Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Jeg vil bede dig lægge mærke til det markerede :blink: Jeg ved godt, at der altid være fnidder, men som jeg har forstået det, handler det om at bestyrelsen (eller hvem der nu godkender en hund) har tilladt at denne her hund kunne få stamtavle og bagefter går ud og fraråder opdrætterne at bruge hunden. Det kan jeg godt forstå, hvis man er træt af og det er altså også en lidt underlig ting at gøre imo. Hvorfor så godkende den til at starte med? Men jeg ved jo ikke hvordan det helt præcist er foregået og vedkommende som jeg snakker om er herinde, så det kunne godt være vi skulle lade den ligge i stedet for at diskutere en person, som ikke deltager i debatten - så må vedkommende jo komme på banen, hvis der skal være facts på bordet
  2. Men det er egentligt også utroligt, at det forventes at hunde skal lystre, når der er tale om så stærke drifter. Jeg ved godt, at der er nogle hunde, der sagtens kan modstå det, men der er jo altså også rigtig mange, der ikke kan. Og hvis man tænker på, hvor svært det kan være at kalde en hund tilbage, hvis den "bare" er sat efter en hare eller lign. Hvis man sætter dem op mod hinanden, så er kønsdriften vel meget stærkere?
  3. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    De er altså virkelig søde Glæder mig til at se dem om et par uger
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Måske skal I nævne, hvor hanhunden skal have stamtavle henne og hvilke sygdomme I forventer han er blevet tjekket for
  5. topic svarede på Therese's MVA88 i Debat
    Jamen, det glæder jeg mig da til så :blink:
  6. topic svarede på Therese's MVA88 i Debat
    Hvis man er 65 eller Dina, så er jeg ung
  7. Men hvad skal tricket/øvelsen så være? Er ikke ret opfindsom med sådan noget.. Haha.. Nogen forslag?
  8. Jeg tror, det drejer sig om, at der er utroligt meget sladder og fnidderfnadder i Broholmerselskabet.. Og noget med en hund, der oprindelig ikke havde stamtavle, men fik det og blev avlsgodkendt, hvor der har været en masse snak i krogene om at man ikke bør bruge den hanhund osv osv. Men sådan er det nok i alle klubber, desværre.. Ved ikke om man overhovedet kommer uden om det ved at lave en ny klub. Nogle gange bliver man nok bare virkelig træt af alt det tøsefnidder og så dagdrømmer man lidt om at lave sin egen, hvor man slipper for det.
  9. topic svarede på Therese's MVA88 i Debat
    Hahaha.. Jamen jeg ER jo ung.. Jeg har tydeligvis meget at lære endnu
  10. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde historier
    Ja, det må vi altså lige prøve at få indført :blink:
  11. Fandt lige denne her tråd og synes det lyder som en sjov ide Det virker bare ikke som om der er ret meget opbakning, men nu er tråden jo gammel, så det kan jo have ændret sig.. Er der andre, der også synes det kunne være sjovt??
  12. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Helt sikkert. Og der er sikkert også nogen, der synes det er ret forfærdeligt. Men det kræver altså sin "mand" at bryde med en hel tradition af slagtemetoder. Det er jo en udvikling, det sker ikke på én gang. Vi er bare kommet det længere, så at sige.. I hvert fald i nogle tilfælde
  13. en besked i et emne svarede på Therese i Hunde historier
    Ja, jeg har også sagt, at han bør lave nogle flere af dem.. Hehe.. Men så grinte han bare
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Tillykke :klap:
  15. en besked i et emne svarede på Therese i Debat
    Men omvendt er det vel også følelser, der skal "holdes ved lige." Hvis man gennem hele sin opvækst, får at vide at det er okay at slagte dyret på den måde af en eller anden årsag, så er det vel det man tager til sig? Hvis det er en del af ens kultur?
  16. Næh, hvor søren skulle du også vide det fra
  17. topic svarede på Therese's Hopsa i Hvalpe
    Der skal sørme noget råstyrke til at holde sådan en basse, der vil frem i verden hva? Eller en rigtig god opdragelse.. Haha
  18. topic svarede på Therese's MVA88 i Debat
    Ja Det er simpelthen så træls, når folk trækker "alderskortet." Det kan godt være de har mere livserfaring, men det betyder ikke de er klogere på alting..
  19. topic svarede på Therese's Trei i Adfærd
    Er også begyndt at være meget påpasselig med at undgå drivhuset.. En eller anden dag brager han jo lige igennem det..
  20. topic svarede på Therese's MVA88 i Debat
    Altså, der er aldrig nogen, der har sagt det til mig.. Men det kan da godt være de tænker det
  21. topic svarede på Therese's Hopsa i Hvalpe
    Præcis!
  22. topic svarede på Therese's Trei i Adfærd
    Man skulle tro ham og Bobo var i familie Bortset fra at muren er et drivhus her.. Hehe
  23. topic svarede på Therese's MVA88 i Debat
    Øv da! Det er jeg sgu da ked af at høre
  24. topic svarede på Therese's Hopsa i Hvalpe
    Jo, de skal da være store, men nogle af dem virker altså en anelse.. Ja, klodsede på mig.. De er ret elegante at se på, synes jeg - når de altså ikke lige skal føde lige om lidt
  25. topic svarede på Therese's Hopsa i Hvalpe
    Jeg må altså sige, at det er nogle af de fineste GD'er jeg har set.. De virker på en eller anden måde slet ikke så store og tunge som andre jeg har set

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.