Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg ved egentligt ikke hvad jeg synes er værst. Om det er opdrætterne eller lovgivningen. Synes måske det er lige slemt. Man er et fjols, når man opdrætter de hunde, men uden lovgivningen diskuterede vi slet ikke det her. Så det hænger sgu lidt sammen i mit hoved.
  2. Puha, den video skulle jeg ikke lige se, kunne jeg godt mærke. Jeg synes det er virkelig trist for både ejer og hund, at den skulle ende med at blive aflivet. Også selvom det er hendes egen skyld, for hun burde jo ikke have købt den. Men uanset årsagen til at man får aflivet sin hund, kan jeg godt sætte mig ind i hvor ked af det man bliver og har lidt svært ved at dømme hende.
  3. Jeg har altså også måttet lære vores hunde at tage maden stille - ellers kom mine fingre også i vejen og så kunne hundene godt komme til at nappe i dem. Der blev ikke bidt hul, men det kan godt gøre temmelig ondt alligevel og hvis det er det der menes, så vil jeg give Ovamor lidt ret. Hunde kan godt komme til at hapse et par fingre, fordi de skal skynde sig at have fat i maden. Men det handler nok mere om impulskontrol end så meget andet :hmm:
  4. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Hahah, hvor er han skæg :klap:
  5. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Hahaha ja!
  6. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Misse Møghe :klap:
  7. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Jeg har det ligesådan Jeg har haft en Buster, en King, en Charlie og nu en Bobo - og jeg får aldrig en hund, der hedder sådan igen
  8. topic svarede på Therese's Aslan i Debat
    Ludo er da et fedt navn! Det skal jeg lige huske
  9. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Ulve svømmer vel også :slem:
  10. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Shit manner... Det næste bliver jo Randers :scared: Godt man ikke bor på landet mere!
  11. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Hold godt øje med Victoria, Brian Ellers ender du med en flok ulvestaffer Og imponerende at stavekontrollen kender det ord alligevel :hmm:
  12. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Mon ikke det kommer når det hele falder lidt til ro? Der kører jo i hvert fald flere sager, som gerne skulle være med til at ændre hundeloven. Det her er jo ikke den eneste, så man kunne jo håbe
  13. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Altså, jeg spørger jo ikke, fordi jeg nødvendigvis er uenig. Jeg var bare i tvivl om hvad du mente og det lyder en lille smule som om du går i forsvarsposition her? Hvilket altså er totalt unødvendigt
  14. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Jeg tror du misforstår mit indlæg, for vi er faktiske enige Jeg synes helt sikkert godt at kriminalitet kan gradbøjes og noget er bestemt værre end andet. Og at man selvfølgelig skal anmelde det, hvis man oplever noget kriminelt.
  15. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Hvordan forsøger han at retfærdiggøre det, tænker du? For jeg læser altså ingen steder, at han prøver at gøre hans "forbrydelse" mere okay, fordi andre har gjort noget værre. Men måske har du læst et eller andet, som jeg ikke har læst? Jeg vidste f.eks. heller ikke, at han havde forsøgt at skrabe penge sammen til sin retssag.
  16. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Ja, men nu blev der jo diskuteret hvorvidt det var dobbeltmoralsk eller ej at anmelde noget ulovligt, hvis man selv har gjort et eller andet ulovligt og det er egentligt mest det jeg reagerer på. At man ikke burde anmelde noget ulovligt, fordi man selv har gjort noget... Lars Bo bliver mest brugt som et eksempel for at forklare hvad jeg mener
  17. topic svarede på Therese's ccmi i Lowchen
    Det har sneet igen her til aften... Hoooold nu op!
  18. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Jeg oplever ikke Randers som en specielt hundefjendsk by. Vi har i hvert fald to hundeskove (måske flere, som jeg ikke kender) og en hel masse steder, hvor man kan lufte hunden i snor.
  19. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Jeg kan egentligt godt se hvorfor det kan virke dobbeltmoralsk at anmelde andre for at gøre noget ulovligt, når man selv har gjort noget ulovligt. Men omvendt synes jeg, der er kæmpe stor forskel på om man er en voldelig, hærdet kriminel, der gentagne gange begår et eller andet kriminelt eller om man er kriminel ligesom ham her, der ikke har gjort det for egen vindings skyld, men for at råbe politikerne op. I første eksempel vil jeg mene, at det er helt til grin at anmelde en anden for at lave et eller andet kriminelt, men i det andet eksempel synes jeg sagtens det kan retfærdiggøres, at man anmelder sådan noget. Han stjal trods alt kun Thor for at undgå flere aflivninger og derfor giver det meget god mening, at man anmelder et internat, der ikke behandler hundene ordentligt. Han gjorde det jo for deres skyld til at starte med.
  20. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Ja, det indlæg havde jeg så lige glemt Så giver det pludselig mere mening
  21. topic svarede på Therese's Tullemus i Debat
    Jeg tror ikke helt jeg forstår hvad du mener. Det er jo ikke politimanden der stjal hunden, som har henvendt sig til DKK - i hvert fald ikke som jeg læser det. Men det er måske en helt anden, du mener er en "kriminel bussemand?"
  22. Jeg tænker også på ejeren/familien. Det må altså være ret hårdt ikke at vide hvor ens hund er henne og hvem den er sammen med. Og hvis de havde sådan en god sag som de siger, så er det jo klart at gøre hunden en bjørnetjeneste!
  23. topic svarede på Therese's ccmi i Lowchen
    Ja, det må det altså gerne... Så troede man lige at det skulle til at være forår og så sner det fandeme
  24. Ej, man skulle da være et skarn, hvis man ikke blev lidt forelsket... :hjerte: Og så de korthårede!
  25. en besked i et emne svarede på Therese i Træning
    Jeg synes du skal prøve at snakke med hende om hvad hendes hunde formentligt kan leve med Og så kan det jo også være, at du får mere energi til træningen med tiden og så er hunden sikkert frisk på det også. Ellers er den jo ligeglad med om det er hyggetræning derhjemme et par gange om ugen eller om I er på en træningsplads

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.