Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

pivpiv

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af pivpiv

  1. Carstens har dem ikke. De har døje med levering og han skrev lige at storkøbs poser på flere kg var den billigste måde at købe på
  2. @AnneMangetal jeg skal nok lige høre dem af.
  3. Jeg mener faktisk også Carstens dyrehandel i Aalborg (reberbansgade) har dem. Mener jeg så dem en dag derinde.
  4. jeg vil godt tage for 200 kr hvis der er flere der vil dele. Syntes måske lige det ender med at blive liiiiiidt dyrt hvis jeg tager SÅ meget*GG*
  5. Jeg købte dem på messe. Hvad koster de 5 kg? Det kunne jo være vi kunne dele sådan en pose hvis prisen er ret. Vi ses vel om et par uger
  6. @AnneMangetal de der sener er totalt geniale.
  7. Hold nu så bare op hvor er han lækker. Han har sådan en dyb brun farve. Du gør et godt stykke arbejde med ham:5up:
  8. Har set en dummy med godbidder i hos zooplus, hvis ikke lige du er faldet over en
  9. nnnaaaarrjjjjjjj altså!!!!! Asta ser også fin og elegant ud, hun er ikke groft skåret
  10. Nej slet ikke. Tror det er gratis over 200 på den danske og porto er omkring 10 euro på den tyske mener jeg. Men det var nu heller ikke for at spare. Mere hygge og praktisk da jeg ved vi er nogle stykker der handler der
  11. Anne 400 bummelum, er du da så lige totalt vimmer og helt gal!!!! Jeg har overvejet at finde nogle at bestille sammen med men gider alligevel ikke besværet.
  12. :5up::klap: Det er dejligt.
  13. Ja det var bedre. Men at du er sådan en lille bitte nips. Altså troede ikke du var tyk, troede bare du var grovere skåret. Men du er jo sådan en lille bitte nips og stik modsat.
  14. stop lige Lykkeliv, du ser altså SLET Ikke sådan ud!!! Du er "grovere" og ikke sådan en nips og så har du kort hår sådan frisk til kindben og så er dit hår sort!!!! Hvor er det sjovt man kan have sådan nogle billeder af folk man ikke kender. Men hey du ser også godt ud sådan her
  15. Har jeres hunde ikke vildt mange liner og seler?? Jeg har lige købt en masse blandet fra zooplus som gerne skulle komme i starten af ugen og pigerne glæder sig MEGET
  16. topic svarede på pivpiv's Nikolaj i Sygdomme
    Nej der har vi ikke været men siden hun er lidt svær at holde i form og bliver træt og har kvalme, så blev det også tjekket for så godt som ALT andet er tjekket. Det er godt Huan er frisk nu, vi krydser fingre for den opfølgende prøve er perfekt.
  17. topic svarede på pivpiv's Nikolaj i Sygdomme
    Ja lille verden. Kunne hurtigt høre at det var din beretning dyrlægen gav. Hun roste hunden for at være en lækker hund og ejeren super opmærksom :5up: Vores samlede prøve var endnu dyre, tror det var 1500 kr for bæprøve (og så stod der noget i retningen med at det var C) Jo vi har vist betalt for kagen til kaffen uden hos dyrlægen med vores lille regning Men vigtigst af alt så gik hun fri og var frisk. God bedring til jeres hunde
  18. topic svarede på pivpiv's Nikolaj i Sygdomme
    Kan ikke se prøvens pris fordi det er flere ting den skal testes for, så der står bare noget med at den er testet i gruppe c. Det sidste venter vi stadig svar på men det skulle komme mandag.
  19. topic svarede på pivpiv's Nikolaj i Sygdomme
    Jeg ved bare hun sendte den til et bestemt laboratorium, ved ikke hvor i verden det er. Jeg kan sende et billede af regningen, for mener da der var en af prøverne i den prisklasse. Men den ER tæske dyr pga afgifter og lign.
  20. topic svarede på pivpiv's Nikolaj i Sygdomme
    Luna er lige blevet testet og prisen lyder ganske rigtig. Vi fik svar efter 2-3 dage. Vi hørte også om huan hos dyrlægen, så vi bruger åbenbart samme dyrlæge.
  21. Du har tid til at spare sammen til noget større Tror der går nogen tid inden der kommer jagttid på de kræ - men skyder du nogensinde en elefant, så inviterer du vel på bøffer :banan:Der burde være nok til hele HF:sjov:
  22. okay det kan da være vi skal prøve det. Det kunne da være skægt med flere øvelser der kan laves inde.
  23. Er det bare en rund opvaskebalje?
  24. Hvor er hun bare dygtig. Det har jeg aldrig prøvet med mine, men det ser nu altså skægt ud. Måske den næste skal prøve det.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.