Alt der er opslået af Therese
- Bobos slankekur
-
Renlighed
Er det ikke mest førstegangshundeejere, der siger sådan? For jeg tænker i hvert fald, at det handler om manglende erfaring og at man simpelthen ikke ved hvor lang tid det kan tage. Eller at det måske virker som om at hunden er renlig, hvor den så lige pludselig begynder at tisse indenfor igen. Og derfor undrer man sig måske. Tror i hvert fald ikke at folk er så dumme/uvidende (i mangel af bedre ord) at de ikke godt ved at det skal trænes. Der må ligge noget andet til grund for at folk siger sådan noget
- Erfaringer med Berner Sennen/Golden Retriever blanding?
- Bobos slankekur
- Bobos slankekur
-
Dulletråden
Haha åh... Velkommen i klubben! Men ja, poset tøj gør bare heller ikke noget godt... Måske er den her god? Den fremhæver brysterne og skjuler maven en smule, tænker jeg - og det kan vi jo godt lide Og så ville jeg nok, som BassilBerner skriver, holde mig fra alt for lange overdele. Man kommer nemt til at ligne en lille prop Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan din stil er eller hvordan det sidder på dig, men fandt lige lidt, som jeg selv synes er pænt Så kan du jo kigge lidt, fandt det på Ellos Og ellers er Zalando jo genial, hvis man er lidt i tvivl
- fotos
-
Er jeg galt afmarcheret ?
Som altid er det vel ikke flexlinen, der er noget galt med - nok mere fjolset for enden af den
-
Her er vi
Velkommen til og tillykke med Luna De lyder rigtig dejlige begge to, selvom I vist har fået hænderne fulde
-
Er jeg galt afmarcheret ?
Det sker faktisk utroligt nok ligeså ofte i snor som uden. Nogen mennesker ved åbenbart ikke, at deres flexline har en stop-knap
-
Run, Lola, run!
Hej og velkommen til Sådan en ckoko-lab er altså også dejlig
-
Er jeg galt afmarcheret ?
Har tråden fået hikke? Kan i hvert fald ikke komme til at se sidste indlæg
-
Er jeg galt afmarcheret ?
Sådan er det bare ikke generelt. Det sker i hvert fald ret tit for mig, at folk ikke respekterer, at hundene ikke skal hilse. Jeg kan trække langt ud i kanten af stien og bede Bobo om at sætte sig eller jeg kan gå videre med ham på plads og vi har alligevel en hund i røven i løbet af to minutter. Hvis jeg så siger de ikke skal hilse, kommer hunden sørme ikke, når der bliver kaldt. Eller også prøver de at berolige mig med, at hunden ikke gør noget. Og det er selvfølgelig sødt af dem, men det er jo aldrig problemet. Nogle gange vil jeg bare ikke have, at hundene skal hilse. Og det er faktisk også det billede jeg får, når jeg hører folk fortælle. Man skal vist betragte sig selv som ret heldig, hvis man ikke er stødt ind i de typer :hmm:
-
ligget forkert
Jeg tænker gigt, når du skriver, at hun halter efter hvile. Det har jeg i hvert fald kun hørt om og oplevet i forbindelse med hunde, der har gigt.
- Bobos slankekur
-
Ny herinde - Buzz
Hej og velkommen til dig og lille Buzz
-
Weigthpull som sport - Er der nogen der kender det ? Træningssteder ?
Så fandt jeg nok den rigtige
-
Weigthpull som sport - Er der nogen der kender det ? Træningssteder ?
Var lige inde at snage og med lidt held er det hende her :blink: Vis profil: sarafia - Hunde Forum
-
Weigthpull som sport - Er der nogen der kender det ? Træningssteder ?
Ja, det er rigtigt... Og hans veninde, som vist også er herinde... Kan bare ikke huske hvad hun hedder, så det hjælper selvfølgelig ikke meget
-
Weigthpull som sport - Er der nogen der kender det ? Træningssteder ?
Kender ikke så meget til det, men der er da nogen herhjemme der dyrker det. Der er f.eks. dem her: weightpulldanmark.com/home
-
~Mine smukke tre ♥♥♥ ~
Det er da en dejlig flok du har fået dig
-
Billedtråd Juni 2013
Er altså lidt vild med dine to røde :hjerte:
-
Jeg ønsker mig...
Præcis som jeg har det med labben... Kommer altid til at have mindst en i mit hjem - og jeg har ellers altid sagt at jeg IKKE skulle have en labrador. Men det fik jeg så ikke rigtig lov til at bestemme
- Jeg ønsker mig...
-
Tillykke Futte-manden 3 år!
Forsinket tillykke til søde Futte