Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg er så fristet til at skrive på den annonce og give den hund et dejligt hjem og give børnene mulighed for at komme på ferie og være sammen med "deres" hund igen... Men vi må ikke have flere dyr her Og min mor er absolut ikke interesseret i at snyde med det... Da jeg nævnte det for hende, var hendes kommentar med det samme: jamen så må vi håbe de finder et godt hjem til hende... Havde lidt på fornemmelsen, at hun godt vidste hvad jeg fiskede efter
  2. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ideen med at tage kontakt til nogle medier, var mit forslag og jeg vil egentligt godt lige have lov til at protestere lidt over, at du åbenbart tror, jeg er en af dem, der mener du er passiv. Det har jeg jo altså aldrig skrevet. Det var faktisk et reelt ment forslag, fordi det er sådan noget, der plejer at have en effekt. Og når nu dyrenes beskyttelse ikke engang vil tage sig af en hund, der står lænket udenfor og vader rundt i sit eget diarre-lort, så kunne det være fint at belyse, at de måske ikke altid lever op til det, som man forventer. Så helt ærligt. Hvis du læser alle indlæg i den negative ånd, så er det sgu svært at foreslå noget - og sikkert også lidt spild af tid. Især når man bare bliver udsat for det der sarkastiske angreb bagefter.
  3. topic svarede på Therese's Hopsa i Hvalpe
    Ved godt det er uden for emnet, men hvordan udvælger du egentlige dine hvalpekøbere? Jeg kunne nemlig forestille mig, at det ville være en af de ting, jeg ville have ekstremt svært ved, hvis jeg var opdrætter Og der findes selvfølgelig heller ingen garantier, men gør du noget bestemt for at sikre dig, at hvalpekøberne passer sammen med racen generelt og med dine hvalpe især? Eller stoler du "bare" på din mavefornemmelse?
  4. topic svarede på Therese's Hopsa i Hvalpe
    Uhh, så behøver jeg jo ikke nødvendigvis afskrive det helt - jeg skal bare vælge "dine" linjer. Det var da rart at vide For det er nu en dejlig hund
  5. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og så tør jeg slet ikke tænke på hvordan den har det, hvis den har haft diarre i lang tid... Øv, hvor er jeg fristet til at tage ud og hente den lige nu!
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men jeg håber godt nok, der er nogle dyreværnsfolk, der er interesserede i at tage derud - der er jo altså allerede minusgrader om natten nogle gange
  7. topic svarede på Therese's Hopsa i Hvalpe
    Neeej, det er nok heller ikke lige noget for mig, når det kommer til stykket... Blev helt irriteret i weekenden over en rottweiler, der valgte at blive døv rigtig tit... Tror måske ikke selvstændige helt er noget for mig - egner mig vist ikke helt til at arbejde så meget for at finde deres motivation Medmindre jeg en dag synes jeg trænger til en udfordring
  8. topic svarede på Therese's Hopsa i Hvalpe
    Årh, jamen altså... *smelte smelte* Når jeg engang får mega meget plads, skal jeg have en finigan mountain :lun: De der rynker er da slet ikke til at stå for!!
  9. Øv, det skal helst være i Randers, jeg har nemlig ikke bil. Øv øv..
  10. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at gå til spor med Bobo, for det elsker han virkelig og jeg vil rigtig gerne blive bedre til det. Men jeg kan simpelthen ikke finde et sted, hvor der trænes spor - og jeg har endda googlet i flere omgange Er der nogen, der kender et sted? Det skal selvfølgelig være kompetente instruktører, der ikke arbejder ud fra kæft, trit og retning principper. For det vil ikke være hyggeligt for nogle af os. Så... Kan jeg tillade mig at forvente, at det vælter ind med forslag nu?
  11. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Haha... Det er da meget snedigt et eller andet sted - det er ligesom med snyd... Det er kun træls, når man bliver opdaget...
  12. topic svarede på Therese's GRAND DANE i Foder
    Jeg tror bare hun har meget tynd mave - tror ikke der er blod i urinen eller noget Men ja, zoolac er nok en god ide.. Og god bedring herfra også...
  13. Jeg havde nok svaret alligevel Jeg bryder mig ikke om at blive pålagt at have mundkurv på - især ikke fordi det jo ER en vigtig overvejelse... Det vil jeg saftsuseme have lov at påpege. Med fare for at blive opfattet som provokerende..
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Undrer mig lidt over, at der slet ikke er kommet et svar :hmm: Er det mon en af dem, der bare glemmer det igen?
  15. Hahaha, god sammenligning!
  16. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Og hvem søren er du så, siden du føler dig nødsaget til at starte med at henstille til, at vi kommunikerer privat? Hvad er grunden til, at du vælger at starte din tid på forum sådan?
  17. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Ja, jeg er helt enig her!
  18. en besked i et emne svarede på Therese i Præsentér dig selv
    Hej og velkommen til igen
  19. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Og det skal du selvfølgelig have lov til, helt klart Men den generelle holdning herinde er bare, at det ikke er helt hundevenlige metoder og der vil nok være en del, der vil protestere og diskutere det med dig... Det skal du nok forberede dig på, hvis du vil blive herinde Men jeg vil i hvert fald hilse dig pænt velkommen og opfordre dig til at oprette en præsentationstråd - gerne med billeder, så vi (jeg ) kan se din border collie :blink:
  20. Den har jeg set før - men stadig sød
  21. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Årh lad dog være. Der er åbenbart nogle problematikker ift. stella og hendes familie, som gør at hun vælger at ringe til dyrenes beskyttelse og hvem hun nu ellers har kontaktet. Der var ingen hjælp at hente, og det synes jeg faktisk er ekstremt for dårligt. Så sådan noget synes jeg sagtens man kan blæse ud på landsdækkende tv. Når man får sådan en henvendelse og skal forestille at være en dyreværnsorganisation, så synes jeg godt nok man skal gøre noget ved det. Det handler ikke om kommunikation vs. ikke-kommunikation, men om at det er virkelig ringe.
  22. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Jeg stemmer for, at du sender historien til B.T eller sådan noget. Når historier først kommer i medierne, så plejer der nok at ske ting og sager. Og en hund, der står bundet udenfor 24/7 i sit eget lort og pis i et alt for lille hundehus - det er som regel noget, der kan få folk op på mærkerne, så sådan en historie vil de sikkert gerne have med. Selvom det er utroligt, at sådan noget kan få lov til at foregå uden at nogen gør noget
  23. Ej, hvor er de bare dejlige Er helt vildt med Aidas to forskellige ører :hjerte: Og Bobo siger Ludwig ikke skal være ked af det, pindsvin ER farlige.. Man skal ikke komme for tæt på, i hvert fald ikke lige med det samme.. Ikke før man har fnyst rigtig mange gange af den for at være sikker på at den ikke angriber..
  24. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Altså, mener du, hvis det var forholdene herhjemme? For så tror jeg ikke det kunne fungere. Det sker jo rigtig tit, at folk møder hunde, der ikke er styr på. Og hvis alle hunde render løse, kan man jo næsten forestille sig, hvordan det vil gå. Men omvendt kan det da også godt være, at det ville være noget andet, hvis det var normen, at hundene var løse forudsat man havde styr på dem. Hvis det er den generelle holdning, så vil det jo være noget andet end i dag, hvor der fx. er rigtig mange, der slipper deres hunde i hundeskovene eller på andre fritløbsområder uden at have styr på hunden, fordi de åbenbart ikke mener det er nødvendigt. Eller hvad grunden nu er til det. Men så skal der jo en holdningsændring til

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.