Alt der er opslået af Therese
-
Bobos slankekur
Ja, man kommer jo til at holde det. Men jeg har jo været vant til hunde, der kunne æde alt uden at tage et eneste kilo på, så jeg har ikke givet det nok opmærksomhed. Jeg har slet ikke kigget på hvor mange kalorier der er i de forskellige ting, jeg har bare købt dem. Men det skal jeg jo til, og til at finde nogle alternativer til det han plejer at få. Og kogt kylling er da en fin ide - vil han sikkert elske
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
-
Vejen til chokoladeknapperne
Nå ja, så hende da godt på labranders side den anden dag... Bliver da super spændende :banan:
-
Bobos slankekur
Bobo skulle have 455 g. hvis han skal veje 35 kg og jeg så går ud fra den vægt. Det er rigtig meget, tror han ville blive propmæt... Hvis han overhovedet vil spise så meget. Men hey, beaglepack.. Hvis det fungerer for dig, er det selvfølgelig rigtig fint Tror bare ikke Bobo ville tabe sig på den mængde.
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
- Alt om træning - fra probelmløsning til jubel
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
-
Bobos slankekur
Jeg har tænkt mig at tage et billede af ham i dag, og så igen næste gang han bliver vejet Så jo, det har jeg lyst til Jeg tror heller ikke at Bobo skal tabe mere end 6-7 kg. Det ser det ikke ud til, men det er ret svært at sige, for han har været lidt overvægtig al den tid jeg har haft ham. Men da jeg mødte ham første gang, lige efter Michaels bror havde overtaget ham, var han meget slankere end han er i dag og det er måske egentligt en god vægt :hmm: Ej, synes godt nok det er svært at vide hvad han lige skal lande på! Tror jeg må vurdere det hen af vejen. Og så må jeg prøve at overtale Bobo til at spise lidt grøntsager Måske hvis man koger dem i oksebouillon
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
-
Cykeltrailer til hund
Ja, den ser også rigtig lækker ud, Louise!
- Bobos slankekur
-
Bobos slankekur
Vi har først lige købt slankefoder, så jeg ved ikke helt om det vil mætte ham mere. Så det kan selvfølgelig også være, at det slet ikke bliver nødvendigt med ekstra. Han har bare virket sulten, fordi jeg har skåret ned i mængden på hans sædvanlige foder. Jeg har også selv overvejet det med grønsager. Det ville i så fald være i en blanding i et marvben, fordi han jo får alt hans foder i haven. Jeg tror nemlig ikke at han vil have det for sig selv, men kan da prøve. Måske hvis de er kogt :hmm:
-
Bobos slankekur
Nu er det jo altså ikke fordi det er fedt det hele... Han har sat virkelig mange muskler, siden vi fik ham og det må også veje noget. Desuden er han lidt den kraftige type fra naturens side og ville sikkert veje omkring 35 kg som normalvægtig. Han er altså ikke smælderfed... Men jeg har nu også ret dårlig samvittighed overfor ham i forvejen, så det ville være rart at blive fri for flere bemærkninger om hans vægt. Jeg ved jo godt, at han skal tabe sig og jeg synes ikke rigtig at jeg kan bruge kommentarer om hans vægt til noget. Men tak for de andre input... Siri: Han har virket ret sulten de sidste 14 dage, så jeg tænkte, at det ville være et fint supplement, hvis man kunne finde noget fyld, der ville give ham en mæthedsfornemmelse. Og han giver den rigeligt gas, når han svømmer. Anne: Har som sagt selv tænkt på tørrede ting. Og det ER slankefoderet vi har købt. Så det skulle være i orden.
-
Bobos slankekur
Ja, jeg vejer selvfølgelig også foderet af, det glemte jeg bare at nævne. Skal lige forstå den markerede sætning rigtigt: vil det sige, at du mener, at jeg skal give ham den mængde, som han skulle have, hvis han var normalvægtig? For jeg giver ham altså lidt mindre - ellers holder han vel bare vægten