Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Nej okay... Kunne godt være, at der var nogle retningslinjer.
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Er det ikke mest førstegangshundeejere, der siger sådan? For jeg tænker i hvert fald, at det handler om manglende erfaring og at man simpelthen ikke ved hvor lang tid det kan tage. Eller at det måske virker som om at hunden er renlig, hvor den så lige pludselig begynder at tisse indenfor igen. Og derfor undrer man sig måske. Tror i hvert fald ikke at folk er så dumme/uvidende (i mangel af bedre ord) at de ikke godt ved at det skal trænes. Der må ligge noget andet til grund for at folk siger sådan noget
  3. Men når det nu er arvelige sygdomme, som f.eks. kræft, så giver det da meget god mening i min verden, at der er mindre risiko for at hvalpene får det, når det "kun" er en af racerne, der døjer med det fremfor hvis man parrede to Berner Sennen, som jo døjer rigtig meget med kræft.
  4. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Jo, det er det nemlig Tak :kys: Hvor meget kan jeg egentligt forvente, at han kan tabe sig på 14 dage? Jeg har ikke prøvet at have en hund på kur før, så jeg aner intet om hvad der er realistisk at forvente.
  5. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Nu kan jeg vist begynde at se at Bobo har tabt sig... Halsbåndet var i hvert fald ved at glide af i dag, og det plejer ellers at sidde rigtig godt - det er da gode tegn :banan:
  6. Haha åh... Velkommen i klubben! Men ja, poset tøj gør bare heller ikke noget godt... Måske er den her god? Den fremhæver brysterne og skjuler maven en smule, tænker jeg - og det kan vi jo godt lide Og så ville jeg nok, som BassilBerner skriver, holde mig fra alt for lange overdele. Man kommer nemt til at ligne en lille prop Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din stil er eller hvordan det sidder på dig, men fandt lige lidt, som jeg selv synes er pænt Så kan du jo kigge lidt, fandt det på Ellos Og ellers er Zalando jo genial, hvis man er lidt i tvivl
  7. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Dejligt
  8. Som altid er det vel ikke flexlinen, der er noget galt med - nok mere fjolset for enden af den
  9. Velkommen til og tillykke med Luna De lyder rigtig dejlige begge to, selvom I vist har fået hænderne fulde
  10. Det sker faktisk utroligt nok ligeså ofte i snor som uden. Nogen mennesker ved åbenbart ikke, at deres flexline har en stop-knap
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til Sådan en ckoko-lab er altså også dejlig
  12. Har tråden fået hikke? Kan i hvert fald ikke komme til at se sidste indlæg
  13. Sådan er det bare ikke generelt. Det sker i hvert fald ret tit for mig, at folk ikke respekterer, at hundene ikke skal hilse. Jeg kan trække langt ud i kanten af stien og bede Bobo om at sætte sig eller jeg kan gå videre med ham på plads og vi har alligevel en hund i røven i løbet af to minutter. Hvis jeg så siger de ikke skal hilse, kommer hunden sørme ikke, når der bliver kaldt. Eller også prøver de at berolige mig med, at hunden ikke gør noget. Og det er selvfølgelig sødt af dem, men det er jo aldrig problemet. Nogle gange vil jeg bare ikke have, at hundene skal hilse. Og det er faktisk også det billede jeg får, når jeg hører folk fortælle. Man skal vist betragte sig selv som ret heldig, hvis man ikke er stødt ind i de typer :hmm:
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Sygdomme
    Jeg tænker gigt, når du skriver, at hun halter efter hvile. Det har jeg i hvert fald kun hørt om og oplevet i forbindelse med hunde, der har gigt.
  15. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Bedre end forventet Jeg frygtede, at jeg ville have en konstant sulten hund, men det virker som om det mætter ham ret godt. Der har været en enkel dag eller to, hvor han virkede ret sulten og blev lokket til at spise lidt gulerod, men ellers har der faktisk ikke rigtig været noget.
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Hej og velkommen til dig og lille Buzz
  17. Var lige inde at snage og med lidt held er det hende her :blink: Vis profil: sarafia - Hunde Forum
  18. Ja, det er rigtigt... Og hans veninde, som vist også er herinde... Kan bare ikke huske hvad hun hedder, så det hjælper selvfølgelig ikke meget
  19. Kender ikke så meget til det, men der er da nogen herhjemme der dyrker det. Der er f.eks. dem her: weightpulldanmark.com/home
  20. Det er da en dejlig flok du har fået dig
  21. Er altså lidt vild med dine to røde :hjerte:
  22. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Præcis som jeg har det med labben... Kommer altid til at have mindst en i mit hjem - og jeg har ellers altid sagt at jeg IKKE skulle have en labrador. Men det fik jeg så ikke rigtig lov til at bestemme
  23. topic svarede på Therese's Siri i Debat
    Ja, den er vildt nuttet
  24. Forsinket tillykke til søde Futte

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.