Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Ja, overskriften siger vel det hele Afstemning følger...
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde historier
    Næh, ikke alle
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde historier
    Jeg synes du lægger ord i munden på mig lige nu. Jeg har for det første aldrig nævnt noget om store skovområder. Jeg snakker om hundeskove. Jeg synes, der er stor forskel på alm. skove og hundeskove. Og jeg fastholder, at jeg slet ikke forstår, hvorfor man går tur i en hundeskov, hvis man er så bange for hunde, som damen i første indlæg åbenbart er. Risikoen for at der er løse hunde er vel naturligt nok noget større i en hundeskov end hvis hun bare gik tur i en alm. skov og hvor hyggelig er turen mon, hvis man hele tiden skal gå og spejde efter hunde, som måske/måske ikke kommer hen til en. For det andet handler det da på ingen måde om, at hundeejere skal styre det hele - jeg ved faktisk slet ikke hvor du får det fra, når jeg netop skriver, at hensynet skal gå begge veje? Jeg synes jo lige præcis den sætning giver meget klart udtryk for, at jeg ikke synes at hensynet kun skal gå en vej.
  4. Han kom ikke engang i møblerne. Det var åbenbart nok, at han kunne ske at læne sig op af møblerne eller strejfe dem, når han gik forbi.
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde historier
    Jeg må så melde mig ind i koret med dem, der synes det er en underlig ting at gå sin tur i en hundeskov - og så blive sur over, at der er en løs hund. Jeg er ellers stor fortaler for, at man har styr på sin hund, men hensynet skal gå begge veje. Jeg er med på, at folk kan være bange for hunde og at de også skal være her, men ligesom med så mange andre ting skal man vælge sine kampe med omhu og det her er altså en af de kampe, som jeg ikke forstår at folk tager. På mig virker det nogle gange som om at folk holder på deres ret til at gå der, fordi de må og så må vi andre bare rette ind. Og selvfølgelig må de da være der, men jeg forstår bare ikke, at man vælger at gå i en hundeskov, når man nu ved, at man er så bange for hunde, at man reagerer ved at sparke dem, hvis de opsøger en. Det er da at gøre tingene mere besværlige for sig selv end de behøver være.
  6. Okay, det gør det nok så
  7. Ja, det har du jo ret. Altså, at det handler om hvordan man bruger sine penge. Blev bare lige lidt trist på Jeanettes vegne over at hun ikke kunne bruge 95 kroner på den der attest eller hvad det er uden at det skal være en måned, hvor hun har mange penge. Andet er der ikke i det
  8. I går, da Bobo rev sig løs af halsbåndet lige ved siden af en trafikeret vej... Der skete heldigvis ikke noget, men jeg kan ikke lade være med at tænke på hvad der kunne være sket, hvis han var løbet ud på vejen.. Han bliver altid glad, når han bliver sluppet, så han fes bare rundt lige ved siden af bilerne og kunne lige så godt være rendt på vejen i alt hans glæde.. Og sikke nogle trælse oplevelser med vand I har haft... Det viser jo bare hvor hurtigt det kan gå galt...
  9. Du har et profilbillede Jeg gætter på, at det du gerne vil have, er et billede, der vises, når du skriver et indlæg. Ligesom mit. Det hedder avatar
  10. For lige at gå fuldstændig off topic, så er det egentligt vildt at man ikke engang kan undvære 95 kr. på dagpenge
  11. Hey... Måske skulle man få et barn :hmm:
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Multi citer :klap:
  13. Ja god ide! Venter lige lidt dog... Hvis nu der er andre, der sidder og brænder inde med en titel, som de gerne vil have svar på, men bare ikke har set tråden endnu.. Men super god ide :5up:
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvor er han sød, tillykke med ham Herinde er der en hel masse navne - virkelig mange Kbenhavns Dyrehospitals Online Hundeleksikon - din dyrlge p nettet Så måske kan I blive inspirerede?
  15. Nå, ville have sat titlerne ind i første indlæg og evt. gøre tråden sticky, så man altid kunne gå tilbage og kigge, men jeg må ikke ændre i mit indlæg længere. Så det var lidt ærgerligt. Men tak for svarene indtil videre - det er fornemt
  16. Jeg sidder og kigger på stamtavler og kan jo så se, at nogle hunde har opnået en vældig masse fine titler - og det er da flot, men jeg kan bare ikke altid gennemskue hvad de dækker over Så jeg tænkte, at jeg ville lave en tråd, hvor vi alle sammen kan smide de forkortelser og de titler, som vi ikke forstår. Og så kan dem, der ved lidt mere om det end os andre, forhåbentligt hjælpe os med at blive lidt klogere Jeg kan jo starte med den her, som jeg er helt lost på: RBM RVM RLBDM10 DKRLCh. ATDs OTDd STDc. Det er åbenbart en masse brugsresultater, men hvad betyder de helt præcist?? Hilfe
  17. Det kan jeg så godt forstå Jeg tænker bare, at det i det her land forsvinder vandpytter så hurtigt, at der ikke sker så meget ved det. Eller også regner det hele tiden, så der kommer nyt vand i vandpytterne... Arj, jeg er altså ikke nervøs. Bobo sluger også vand nogle gange, når han svømmer. Det oplever jeg heller ingen problemer ved.
  18. Tjo. Det er måske bare mig så. Jeg er bare overhovedet ikke nervøs for det. Mine hunde har altid drukket vand af vandpytter og der er aldrig sket noget ved det
  19. Eller hende, hvis hund aldrig var løs eller fik lov til at lege med andre hunde, fordi den så blev beskidt og ville svine på møblerne... Det er lidt trist at se en ung hund blive mere og mere trist at se på for hver gang man ser den, fordi den bare aldrig får lov til at gøre nogle af de ting, som den synes er sjove... Min mor kendte damen, der ejede hunden og vi snakkede tit med dem, da hunden var hvalp og vores hunde legede sammen.. Men det gik altså over - der grænser hysteriet næsten til dyrplageri, synes jeg
  20. Jeg var på tur sammen med en dame engang, hvis hund ikke måtte drikke af et vandhul, fordi det tilfældigvis var udenfor og lidt beskidt. Det synes jeg var ret hysterisk
  21. Efter han er begyndt at få det nye foder, er det blevet til 1-2 gange om dagen...
  22. Uh, jeg tror godt nok ikke jeg turde lade være med at tage til dyrlægen Men god bedring til ham
  23. Har fået svar på spørgsmålet Selvom det stadig er en underlig måde...
  24. Hvad mente han det skulle gøre godt for? :hmm:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.