Alt der er opslået af Therese
- Vi trænger til lidt trøst
-
Hunde-plastikkirurgen og andet pjat
:klap: :klap:
-
Thor.
Jeg tænker det samme. Hvis nogen slæbte af sted med Bobo, som hylede og pev, så ville jeg ikke lige tænke på at optage det. Og så tror jeg da også, at det bliver dokumenteret, at hunden har været rigtig skidt, da den blev afhentet. Vi har måske ikke fået set billederne, men jeg håber da virkelig, at det bliver anmeldt. Det kan ikke være rigtigt at en hund skal få sår og en lungebetændelse fordi den skal være på internat.
-
MissLuna her..
synes vi heller ikke du skal
- Tredje gang er lykkens gang...
-
Ville ulve i flok finde på at angribe en hund?
Okay, er vist godt, at der ikke kommer SÅ store ulve herop... Altså, en ting er at der er ulve her, men de behøver da ikke være giganter
-
Thor.
Men shii, hvis man forestiller sig at det er ens egen hund, der bliver trukket afsted på den måde, mens man kan stå inde bagved døren og høre den pive uden at kunne gøre noget ved det - det er altså ikke en særlig rar tanke! Rationelt set var det da sikkert et klogt valg set fra deres side, men det ændrer vel ikke på, at man godt kan have ondt af både ejeren og Thor, fordi man kan sætte sig ind i hvor ubehageligt det må være. Og så handler det vel heller ikke kun om at folk bliver forargede/chokerede/what ever over hvordan hunden blev hentet, men også om at hunden faktisk var ret skidt, da den blev taget fra internatet. Og det er sgu ikke i orden!
-
løbe i modsat retning
Okay Jamen det tror jeg bare ikke du opnår ved at løbe væk. Jeg tror nærmere du skal gøre dig mere interessant for hunden, så den får lyst til at komme når du kalder og får lyst til at følges med dig.
-
løbe i modsat retning
Men hvor spændende tror du det er for hunden at gå plads på en hel tur?
- Thor.
-
løbe i modsat retning
Sikkert nok, men spørgsmålet er om det er det du ønsker. Personligt ville jeg i hvert fald ikke bryde mig om at have en hund, der gik plads hele tiden - det er der ikke meget kvalitetsgåtur over, synes jeg. Det må være en vældig kedelig gåtur i hvert fald.
- Tredje gang er lykkens gang...
-
Billedtråd februar 2013-tråden med de smukkeste hunde
Ej, for fanden... Hvor ville det bare have gjort mit liv så meget nemmere
- Jaloux på andre hunde?
-
Billedtråd februar 2013-tråden med de smukkeste hunde
Kan ikke passe Man må være stoppet med at lave dem indtil for nylig :blink:
-
Billedtråd februar 2013-tråden med de smukkeste hunde
Sådan noget burde man kunne købe dengang jeg havde to hunde
-
Billedtråd februar 2013-tråden med de smukkeste hunde
Hvad er det for en smart sele du har til dem? Ser genialt ud
-
Jaloux på andre hunde?
Jeg synes, der skal være en grund til at give sin hund mundkurv på. Man skal vel have oplevet et eller andet med sin hund, som gør at det giver mening at den får mundkurv på. Jeg ved godt, at alle hunde potentielt kan bide, men hvis hunden aldrig gør det (eller viser tegn på at kunne finde på det) så synes jeg ikke, det giver ret meget mening at give den mundkurv på. Hvorimod der i det her tilfælde er en ganske fin grund til at give hunden sådan en på, så den ikke bider nogen, inden man får løst problemet. Der er jo ingen, der siger, at der ikke skal arbejdes med adfærden, og det er der jo også kommet ganske gode indlæg omkring, men man skal bare tage sine forholdsregler, så man undgår et uheld. Det er uanset hvilken hund der er tale om, synes jeg.
-
Ville ulve i flok finde på at angribe en hund?
Nej, jeg vil nu også sige, at de ulve i Ree park aldrig har været prærieulve
-
Hvad var den sidste film du så???
Er i gang med at se million dollar baby igen... Stadig god
- X-factor 2013
-
X-factor 2013
Til gengæld husker jeg det til den dag HF dør :slem: Kan slet ikke komme mig over det Men okay, hvis vi skal være helt retfærdige, så virker han som om at han er en af de bedre i det der program... Hans ego er altså ikke heeelt så stort som nogle af de andres og han vurderer heller ikke en pige på hendes sko
-
Sterilisere eller ej?
Jeg vil med stor sandsynlighed også sterilisere, hvis jeg en dag får en tæve. Som Anne nævner, vil jeg ikke gå og være nervøs for kræft og andet i den dur og det er ikke ret sandsynligt at jeg ville skulle have hvalpe, så det har ikke rigtig noget formål. Og i jeres tilfælde lyder hun også ret påvirket af det, men det er jo kun jer, der kan vurdere om kontrasten mellem nu og før er stor nok. Men jeg ville nok overveje det kraftigt. Måske give det en løbetid mere og se om det bliver bedre?
-
X-factor 2013
Ja, hvem pokker har klædt hende på? En blind?
-
X-factor 2013
Så er det lige om lidt igen :banan: