Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Vores gør ikke rigtigt - ikke endnu... Men de har da ligget i samme sofa, røv til røv Så måske kommer det en dag, at de kan ligge tæt...
  2. topic svarede på Therese's Louisen i Vis os din perle
    Hahaha... Han er sjov :klap: Og mega klog?!
  3. Sikke en fest de har haft :klap:
  4. Nej, jeg vil nu også helst have en snor, hvor jeg kan have et godt tag i den anden ende
  5. topic svarede på Therese's Howlucky i Adfærd
    Og vi har endnu en på lykkepiller Bobbemanden logrer rigtig meget... Nogle gange skal man bare kigge på ham... Han er en glad fyr
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Alle Hunde Racer
    Labrador og amstaff, tror jeg.. Store, hyggelige puttehunde med masser af charme og skøre påfund og ideer - det er lige mig Tror i hvert fald altid jeg kommer til at have minimum een labrador i mit hjem
  7. Jeg kan ikke huske om der er blevet spurgt om det før, men er der evt. mulighed for at få chatten lagt ind på siden igen?
  8. Hahah, ja de er virkelig skønne! Og en lille smule tossede
  9. Måske virker det også lige godt ift. at fugte huden og gøre den bedre... Men den økologiske er vel sundere og så kan man vel godt argumentere for at den er bedre
  10. Pst P... Så tag det ud og tag det på
  11. Tillykke til Lisbeth, går jeg ud fra? Og tillykke til jer andre, fordi I har så glade kræ
  12. Jeg synes det lyder lidt som en dårlig joke :hmm: At hun ligefrem skulle have sat hans liv på spil, fordi hun tog en flyver Og så er 35 kg. da virkelig, virkelig vanvittig meget for en gravhund
  13. Øko mandelolie... 250 ml for 95 kroner... Synes det er liiidt dyrt, når man får 500 ml for 100 kroner, hvis man køber almindelig
  14. Jeg er SÅ enig med dig... Hvis jeg var lidt mere vedholdene og vidste lidt mere, så skulle det helt klart være mit næste skrive-projekt
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Råd & Tips
    Øv, hvor træls... God bedring til hende :ae:
  16. Haha.. Nåh, hun rullede sig bare i vildskab, tosse hund
  17. Hvad fanden er det der sker på dit profilbillede? Slår hun en kolbøtte?
  18. Da jeg var barn, læste jeg faktisk en bog om et kuld Golden Retriever hvalpe, som man fulgte fra den dag de blev solgt til... Ja, det har nok været deres 2. år, tror jeg. Der kom forfatteren omkring forskellige problematikker. En af hundene havde alene-hjemmeproblemer, en anden kunne ikke blive renlig, en tredje snappede efter familiens søn osv. Efter hver fortælling stod der en lille forklaring på hvad der gik galt og hvad familien kunne have gjort anderledes. Det er jo fiktive fortællinger og det er forældede forklaringer, men konceptet var super fint, fordi bogen kom omkring de mest almindelige problemer, som en hundeejer støder ind i og hvordan man kan løse dem. Desuden var den letlæselig og ikke fyldt med fagudtryk, så det er et super godt sted at starte, hvis man er helt ny hundeejer, tror jeg. Sådan nogle bøger skal vi have flere af :klap:
  19. Er det træls, at tøjet er i skabet
  20. Næh, hvor fint - kunne slet ikke kende hende Og hvor er den schæferbasse dog lækker. Hvem er... han?
  21. Jeg har overhovedet heller ikke sagt, at det skader at øve sig, hvis der er noget man er dårlig til, men som man alligevel godt kan lide Jeg siger bare, at det kan være godt, hvis man nogle gange tænker "okay, det er måske ikke lige nu, at jeg stiller op i x-factor" eller "det er måske ikke lige nu, at jeg skal blive professionel fotograf..." Eller hvad det nu kunne være.. Selverkendelse er en god ting
  22. Men en ide er vel netop også, at det måske er bedst at holde sig til ét emne?
  23. Fx. som at jeg ikke er ret god til at synge og derfor ikke har nogle ambitioner om at kunne leve af det - eller bare optræde med det. Og jeg ville jo bare få afslag på afslag, hvis jeg forsøgte mig med det. På den måde tænker jeg, at det kan være bedre at kende sine begrænsninger og ikke kaste sig ud i noget, som sandsynligvis alligevel bare vil mislykkedes. Jeg nøjes i hvert fald med at synge herhjemme Og jeg vil godt lige sige, at det ikke er møntet på TS, men bare generelt.. Det skader jo ikke at være lidt selvkritisk.
  24. Ej, jeg ved ikke om jeg ligefrem griner, men ellers er jeg enig i resten Man skal kende sine begrænsninger og man skal vide hvad man er god til - og holde sig til det man er god til og nøjes med at dyrke det man er knap så god til på hobbyplan

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.