Alt der er opslået af pivpiv
- Dulletråden
-
Dulletråden
Men hey jeg får da ryddet op i skabe og skuffer Har lige sat mig for at der skal flittigt bruges af cremer og kropsolier så jeg får skidtet brugt. Har VIRKELIG meget og har allerede givet en del væk. Nu skal min krop forkæles så flere dage om ugen skal det smøres ind i enten det ene eller det andet - ikke noget jeg normalt er god til Håret skal have olie efter hver vask.... så mangler vi bare jeg får taget mig af mine fødder, men hey rom blev ikke bygget på en dag!
-
Dulletråden
ha ha ha ja det ville nok være et kønt syn Urtekram er også rigtig godt:5up:
-
Dulletråden
Jeg bryder mig ikke om smagen af dem og sådan som den "krummer" som om der er flager deri, så er den nok ikke så god at smøre mig i. Er nok blevet snydt og har fået noget der ikke er ordenligt. Ved at der blev direkte spurgt om at få en god kokosolie og så fandt de denne..... jeg holder mig bare til den fra netto
-
Dulletråden
Mærket er cosmoveda og den er holdbar til jul. Men nu kyler jeg den ud. Det var en som damen i magasin anbefalede og jeg fik den og jeg kunne så ikke li smagen af den og tænkte at så kunne den gå i håret. Ud med skidtet.
-
Hvad var den sidste film du så???
hr mand har lige sat mockingjay på. Ikke noget jeg gider at se men jeg kommer nok igennem den.
-
Dulletråden
ikke for gammel. Eneste forskel på den og den jeg bruger i min kakao er at den er sådan en øko noget fra magasin og den anden er den billige uden smag fra bilka.
-
Dulletråden
eeejjj det her kokos skidt gør jeg da aldrig igen. Det er som om mit hår kruser helt vildt og virker endnu mere tørt Det var jo ikke lige det der var meningen.
-
Dulletråden
Lykkeliv hvad kræver håret nu? Jeg er nået til at vaske hår hver 4. dag og så kan der komme en ekstra dag hvis jeg har været i stalden...... det stinker nogle gange på denne årstid*GG*
-
Dulletråden
Det her er et eller andet økogejl som jeg fik på et tidspunkt. Det bliver heller ikke så flydende som jeg forestillede mig. Det skal sgu nok blive skægt at få ud. Havde forestillet mig at det ville være godt for hovedbunden men så langt nåede det ikke og SHIT der skulle meget til.
-
Dulletråden
hmmmm sådan noget kokosolie i hår skal prøves........ det er dog et lille minus når man opdager at der faktisk er kokosflager deri og synes bare olien sidder i klumper på håret. Havde forestillet mig at håret blev godt fedtet, meeeen NEJ!!
-
Marts billeder
Meget veltilpas Luna som har fundet en af mine futsko:lun:
-
Ny lille bassedame på HF
Hvor er hun fin. Det er dejligt at hende og flips er blevet venner så hurtigt.
-
Marts billeder
Eeeeelllllsssskkkkkeeeerrrr bare totalt det skinkedyr. Er så vild med hende og har slet ikke mødt hende. Hver gang du smider billeder op af hende bliver jeg et stort smil
-
Tips til tømning af analkirtler
Vores den gamle døjede jævnligt med analkirtlerne da hun var yngre og vi fik dem tømt et par gange om året og hun rumpede sig. Efter hun blev ældre har der intet været. Jeg tror ikke vi har fået dem tømt siden hun var 3-4 år.
- Rally konkurrence tråd 2015
-
Krampeanfald
Puha hvor er du sej. Da jeg stod i situationen gik jeg helt i panik. Det er skræmmende at se at flere og flere oplever deres hunde med kramper Jeg håber ikke det er noget alvorligt og jeg håber aldrig det sker igen.
-
Flytning og hund
For pokker da også!! Det er noget rigtigt hø. Er der slet ingen bosteder (kan ikke huske hvad slags bosted du bor på) hvor man må have dyr? Et sted jeg kender har dyr men der passer du desværre ikke ind og de tager ikke folk ind nu. Kan de ansatte der hvor du er ikke hjælpe med at lede efter et sted hvor du må have hunden med? Hvis de kan skrive hvor stor betydning hun har for dig i hverdagen, det MÅ for søren da gøre noget. Jeg krydser fingre for det hele flasker sig og de finder et sted hvor I kan være sammen.
-
Marts billeder
Hvor er det godt at læse:lun:
-
Marts billeder
er inca blevet opereret??
- Helt ny
-
Marts billeder
Der er da vist slet ikke lavet en tråd med marts billeder. sådan her puttede pigerne i morges imens jeg tørrede støv af.:hjerte:
-
Mærkeligt anfald
puha hvor skræmmende. Jeg har slet ingen ide til hvad der sker, ville bare sende et varmt kram:ae:
-
Dulletråden
"normal" er altså en gude butik. Nøj hvor jeg dog lige elsker den. Skraber man det så bare af, det overskydende? Jeg må ind efter svampe, hvis egentligt ikke det var sådan nogle jeg fik fra mandens job (de sælger alt det der børster og makeup grej man kan få i fakta og lign) Jeg må se på det når de her negle skal skiftes = søndag ca
- Rottweiler hvalpe for 2000 Kr hver.