Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Og så kort kan det sgu da siges
  2. Den kender jeg ikke?
  3. Ja, det må du have gjort hvis den er 1970
  4. Haha... Nu rabler det fuldstændig... Har fået en pb, som skulle være fra 1. januar 1970 Den kan desuden ikke åbnes, da der kun er en kuvert og en dato - intet sted at åbne den...
  5. Jeg er med Anne på den her - jeg har aldrig nogensinde forstået, hvorfor man bliver sur og gal på dem, der bare passer deres job, når det er en selv, der gør noget ulovligt. Selvfølgelig stinker det da at blive opdaget, men det må vel betragtes lidt som en erhvervsrisiko :hmm: De ved det jo, og må så lade være, hvis de ikke kan tåle det uden at true med at dræbe uskyldige - om det så er mennesker eller dyr. Så har jeg alligevel mere respekt for de mennesker, der siger "okay, jeg lavede noget lort, blev opdaget og må tage konsekvenserne af det med rank ryg" i stedet for det andet fis..
  6. Du burde især skrive en bog - med billeder og billedbeskrivelser :klap:
  7. Trådstarter, hvis du gerne vil skrive en bog, så kan du da skrive om noget andet? Fx. en slags dagbog for din hund skrevet med humor og et glimt i øjet - dét synes jeg kunne være sjovt at læse
  8. Hmm... Tænker lige at man vel bare kunne kombinere de to ting - afledning og grænsesætning? Altså, standse hunden i den uhensigtsmæssige adfærd og vise den, hvad den så kan lege med som en slags afledning.. Det tror jeg da i hvert fald jeg ville forsøge at praktisere både med kommende børn og kommende hvalpe
  9. Haha... Nå ja... Upædagogiske mig
  10. Haha... Det ved jeg faktisk ikke... Det kan da godt være der er en eller anden skjult advarsel i det
  11. Der kommer jo heller ikke andre hunde han skal imponere med hvor højt han kan skide :slem:
  12. Ja, jeg tænker også at KK's metode kan være meget god nogle gange, men hva så når hunden hygger sig rigtig meget med at æde sofaen eller rasere potteplanterne? Så står man da ikke bare og kigger på, mens man ignorerer det Eller hvis barnet tegner på væggene eller graver et kæmpe hul i mors fine blomsterbed? Så er man da nødt til at stoppe det
  13. Hehe... Har de ikke engang lært ham at lave ballade?
  14. Jeg ved ikke, måske er jeg bare sart med lugte.. Hehe.. Synes i hvert fald det lugter Og så er det bare træls at bære rundt på, synes jeg..
  15. Hehe... Lige jage hånden ind i sådan en dejlig, varm, nylavet lort... Så er turen da reddet Eller...
  16. Ej, det værste er næsten også, når man ikke kan få smidt sin lortepose i en affaldsspand. Fx. er der slet ingen nede i vores hundeskov Så jeg er da lidt glad for at Bobsen skider inde i krat og sådan noget dernede, så jeg godt kan retfærdiggøre ikke at samle op, men det må være træls for dem, hvis hunde skider midt på stien.
  17. Hvor er hun dejlig
  18. Næh, men så husker jeg den jo
  19. Overvejer også lidt at binde en fast på snoren, så der hele tiden er en
  20. Bobo skider kun på græs - gerne hvor det er lidt højt - eller i skovbunden og der samler jeg altså ikke op. Dog skider han også nogle gange på en græsplæne langs med nogle hække og der samler jeg selvfølgelig op, så de ikke ligger og lugter. Hvis jeg altså husker poser, for det er jeg ret slem til at glemme Og så må jeg indrømme, at jeg altså ikke render rundt og leder efter lorten senere
  21. Hvad er det for en bog du skriver?
  22. Ja, gør det :klap: Start en ny trend... Hehe
  23. topic svarede på Therese's Eris i Debat
    Heller ikke noget at mærke her.. Bobo lever vist efter rutiner og ikke efter klokkeslæt
  24. Øv, jeg vil også til twilight marathon... Snyd... Hehe... Men hav en rigtig god tur

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.