Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Tillykke med hende
  2. Sad lige og var ved at skrive noget andet, men kommer så til at tænke på, at det vel egentligt heller ikke er ret realistisk, at det skulle være sult, der var årsagen. For så ville hundene vel være gået efter hinanden bagefter for at få den der tærte?
  3. Jeg er helt enig. Alle hunde der bliver presset nok, kan vel slå ihjel. Ikke at det gør det okay, for det er det selvfølgelig ikke. Det er jo ganske forfærdeligt. Men jeg synes bare ikke, at man kan give hundene eller racerne skylden. Det er selvfølgelig svært at sige hvad der er sket, men jeg tænker som Potemis, at de har været virkelig, virkelig sultne. Og så tager de selvfølgelig chancen for at få noget mad, når den byder sig. Det er jo "kun" dyr.
  4. Hvor er de gode og seje :klap:
  5. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Så den
  6. Jeg skal ikke. For det første vidste jeg ikke det var der før nu og for det andet tror jeg sgu ikke Bobo er helt klar på at træne i et par timer hver dag. Tror sgu ikke lige han kan klare at være på så lang tid uden at gå kold, så det ville være lidt dumt Men lyder ellers fedt...
  7. Ja, meget... Der skal sgu da noget til før en hund slår et menneske ihjel... Og selvom de sikkert hidser hinanden op, så er det da stadig ret voldsomt
  8. en besked i et emne svarede på Therese i TV / Film
    Overvejer at se Pulp Fiction her om lidt... Men har aldrig set den før, på trods af hvor gammel den er... Så er den værd at se eller skal jeg bare finde noget andet? Hehe
  9. Jeg ved det virkelig heller ikke. Som jeg læser det, var hun alene i huset og man må da gå ud fra, at hun kom der meget, siden familien har det fint med at lade hende være der selv. Og så må hundene da også kende hende ret godt. Så det undrer også mig hvad der lige fik dem til det.
  10. Ja, det er forfærdeligt... 14 år er jo alt, alt, alt, alt for tidligt
  11. topic svarede på Therese's Novah i Fransk Bulldog
    Åh nej, det er jeg ked af at høre :ae: :ae:
  12. Hahaha... Årh Bitten... Det kunne så meget have været min gamle hund, Charlie... Jeg føler med dig!
  13. Tillykke med ham
  14. Stort tillykke til dem begge to
  15. topic svarede på Therese's Ulla H i Debat
    Tror desværre at den eneste måde at komme det til livs på er ved at køberen selv sætter sig ind i det. For sælger gør det nok desværre ikke
  16. Og så siger man, at labradorer er altædende
  17. topic svarede på Therese's Ulla H i Debat
    Men den blanding ville jeg alligevel hellere eje. Sheltie og Border Collie minder trods alt en del mere om hinanden end racerne i det kuld de har lavet nu. Så skiller labradoren sig selvfølgelig lidt ud, meeen... Og hvalpene gik ikke bare i en indhegning, mens de var ude? Det kunne jeg måske også finde på, hvis jeg havde et kuld. Så man havde lidt styr på dem, hvis man ikke lige var der til at holde øje med dem eller sådan noget.
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg er helt klart også mest til sommerhvalpe. Det gør renlighedstræningen SÅ meget nemmere, hvis man sidder i haven det meste af dagen. Og så er det bare meget hyggeligere at have hund om sommeren generelt
  19. Arj... Det ville frembringe akut kvalme hos mig... For pokker, Iso :lol: Bliver pludselig glad for at Bobo ikke kender til konceptet "musejagt." Så kan han da "kun" kaste tørfoder op
  20. Haha.. Bobo kaster nogle gange op i munden på sig selv og synker det igen... Han er satme også ulækker
  21. Frygtelig charmerende
  22. Ozzie ville da bare sige tak til damen for de rosende ord

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.