Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Ja, man kommer jo til at holde det. Men jeg har jo været vant til hunde, der kunne æde alt uden at tage et eneste kilo på, så jeg har ikke givet det nok opmærksomhed. Jeg har slet ikke kigget på hvor mange kalorier der er i de forskellige ting, jeg har bare købt dem. Men det skal jeg jo til, og til at finde nogle alternativer til det han plejer at få. Og kogt kylling er da en fin ide - vil han sikkert elske
  2. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Må simpelthen prøves Det er da også en fin snack efterfølgende, så han ikke bliver tyk igen.
  3. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Uh ja, han elsker ost! God ide
  4. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Nå for pokker Ja, der havde jeg ikke lige tænkt på at kigge Men kan sgu stadig ikke helt gennemskue det Der står det er kalorier i et måltid, men hvad er et måltid så? Ja, jeg skal have det skåret ud i pap
  5. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Nej, men hvordan finder du ud af, at der er 1.060 kcal i 310 gram? Jeg har nemlig ikke kunnet finde noget sted på posen, hvor der står hvor mange kcal der er i pr. 100 gram eller noget lignende. Er det bare almen viden eller hvad?
  6. Nå ja, så hende da godt på labranders side den anden dag... Bliver da super spændende :banan:
  7. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Bobo skulle have 455 g. hvis han skal veje 35 kg og jeg så går ud fra den vægt. Det er rigtig meget, tror han ville blive propmæt... Hvis han overhovedet vil spise så meget. Men hey, beaglepack.. Hvis det fungerer for dig, er det selvfølgelig rigtig fint Tror bare ikke Bobo ville tabe sig på den mængde.
  8. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Hehe, det ved jeg da godt Vil bare lige have et efter-billede at sætte op ved siden af først
  9. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Men hvordan finder jeg ud af hvor mange kcal han skal have?
  10. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Hans dagsration er også hans godbidder Og ja, trækker det fra, hvis et måltid bliver erstattet af noget andet Og tak for de gode ideer. Tror også det er nemmere hvis de er skåret ud. Eller måske vil han gerne have frugt, som er lidt sødt. Ved dog ikke hvor meget det mætter?
  11. Hvordan er det med DKK? Kan man godt træne der, selvom man ikke har tavle på sin hund?
  12. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Og tak for alle jeres tip i øvrigt :5up:
  13. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Tror slet ikke jeg får ham til at spise det uanset om det er råt eller kogt. Prøver dog lige med Jeanettes forslag engang imellem, hvis han bliver for sulten.
  14. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Han fik omkring 350 g. på det gamle foder. Jeg regner med, at han hen over ugen her skal ned på de der 310 g. og så ser jeg hvordan det går
  15. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Altså, ift. mængde så står der på posen, at en hund på 30 kg. skal have 310 g. Ville det ikke være meget fint at gå ud fra det i stedet for at skulle til at regne en hel masse ud selv? Jeg synes nemlig det lyder som et meget rimeligt tal :hmm:
  16. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Han kan sagtens få det som fodersøg, men ellers en god ide Og godbidder er ikke nødvendige som sådan, han lystrer fint på hans tørfoder.
  17. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Jeg tænker også, at med de prutter Bobo allerede kan lave, ved jeg ikke helt om jeg tør
  18. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Jeg har tænkt mig at tage et billede af ham i dag, og så igen næste gang han bliver vejet Så jo, det har jeg lyst til Jeg tror heller ikke at Bobo skal tabe mere end 6-7 kg. Det ser det ikke ud til, men det er ret svært at sige, for han har været lidt overvægtig al den tid jeg har haft ham. Men da jeg mødte ham første gang, lige efter Michaels bror havde overtaget ham, var han meget slankere end han er i dag og det er måske egentligt en god vægt :hmm: Ej, synes godt nok det er svært at vide hvad han lige skal lande på! Tror jeg må vurdere det hen af vejen. Og så må jeg prøve at overtale Bobo til at spise lidt grøntsager Måske hvis man koger dem i oksebouillon
  19. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Bobo siger tak for tippet :blink:
  20. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    God ide :5up:
  21. Ja, den ser også rigtig lækker ud, Louise!
  22. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Okay, det har jeg bare læst... Men det var nu heller ikke planen at gå slavisk udfra et bestemt tal. Tror bare jeg kigger og mærker og stopper, når jeg er tilfreds med hans bygning.
  23. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Vi har først lige købt slankefoder, så jeg ved ikke helt om det vil mætte ham mere. Så det kan selvfølgelig også være, at det slet ikke bliver nødvendigt med ekstra. Han har bare virket sulten, fordi jeg har skåret ned i mængden på hans sædvanlige foder. Jeg har også selv overvejet det med grønsager. Det ville i så fald være i en blanding i et marvben, fordi han jo får alt hans foder i haven. Jeg tror nemlig ikke at han vil have det for sig selv, men kan da prøve. Måske hvis de er kogt :hmm:
  24. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Nu er det jo altså ikke fordi det er fedt det hele... Han har sat virkelig mange muskler, siden vi fik ham og det må også veje noget. Desuden er han lidt den kraftige type fra naturens side og ville sikkert veje omkring 35 kg som normalvægtig. Han er altså ikke smælderfed... Men jeg har nu også ret dårlig samvittighed overfor ham i forvejen, så det ville være rart at blive fri for flere bemærkninger om hans vægt. Jeg ved jo godt, at han skal tabe sig og jeg synes ikke rigtig at jeg kan bruge kommentarer om hans vægt til noget. Men tak for de andre input... Siri: Han har virket ret sulten de sidste 14 dage, så jeg tænkte, at det ville være et fint supplement, hvis man kunne finde noget fyld, der ville give ham en mæthedsfornemmelse. Og han giver den rigeligt gas, når han svømmer. Anne: Har som sagt selv tænkt på tørrede ting. Og det ER slankefoderet vi har købt. Så det skulle være i orden.
  25. topic svarede på Therese's Therese i Pleje
    Ja, jeg vejer selvfølgelig også foderet af, det glemte jeg bare at nævne. Skal lige forstå den markerede sætning rigtigt: vil det sige, at du mener, at jeg skal give ham den mængde, som han skulle have, hvis han var normalvægtig? For jeg giver ham altså lidt mindre - ellers holder han vel bare vægten

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.