Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    5,13 km på eftermiddagsturen i dag
  2. Du tager fejl, hvis du antyder, at jeg kun tænker sådan, fordi det var "min" race, det gik ud over. Min sympati begrænser sig slet ikke til bestemte racer. Og selvfølgelig betyder det noget, at din hund har fået sparket en masse tænder ud - det synes jeg da også er synd. Men jeg kan ikke se, at det har noget med debatten at gøre og jeg forstår ikke, hvis du bruger det som argument for at sparke på andres hunde. Derfor kommenterede jeg det ikke. Det markerede forstår jeg iøvrigt ikke rigtigt. Mener du, at din empati "skubbes til side," fordi du ikke kan døje labradorer og ikke forstår hvorfor nogen gider have dem? For så synes jeg da ikke rigtigt, at du kan klandre andre for ikke at have ondt af din hund :hmm:
  3. Nej, man skal ikke undlade at reagere. Men derfor forstår jeg stadig ikke, at man kan nyde det.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvad bruger du til at regne det ud med? Siger programmet, at du forbrænder det samme uanset om du vælger spinning eller gåtur? For det lyder lidt mærkeligt, ja
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    12 km? Wow, du er vist allerede langt foran os andre
  6. Ja præcis Eris, det er altså ret usundt Kom i gang med at æde!
  7. Jamen, jeg synes egentligt også det giver god mening. Menneskers forbrænding går jo også ned, hvis vi ikke spiser nok og det samme må selvfølgelig gøre sig gældende for dyr. Jeg har aldrig tænkt på det sådan før, men det giver som sagt meget god mening, at hundes forbrænding får ned, når de bliver fodret mindre i tilfælde af at der er mangel på mad. Og hvor er det dog egentligt rart, at man kan bruge det argument, så man er fri for at have en skrupsulten hund
  8. Jeg forstår bare stadig ikke hvorfor du nød det... En ting er at gøre det, fordi det er nødvendigt. Noget helt andet er at synes det er fedt eller godt. Det synes jeg i hvert fald. Jeg er med på, at damen irriterede dig og at hun var til fare for andre mennesker og trafikken - og jeg skal da ikke afvise, at jeg også ville have sparket den, for en blind mand kan jo ikke gøre så meget - men jeg ville ikke have nydt det. Det er ikke for at spille hellig, men det ville jeg virkelig ikke. Jeg fik engang virkelig dårlig samvittighed, fordi jeg slog en hund i hovedet med en hundesnor, da den angreb min egen hund. Og jeg kommer altså aldrig til at forstå, at man synes sådan noget er behageligt at gøre. Nødvendigt ja, men ikke fedt.
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Hvis jeg gjorde det med Bobo, ville jeg ikke se ham i tre dage
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Arh Den er jeg heller ikke helt med på
  11. Jeg tror det er det der med at man ligefrem nyder at sparke til en hund, som i bund og grund ikke selv kan gøre for at den opfører sig sådan. Jeg er enig med potemis i, at det er ejeren, der burde have haft et los.
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg synes de er fine alle tre :5up: Jeg gad godt selv have en tatovering, men jeg tør ikke Det er bare ærgerligt, for der er virkelig mange rigtig fine motiver! Hvis nu nogen bare kunne tegne det på et stykke papir eller karton i stedet for på mig, så ville det være meget bedre
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    6,71 km og 486 kcal i dag
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Haha... Skal I slet ikke ud og gå? Bare lidt?
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Et æg??
  16. Fedt, rigtig kærestetur :5up:
  17. Hårh, det har du planlagt godt :blink: Tillykke med det :banan:
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    :banan:
  19. Nej, et tal kan ikke. Men man kan godt få en ide om hundens idealvægt ved at kigge på hunden. Selvom Buster på det første billede var så tynd, at man kunne se hans ribben, så ville han have været utrolig hæmmet af at veje mere end han gjorde. Så jeg synes jo ikke, at man kategorisk skal placere en hund i "undervægtig-kassen," fordi den er tynd. Men ellers tror jeg egentligt vi er enige. Man er selvfølgelig nødt til at mærke og se objektivt på sin hund for at vurdere om den er normalvægtig.
  20. Tror billedet snyder lidt Det kunne godt have været mere udtalt, men har desværre ikke så mange billeder af ham.
  21. Jeg er helt enig. Omvendt kan det ikke forbavse. Når jeg har været i kontakt med systemet, skulle vi altid bruge de første ti minutter på at gennemgå en masse praktiske ting som adresse og telefonnummer eller snakke om hvad vi havde snakket om sidst Når de ikke engang kan finde ud af at skrive sådan nogle ting ned fra gang til gang, så kommer det ikke bag på mig, at de heller ikke kan holde styr på det andet. Ude af øje, ude af sind... sådan virker det lidt. Og det er jo bare på ingen måde godt nok. Jeg kan ikke forstå det er svært for den nye sagsbehandler at bede den gamle sagsbehandler om deres papirer. Men når det åbenbart er det, så må nogen jo sætte sig ned og finde på noget smartere. For det er jo børnene det går ud over og det kan vi ikke være bekendt.
  22. Jeg synes det har en masse med bygningen at gøre. Førnævnte hund var bare ikke bygget til at være tykkere. Du kan se ham her. Det er ham, der står op. Og jeg synes faktisk han er ganske harmonisk at se på, selvom han er tynd. Jeg vil tro, at han er på størrelse med ham her, som er ham jeg har nu: Og jeg synes altså det giver ret god mening, at de to ikke skal veje det samme. Jeg synes i allerhøjeste grad det har noget med bygning at gøre.
  23. Personligt kan jeg ikke ret tit genkende hundene. I den her måned kan jeg kun genkende Tyson, fordi han ikke ligner nogle af de andre hunde herinde. Og jeg stemmer jo ud fra hvad jeg synes er sødt/flot/sjovt. Så det er altså ikke noget personligt, hvis jeg sjældent får stemt på nogens billede - jeg synes jo de allesammen er gode.. Men når jeg skal stemme, stemmer jeg selvfølgelig på det billede jeg synes er bedst Men derfor er hundene jo stadig dejlige. Og jeg kan også fortælle, at jeg i de sidste tre afstemninger kun har fået 1 stemme. Og sådan er det jo bare at deltage i konkurrencer - nogle gange kan folk bare ikke lide ens billeder, men det ændrer jo ikke på at hunden er super dejlig. Det skal du ikke tage så tungt, tror jeg
  24. Din status er ellers "permanent beboer" :slem:
  25. topic svarede på Therese's Umulia i Debat
    Jeg kan ikke huske trådene, men søg på huskyhævneren, jukon og cesarmilan.. så kommer der måske noget guf... hehe

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.