Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Therese

Members
  • Medlem siden

  • Senest besøgt

Alt der er opslået af Therese

  1. Hvorfor han ryster sig, mens han stadig er nede i vandet - så hjælper det altså ikke sååå meget Hvorfor han elsker vand, men HADER at blive våd, hvis det er menneskets skyld. Fx. hvis vi er ude at gå langt på en varm dag og jeg har vand med. Nogle gange hælder jeg lidt vand udover ham, hvis han virker som om han har det for varmt. Så flygter han i en allerhelvedes fart og bliver så helt hvalpefjollet bagefter - løber rundt som en skoldet skid og forsøger at gribe fat i alt muligt; græsstrå, grene der sidder fast osv. Bare for at have noget at bære på.. Undrer mig over hvorfor det er SÅ meget værre end at hoppe i søen og blive våd over det hele :hmm: Og der er sikkert mere jeg ikke forstår, men skal lige komme i tanke om det først
  2. Glæder mig til at følge den her tråd! :klap:
  3. De er i undertal ikk? :blink: Såeh... Og så tror jeg ikke det så handler så meget om forskellige synspunkter, men mere om formidlingen. Jeg synes personligt det er fint med forskellige meninger, for det er jo som regel det man bliver klogere af, men måden man får formuleret tingene på er jo også ret vigtig for at man bliver forstået rigtigt.
  4. en besked i et emne svarede på Therese i Vis os din perle
    Er det Best Friend der har de der konkurrencer?
  5. Hehe... Men vi kan da lade som om at vi altid er enige
  6. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Men nu ved vi da, hvem vi skal prøve at undgå, hvis vi engang skal have berner
  7. Hahaha... Du er en undtagelse Dina... Beklager
  8. Det er egentlig også vildt så autoritetstro man kan være. Jeg mødte en dame i dag, som mente at hendes hund og Bobo selv skulle finde ud af det, når Bobo humpede hendes. Og jeg VED jo godt, at det skal de ikke, for det gør ikke noget godt for ham overhovedet. Men alligevel stopper jeg op i stedet for at gå hen og pille ham af. Og det gjorde jeg kun, fordi hun var ældre end mig. Så ærgrer man sig da lige gul og blå hele vejen hjem! Øv... Og undskyld trådstarter - ved godt det ikke har noget med emnet at gøre, kom bare til at tænke på det i forbindelse med de trænere, der mener hundene skal klare det selv..
  9. en besked i et emne svarede på Therese i Hvalpe
    Hvorfor skiftede du egentligt race?
  10. Ej, nu holder det kraftedeme med det fis! Findus, vi må vist lave en øve-tråd, hvis det her skal blive ved.. Så vi ikke spammer hele tråden til
  11. Så er der stemt... Det bliver spændende den her gang
  12. Og så er det sgu ikke engang det billede jeg ville kopiere... For helvede mand
  13. Hehehe... Findus, din skøre kugle... Sådan
  14. en besked i et emne svarede på Therese i Omplaceringshund
    Enig med Skipper-mor... Og ja, han er godt nok skøn... Ærgerligt det ikke er lige nu man skal have en hund til.. *suk* Held og lykke med salget!
  15. Det er også virkelig forfærdeligt at tænke på...
  16. Testede lige og nu ved jeg hvad der er galt.. Men det snakker vi altså ikke om :stupid:
  17. Sådan her gør jeg: På webalbum højreklikker jeg på det billede jeg vil kopiere og trykker "kopiere billedeadresse." Så går jeg herind, trykker indsæt billede og så indsæt fra URL og så sætter jeg bare adressen ind. Ikke noget træk og slip eller tryk og kopiere... Men jeg fumler lidt med sådan noget, så det er nok bare det der er gået galt..
  18. topic svarede på Therese's Therese i Adfærd
    Jeg vil lige opdatere her og fortælle, at det går rigtig godt. Det virker som om Bobo har fået meget mere ro på efter jeg er begyndt at gøre, som nogen af jer (var det Iben og Ninjamor?) foreslog og simpelthen bare tage styringen i de situationer han ikke selv kan magte. Det virker som om det giver ham lidt ro, at der bare ikke er noget at diskutere og at jeg nok skal vurdere om han må hilse eller ej. Han trækker stadig væk hen imod dem, hvis vi passerer tæt forbi nogen, men Rom blev jo heller ikke bygget på en dag Og han er meget mere villig til at komme med nu. Før kunne han stå og glo efter dem i lang tid, men nu kan jeg faktisk slippe ham næsten lige efter vi har passeret den anden hund og han følger pænt med. Det var jeg meget i tvivl om, om han ville gøre før! Men der er slet ikke noget. Tror det virker rigtig godt, at han har fundet ud af at der ikke er noget at rafle om - når der er sagt nej, er der altså sagt nej - og at vi laver en hel masse hyggeligt, når vi går tur. Og så er han begyndt at forbinde "se her" med at der sker et eller andet helt vildt rart eller sjovt. Enten bliver han kløet på hans yndlingssted eller han får lov at løbe efter en bold eller vi laver et tricks eller sådan noget. Så det er aldrig træls at blive kaldt på. Tror det hjælper en hel del at jeg kan bruge den "kommando," når vi skal forbi en anden hund, så han fokuserer mere på mig end på hunden. Der mangler som sagt lige lidt, før vi er helt i "mål," men alt i alt går det rigtig godt Tak for jeres råd, de virker :5up:
  19. Føj, hvor er sådan noget bare modbydeligt.. Tænk at nogen synes det er nødvendigt at behandle en hund sådan
  20. Ihh, det er da noget bøvl med det her billede halløj... *suk* Nå, men mon ikke jeg lærer det en dag
  21. Jo, du vil have jeg skal vedhæfte ikk? Men det gider jeg ikke, det skal virke som i går, for det var meget federe... Må lige prøve igen senere Nu vil jeg gå ud med vild dyret
  22. Øv, hvorfor kan mine billeder mon ikke gøres større? Gjorde sgu da som jeg gjorde i går og der virkede det da fint nok :hmm:
  23. Han har altså et eller andet med den tunge "Vaaaaand :ivrig:" Og væk var hunden *Plaske, plaske, plaske* Svømmebilleder :lun:

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.