Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Tillykke med ham... Og tillykke til dig
  2. Jeg undrer mig også lidt over det her afsnit: Jeg bruger nogle speciale metoder, så som tegnsprog og specifikke lyde samtidig, så hunden lærer at genkende begge dele på den samme kommando. Dette er en stor fordel, da man kan kommunikerer med hunden på afstand, eksempelvis ved hunden om den skal gå til højre, venstre, gå ind eller ud af et rum, eller stoppe på stedet og blive der, til du kommer hen til den. Ifølge ham er det jo et helt specielt koncept, men hvordan er det anderledes end det man gør alle mulige andre steder? Jeg mener... Håndtegn og verbale kommandoer er da ikke ligefrem noget nyt
  3. Det forstår jeg slet ikke. Hvem har lyst til at overlade deres hund til en fremmed, der ikke har andre forudsætninger end det? Hvis jeg skulle overlade min hund til en i to dage, skulle det da være en person, der havde haft bare en lille smule med hunde at gøre før. Og så bliver jeg totalt skeptisk, når man ikke må være til stede. Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad det er man ikke må se :hmm:
  4. Ja ja, en fornøjelse for hvem? Det kan da umuligt være en fornøjelse for hunden
  5. Tænker da også det er sådan noget der går over, hvis hun kommer i et hjem med hund. Ofte er det vel bare nyhedens interesse, der gør dem lidt ivrige. Når de vænner sig til det, behøver problemet vel ikke være så stort :hmm:
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Det er jo rigtig dejligt at der er fremskridt med de andre ting Men som sagt fungerer nogle hunde bare ikke ret godt med vilde brydelege. Og det kunne godt lyde som om din hund er en af dem. Og så må du jo holde ham fra det.
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Adfærd
    Undskyld, men har du ikke spurgt om det mange gange efterhånden? Mener i hvert fald at kunne huske du har snakket om det, og fået svar, på det før. Men for at svare på spørgsmålet, så tror jeg hverken, det handler om usikkerhed eller opdragelse af andre hunde. Jeg tror, det handler om stress og om at han ikke kan overskue en hel flok hunde, der løber og leger. Der er ikke noget galt med det, nogle hunde dur bare ikke til det Så lad være med at mødes med mange. Aftal et møde med en enkelt og lad de to hygge sig sammen. Prøv det og se hvad der sker. Lad dem evt. være i snor i starten, så der slet ikke er mulighed for at de hidser hinanden op.
  8. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Forstår i øvrigt ikke helt det der med, at man godt må sige en masse dårligt om DRU eller andre klubber. Men så snart man siger noget dårligt om DKK, dømmer man pludselig en hel forening på enkelte medlemmer og det må man ikke osv. osv. Hvad er forskellen?
  9. topic svarede på Therese's Eris i Hvalpe
    Ej, hun er da alt for nuttet :lun: Slet ikke til at stå for :hjerte:
  10. Måske kan I også prøve at træne hende lidt inde i stuen. Start med noget super nemt, som hun godt kan finde ud af og ros hende rigtig meget, når hun gør det rigtige. Sådan noget kan også give selvtillid.
  11. Jeg synes ikke hun ser tyk ud... Overhovedet ikke
  12. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Hvor står der, at hun synes det? For det kan jeg altså ikke læse mig frem til. Og helt ærligt... Hvis man selv gør opmærksom på, at man er fra DKK og at man som repræsentant for den forening tager en beslutning, hvad regner man så med? Hvis jeg opfører mig helt vildt åndssvagt og samtidig lige husker at fortælle, at jeg repræsenterer Randers Badmintonklub eller what ever, så har jeg da virkelig heller ikke gjort noget for at skaffe den klub flere medlemmer. Medlemmerne skaber foreningen og derfor synes jeg sgu godt man kan tænke lidt over hvordan man opfører sig, inden man drager sin forening ind i en beslutning man tager. Eller kritiserer andres hunde ene og alene fordi de er fra den "forkerte" klub. Det er da ikke særlig pænt og hvis det er det folk møder, når de stifter bekendtskab med klubben, så kan man ikke fortænke folk i at vælge en anden klub.
  13. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Det lyder det altså heller ikke som om Trine gør, synes hun. Hun skriver, at hun ikke har ret meget fidus til hverken den ene eller den anden klub. I den ene klub mener hun ikke, at der er fokus nok på sundheden og i den anden er de bare ubehøvlede og snobbede. Det betyder da ikke, at DKK som samlet forening er nogle fjolser.
  14. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Er der virkelig nogen der opfører sig sådan? Det er sgu da snobbet af helvedes til uanset hvilken klub man kommer fra
  15. Det har ikke været meningen at antyde, at det er et livstidsprojekt - ikke fra min side. Som jeg skrev til dig, anbefalede jeg en adfærdsbehandler, fordi det er hammer svært at rådgive om, når man ikke har set hunden og udfra din beskrivelse af hende synes jeg hun lød som en rigtig bange hund. Og det har jeg personligt ikke lyst til at give råd om, fordi det ligeså godt kan gå den anden vej og skade mere end det gavner. Du har så fået nogle gode råd af andre, og eftersom det er frit land er du selvfølgelig velkommen til at bruge dem i stedet for og se om det kunne virke
  16. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Tror ikke Bobo synes det er så flot - faktisk vil han nok gerne have et nyt hjem... At blive snydt for leverpostejmadder om morgenen er virkelig hundemishandling!
  17. Det lyder meget omfattende og jeg vil nok anbefale jer at opsøge en adfærdsbehandler fra Forside - PAFF Har I overvejet det? Det er nemlig ret svært at råde om sådan noget på nettet, når man ikke har set hunden og det kan nemt komme til at skade mere end det gavner, hvis der bliver rådgivet om noget forkert.
  18. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Så er han blevet vejet og han har tabt sig 1 kg allerede. Det synes jeg er ganske fint
  19. topic svarede på Therese's pivpiv i Hvalpe
    Apporttræning - apropos racen
  20. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde u/Stamtavle
    Hvor spændende
  22. Må vi se?
  23. Du lægger mærke til så mange seje ting

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.