderst veltilpas selvom hun er træt. folkene hernede måber når de ser hende for man kan ikke se noget på hende når hun går ude.
  21. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    Jeg kan desværre ikke smide billeder herind, men @AnneMangetal kan skrive under på hvor søde pigerne er. Sassy vil godt hilse og sige " fuck hvor er jeg bare lækker med den her dragt på " hun er begyndt at sige vov når der kommer fremmede forbi og hun logrer helt vildt. hendes sår er super flot og hun er bare fantastisk.
  22. topic svarede på pivpiv's Ascha i Debat
    @Alfen og du har verdens mest fantastiske job *gladimavensmiley *
  23. topic svarede på pivpiv's pivpiv i Sygdomme
    skal hun både have dragt og skærm på? hun får dragten på nu her når vi går fra hytten, bare for en sikkerheds skyld. hun elsker at komme ud men pga trapperne kan jeg ikke få hende ned uden hjælp.
  24. topic svarede på pivpiv's Trinek i Sygdomme
    vær OBS på at kamille the udtørre, så man skal kun bruge det indtil man kan skaffe eller lave en mild salt vand.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.